Londýnské taxi: výroba se pod taktovkou Geely znovu rozběhla

Po půlroční odstávce se opět rozjely linky továrny London Taxi Company v britském Coventry.
Londýnské taxi: výroba se pod taktovkou Geely znovu rozběhla

Legendární londýnské taxíky se mohou opět stát koloritem ulic britské metropole, a to i přesto, že jejich nástupci byly zvoleny speciály Nissan NV200. Výroba modernizovaných vozů se v Coventry pod vedením nového majitele v podobě čínské automobilky Geely nyní znovu rozběhla. V továrně vzniklo 65 nových pracovních míst a týdně z jejích bran vyjede 50 vozů, jež jejich tvůrci označují za „nejlepší taxi všech dob“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Britská tradice pokračuje, ovšem již pod čínským vedením...

Po dlouhém období nejistoty je to dobrá zpráva nejen pro místní patrioty, ale hlavně pro stávající a budoucí zaměstnance. Koncern Geely Group hodlá do firmy London Taxi Company, kterou k prvnímu dni letošního roku převzal z náruče holdingu Manganese Bronze, v následujících pěti letech investovat na 150 mil. liber, jež poputují vesměs do nových modelů a výzkumů zaměřených zvláště na podmínky londýnské taxislužby.

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 70 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků