Lorinser C-Klasse T-model: sportuchtivý kombík

Lorinser představil svůj sportovní paket pro kombi verzi třídy C. Úpravy se skládají z dvojice koncovek výfuku,  které mají kromě mírného zvýšení výkonu také přispět k lepšímu a agresivnějšímu zvukovému projevu. Upravená byl také přední nárazník spolu s integrovaným spoilerem.

Tuner má pochopitelně  dispozici také modifikované řídící jednotky. Verze C200 Kompressor dosahuje v sérii výkonu 184 koní, po úpravě jich má 218. Nejsilnější šestiválcový benzín C350 dosahuje namísto původních 272 plných 305 koní.

Kromě zážehových jednotek se nemohly bez úprav obejít ani agregáty vznětové. Nejslabší C200 CDI posílilo ze 136 na 156 koní, C220 CDI ze 170 na koní 191. Třílitrový šestiválec s verze C320 CDI se může chlubit navýšením výkonu z 224 na 261 koní. Jeho maximální točivý moment dosahuje hodnoty až 580 Nm. Výborné je, že Lorinser nezapomněl ani na modofikaci brzdového systému, který by měl lépe odolávat vyššímu zatížení.

Tip: Lorinser nejprve upravil "céčko" v provedení sedan.

Klepněte pro větší obrázek
Lorinser C-Klasse T-Model

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků