Londýnský autosalon 2010 byl definitivně zrušen

Zdá se, že největší britský autosalon, který se každý druhý rok konal v metropoli Velké Britanie, má své nejlepší období již definitivně za sebou. Organizátoři totiž na poslední tiskové konferenci rozhodli, že příští rok se Londýnský autosalon zkrátka neuskuteční a na vrub to nemůžeme tentokrát připsat pouze finanční krizi. Autosalon se zhruba stoletou historii se od předchozího desetiletí potýká se stále většími problémy a nejenže již v minulosti odmítli svou účast někteří důležití výrobci, ale zájem o tuto akci postupně přestala projevovat i veřejnost. A to se přitom britský autosalon může pochlubit, že v časech jeho největší slávy se na světové novinky přišlo podívat až 900 tisíc návštěvníků, čímž se nemůže pochlubit ani Ženeva.

Postupně se ale počet návštěvníků začal rapidně snižovat a v roce 2006 nedosahoval už ani polovinu z výše zmíněného rekordu. Dalším důvodem je taktéž ještě větší nezájem ze strany automobilek, což se koneckonců projevilo i v Detroitu a Sydney, přičemž u protinožců ten samý problém vyústil též až do zrušení celé výstavy. Očekává se přitom, že pár výrobců bude chybět i na podzimním autosalonu ve Frankfurtu, trend utahování opasků tedy bohužel nabírá na obrátkách.
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků