Podle me super napad, u sluzubaku opravdu clovek otevira kapotu jen pro dolevani teto kapaliny. Vy co pisete ze jezdite desetitisice KM a neostrikujete sklo, kde to jako jezdite?? V zime ta nadrzka vydrzi ani ne tyden kdyz clovek jezdi hlavne po dalnicich, to se od kamionu zadela sklo skoro okamzite a neni nic videt....
V 99% případů, kdy použiješ stěrač nepotřebuješ ostřikovat. To chce jen trochu zkušeností a používat mozek.
Presne tak, taky jen stiram. Max cas od casu umyji dukladne sklo na benzince v kybliku, ktery tam vetsinou maji a nikdo jej nepouziva. Doplnovani ostrikovace je pro takove ty mestske neridice (nechci napsat buz.nicky), co neumi na auto sahnout, ale chteji se podivat pod kapotu a mit pocit, jak se o auto staraji. Tak premitaji jak citronovou a nebo neutalni a -10C nebo -20C a kolik litru a tak :-DStrikaci jsou pak ti, co kdyz si nechali vymenit motorovy olej, tak v popisu auta pri prodeji uvedou "motor po GO" :-D
ja som potom bezmozog.
Jezdim vic jak desetileti a ostrikovace jsem pouzil snad 2x v zivote. Vysouvaci suplicek vypada jak pisoar na chc*ani :-D
Čurokap....
Keď to primrzne to bude super ;)
Najedu ročně cca 50tis.km a ostřikovač dolévám cca 2-3x ročně. Otevřít kapotu a podívat se jak vypadá motor mi vůbec nevadí.
za 50tis km 2-3 krat rocne, a tych x krat dalších ti dela nejaky servisak ne? alebo mas 20l nádržku:D
Tak já stříkání rád obzvlášť při nějakých delších štrekách na dovolené. Navíc k nezaplacení na otravné umývače oken v kolonách.
Bez problemu. U starého auta jsem na zimu namíchal nemrzku, jezdil jsem s ní celou zimu, léto i další zimu. S najezdem kolem 25000km ročně.Stačí auto občas opláchout.
mam octavii I tour r. 2008 TDi PD s motorem AXR a co naleju, to po 15 tis zase vyleju, nikdy jsem nedolíval a furt byla ryska , maximalně tak milimetr pod ni. takže nevidím že by to nějak žralo olej. jo motory TFSI ty chlastaji všecko co teče to ano, ale mam 2 dýzla, a nikdy jsem nedolil ani deci. bud mam štěstí, nebo lidi moc zveličujou.
VW by to mohlo mít na olej
Tak u 1,6 benzíňaku určitě. Co 1000 km skoro litr v O2 a u A4 polovic. Jinak u své O2 1,9 TDI spotřeba do max 0,5 na 10000 km.
Wow... Tolko nezrala ani Mazda RX-8 s wankelom :)
HEHEHE to bylo tak strašně vtipné a přínosné:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|
spíše je to smutné, že ty vwergly žerou tolik oleje :-/
A na to jsi přišel jak?
Tady třeba zkušenosti uživatelů, co do žravosti oleje u konkrétních motorů a pro koncernové TSI to nevypadá zrovna dobře: http://www.autoforum.cz/technika/motory-tsi-od-vw... ...
z firemních aut? Z diskuzí? Z odborných článků? Samozřejmě lze narazit na kus, co oleje moc nežere, ale častěji lze narazit na klump, co nevydrží ani zkrácený interval bez dolití. A jsou i kusy kterým "olej" přibývá. Každopádně to dost vypovídá o jakosti vw motorů
Tak já nemám moc velký vzorek, jenom 7. auto s VW motorem. A bez problému se spotřebou oleje. S TDI PD jsem najel 300 tis. a samozřejmě něco sežere, ale tak do 0,5 l. To je v pohodě.
TDI PD , aha a prozradis jakejrocnik, protoze soucane motorizace tak 3-5 let zpet jsou spise k placi nez k radosti ;-) ja na 19 let starem benzinaku Audi taky mel namotano prez 750 tisic km a motor stale krasne vrnel, to ale neznamena ze soucasne notory Audi a tedy VW jsou kvalitni
2006. Po ní O2 FL 1,6 CR, dále O3 1,6 CR, nyní Tiguan 2 2,0 tdi. Vše v pohodě. Před tím to byly Octávky benzínové, taky olej nebraly. Buď máte špatné informace, nebo s tím neumíte jezdit.
Ono existuje 3-5 let stare PD u koncernu? Ja bych řekl že né.Mam také PD rok 2007, nebere ani decku.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.