Londýnský autosalon 2010 byl definitivně zrušen

Zdá se, že největší britský autosalon, který se každý druhý rok konal v metropoli Velké Britanie, má své nejlepší období již definitivně za sebou. Organizátoři totiž na poslední tiskové konferenci rozhodli, že příští rok se Londýnský autosalon zkrátka neuskuteční a na vrub to nemůžeme tentokrát připsat pouze finanční krizi. Autosalon se zhruba stoletou historii se od předchozího desetiletí potýká se stále většími problémy a nejenže již v minulosti odmítli svou účast někteří důležití výrobci, ale zájem o tuto akci postupně přestala projevovat i veřejnost. A to se přitom britský autosalon může pochlubit, že v časech jeho největší slávy se na světové novinky přišlo podívat až 900 tisíc návštěvníků, čímž se nemůže pochlubit ani Ženeva.

Postupně se ale počet návštěvníků začal rapidně snižovat a v roce 2006 nedosahoval už ani polovinu z výše zmíněného rekordu. Dalším důvodem je taktéž ještě větší nezájem ze strany automobilek, což se koneckonců projevilo i v Detroitu a Sydney, přičemž u protinožců ten samý problém vyústil též až do zrušení celé výstavy. Očekává se přitom, že pár výrobců bude chybět i na podzimním autosalonu ve Frankfurtu, trend utahování opasků tedy bohužel nabírá na obrátkách.
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků