Londýn zřejmě zakáže vytáčení motorů a hlasitou hudbu v autě

Londýn zřejmě zakáže vytáčení motorů a hlasitou hudbu v autě

Londýnským městským částem Kensington a Chelsea vadí, jak se majitelé supersportů předvádějí. Prý to „zhoršuje životní prostředí místních obyvatel“, takže hledají s radnicí cesty, jak majitele drahých aut omezit a úplně nejlépe zakázat.

Chtěli se prodanit k ekologii, skončili s nejvyššími emisemi v EU

Chtěli se prodanit k ekologii, skončili s nejvyššími emisemi v EU

Mezi navrhované zákazy patří právě vytáčení motoru na místě, ale také prosté ponechání motoru v chodu, zatímco auto stojí. Zakázána má být i hlasitá hudba nebo třeba rychlé rozjezdy z místa, uvádí London Evening Standard. Zakáže pak radnice i hloučky pochybných individuí, které na sebe na ulici pořvávají?

Předvádění supersportů přitom patří ke koloritu vybraných londýnských čtvrtí. Ale jak řekl pro London Evening Standard radní za ekologii (kdo jiný také, že?) Tim Ahern: „Místním to vadí a chceme, aby majitelé luxusních aut svého asociálního chování nechali.“ Proč někdo vytáčí ve městě motor do omezovače a pouští si hlasitou hudbu v autě, se kterým by se určitě i hezky projel na okruhu (kterých je v Británii dostatek), to je samozřejmě otázka.

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků