Londýn zřejmě zakáže vytáčení motorů a hlasitou hudbu v autě

Londýn zřejmě zakáže vytáčení motorů a hlasitou hudbu v autě

Londýnským městským částem Kensington a Chelsea vadí, jak se majitelé supersportů předvádějí. Prý to „zhoršuje životní prostředí místních obyvatel“, takže hledají s radnicí cesty, jak majitele drahých aut omezit a úplně nejlépe zakázat.

Chtěli se prodanit k ekologii, skončili s nejvyššími emisemi v EU

Chtěli se prodanit k ekologii, skončili s nejvyššími emisemi v EU

Mezi navrhované zákazy patří právě vytáčení motoru na místě, ale také prosté ponechání motoru v chodu, zatímco auto stojí. Zakázána má být i hlasitá hudba nebo třeba rychlé rozjezdy z místa, uvádí London Evening Standard. Zakáže pak radnice i hloučky pochybných individuí, které na sebe na ulici pořvávají?

Předvádění supersportů přitom patří ke koloritu vybraných londýnských čtvrtí. Ale jak řekl pro London Evening Standard radní za ekologii (kdo jiný také, že?) Tim Ahern: „Místním to vadí a chceme, aby majitelé luxusních aut svého asociálního chování nechali.“ Proč někdo vytáčí ve městě motor do omezovače a pouští si hlasitou hudbu v autě, se kterým by se určitě i hezky projel na okruhu (kterých je v Británii dostatek), to je samozřejmě otázka.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 45 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků