Logo ukrývá trychtýř pro plnění ostřikovací kapaliny: Nový patent Fordu

eLzyx  |  10. 08. 2017 18:33

VW by to mohlo mít na olej

Odpovědět  |   | 
Marek  |  10. 08. 2017 19:50  |  [94.112.172.xxx]

HEHEHE to bylo tak strašně vtipné a přínosné

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  10. 08. 2017 20:00

spíše je to smutné, že ty vwergly žerou tolik oleje

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 08. 2017 20:07  |  [81.0.204.xxx]

A na to jsi přišel jak?

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  10. 08. 2017 20:48

z firemních aut? Z diskuzí? Z odborných článků? Samozřejmě lze narazit na kus, co oleje moc nežere, ale častěji lze narazit na klump, co nevydrží ani zkrácený interval bez dolití. A jsou i kusy kterým "olej" přibývá. Každopádně to dost vypovídá o jakosti vw motorů

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 08. 2017 21:17  |  [81.0.204.xxx]

Tak já nemám moc velký vzorek, jenom 7. auto s VW motorem. A bez problému se spotřebou oleje. S TDI PD jsem najel 300 tis. a samozřejmě něco sežere, ale tak do 0,5 l. To je v pohodě.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  11. 08. 2017 10:13  |  [188.120.212.xxx]

TDI PD , aha a prozradis jakejrocnik, protoze soucane motorizace tak 3-5 let zpet jsou spise k placi nez k radosti ja na 19 let starem benzinaku Audi taky mel namotano prez 750 tisic km a motor stale krasne vrnel, to ale neznamena ze soucasne notory Audi a tedy VW jsou kvalitni

Odpovědět  |   | 
Marek  |  11. 08. 2017 11:37  |  [94.112.172.xxx]

Ono existuje 3-5 let stare PD u koncernu? Ja bych řekl že né.
Mam také PD rok 2007, nebere ani decku.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 08. 2017 20:52  |  [85.70.18.xxx]

2006. Po ní O2 FL 1,6 CR, dále O3 1,6 CR, nyní Tiguan 2 2,0 tdi. Vše v pohodě. Před tím to byly Octávky benzínové, taky olej nebraly. Buď máte špatné informace, nebo s tím neumíte jezdit.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  12. 08. 2017 15:52  |  [91.103.165.xxx]

Tady třeba zkušenosti uživatelů, co do žravosti oleje u konkrétních motorů a pro koncernové TSI to nevypadá zrovna dobře: http://www.autoforum.cz/technika/motory-tsi-od-vw... ...

Odpovědět  |   | 
ka-spel  |  11. 08. 2017 13:16  |  [37.188.140.xxx]

Tak u 1,6 benzíňaku určitě. Co 1000 km skoro litr v O2 a u A4 polovic. Jinak u své O2 1,9 TDI spotřeba do max 0,5 na 10000 km.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 08. 2017 10:36  |  [84.244.117.xxx]

Wow... Tolko nezrala ani Mazda RX-8 s wankelom :)

Odpovědět  |   | 
Lukiss  |  10. 08. 2017 21:53  |  [185.158.64.xxx]

mam octavii I tour r. 2008 TDi PD s motorem AXR a co naleju, to po 15 tis zase vyleju, nikdy jsem nedolíval a furt byla ryska , maximalně tak milimetr pod ni. takže nevidím že by to nějak žralo olej. jo motory TFSI ty chlastaji všecko co teče to ano, ale mam 2 dýzla, a nikdy jsem nedolil ani deci. bud mam štěstí, nebo lidi moc zveličujou.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 08. 2017 09:07  |  [93.153.75.xxx]

Najedu ročně cca 50tis.km a ostřikovač dolévám cca 2-3x ročně. Otevřít kapotu a podívat se jak vypadá motor mi vůbec nevadí.

Odpovědět  |   | 
majkom  |  11. 08. 2017 10:45  |  [193.245.34.xxx]

za 50tis km 2-3 krat rocne, a tych x krat dalších ti dela nejaky servisak ne? alebo mas 20l nádržku:D

Odpovědět  |   | 
Marek  |  11. 08. 2017 11:39  |  [94.112.172.xxx]

Bez problemu. U starého auta jsem na zimu namíchal nemrzku, jezdil jsem s ní celou zimu, léto i další zimu. S najezdem kolem 25000km ročně.
Stačí auto občas opláchout.

Odpovědět  |   | 
ka-spel  |  11. 08. 2017 13:19  |  [37.188.140.xxx]

Tak já stříkání rád obzvlášť při nějakých delších štrekách na dovolené. Navíc k nezaplacení na otravné umývače oken v kolonách.

Odpovědět  |   | 
Janicko  |  11. 08. 2017 10:30  |  [91.127.19.xxx]

Keď to primrzne to bude super ;)

Odpovědět  |   | 
Stern  |  11. 08. 2017 12:48  |  [89.202.41.xxx]

Jezdim vic jak desetileti a ostrikovace jsem pouzil snad 2x v zivote. Vysouvaci suplicek vypada jak pisoar na chc*ani

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 08. 2017 17:48  |  [93.153.75.xxx]

Čurokap....

Odpovědět  |   | 
petr  |  11. 08. 2017 14:40  |  [89.111.77.xxx]

Podle me super napad, u sluzubaku opravdu clovek otevira kapotu jen pro dolevani teto kapaliny. Vy co pisete ze jezdite desetitisice KM a neostrikujete sklo, kde to jako jezdite?? V zime ta nadrzka vydrzi ani ne tyden kdyz clovek jezdi hlavne po dalnicich, to se od kamionu zadela sklo skoro okamzite a neni nic videt....

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 08. 2017 17:48  |  [93.153.75.xxx]

V 99% případů, kdy použiješ stěrač nepotřebuješ ostřikovat. To chce jen trochu zkušeností a používat mozek.

Odpovědět  |   | 
Antiutomat  |  11. 08. 2017 18:42  |  [217.195.168.xxx]

ja som potom bezmozog.

Odpovědět  |   | 
Lightwood  |  12. 08. 2017 20:57  |  [81.147.169.xxx]

Presne tak, taky jen stiram. Max cas od casu umyji dukladne sklo na benzince v kybliku, ktery tam vetsinou maji a nikdo jej nepouziva.

Doplnovani ostrikovace je pro takove ty mestske neridice (nechci napsat buz.nicky), co neumi na auto sahnout, ale chteji se podivat pod kapotu a mit pocit, jak se o auto staraji. Tak premitaji jak citronovou a nebo neutalni a -10C nebo -20C a kolik litru a tak

Strikaci jsou pak ti, co kdyz si nechali vymenit motorovy olej, tak v popisu auta pri prodeji uvedou "motor po GO"

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A