Logo ukrývá trychtýř pro plnění ostřikovací kapaliny: Nový patent Fordu

eLzyx  |  10. 08. 2017 18:33

VW by to mohlo mít na olej

Odpovědět  |   | 
Marek  |  10. 08. 2017 19:50

HEHEHE to bylo tak strašně vtipné a přínosné

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  10. 08. 2017 20:00

spíše je to smutné, že ty vwergly žerou tolik oleje

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 08. 2017 20:07

A na to jsi přišel jak?

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  10. 08. 2017 20:48

z firemních aut? Z diskuzí? Z odborných článků? Samozřejmě lze narazit na kus, co oleje moc nežere, ale častěji lze narazit na klump, co nevydrží ani zkrácený interval bez dolití. A jsou i kusy kterým "olej" přibývá. Každopádně to dost vypovídá o jakosti vw motorů

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 08. 2017 21:17

Tak já nemám moc velký vzorek, jenom 7. auto s VW motorem. A bez problému se spotřebou oleje. S TDI PD jsem najel 300 tis. a samozřejmě něco sežere, ale tak do 0,5 l. To je v pohodě.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  11. 08. 2017 10:13

TDI PD , aha a prozradis jakejrocnik, protoze soucane motorizace tak 3-5 let zpet jsou spise k placi nez k radosti ja na 19 let starem benzinaku Audi taky mel namotano prez 750 tisic km a motor stale krasne vrnel, to ale neznamena ze soucasne notory Audi a tedy VW jsou kvalitni

Odpovědět  |   | 
Marek  |  11. 08. 2017 11:37

Ono existuje 3-5 let stare PD u koncernu? Ja bych řekl že né.
Mam také PD rok 2007, nebere ani decku.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 08. 2017 20:52

2006. Po ní O2 FL 1,6 CR, dále O3 1,6 CR, nyní Tiguan 2 2,0 tdi. Vše v pohodě. Před tím to byly Octávky benzínové, taky olej nebraly. Buď máte špatné informace, nebo s tím neumíte jezdit.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  12. 08. 2017 15:52

Tady třeba zkušenosti uživatelů, co do žravosti oleje u konkrétních motorů a pro koncernové TSI to nevypadá zrovna dobře: http://www.autoforum.cz/technika/motory-tsi-od-vw... ...

Odpovědět  |   | 
ka-spel  |  11. 08. 2017 13:16

Tak u 1,6 benzíňaku určitě. Co 1000 km skoro litr v O2 a u A4 polovic. Jinak u své O2 1,9 TDI spotřeba do max 0,5 na 10000 km.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 08. 2017 10:36

Wow... Tolko nezrala ani Mazda RX-8 s wankelom :)

Odpovědět  |   | 
Lukiss  |  10. 08. 2017 21:53

mam octavii I tour r. 2008 TDi PD s motorem AXR a co naleju, to po 15 tis zase vyleju, nikdy jsem nedolíval a furt byla ryska , maximalně tak milimetr pod ni. takže nevidím že by to nějak žralo olej. jo motory TFSI ty chlastaji všecko co teče to ano, ale mam 2 dýzla, a nikdy jsem nedolil ani deci. bud mam štěstí, nebo lidi moc zveličujou.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 08. 2017 09:07

Najedu ročně cca 50tis.km a ostřikovač dolévám cca 2-3x ročně. Otevřít kapotu a podívat se jak vypadá motor mi vůbec nevadí.

Odpovědět  |   | 
majkom  |  11. 08. 2017 10:45

za 50tis km 2-3 krat rocne, a tych x krat dalších ti dela nejaky servisak ne? alebo mas 20l nádržku:D

Odpovědět  |   | 
Marek  |  11. 08. 2017 11:39

Bez problemu. U starého auta jsem na zimu namíchal nemrzku, jezdil jsem s ní celou zimu, léto i další zimu. S najezdem kolem 25000km ročně.
Stačí auto občas opláchout.

Odpovědět  |   | 
ka-spel  |  11. 08. 2017 13:19

Tak já stříkání rád obzvlášť při nějakých delších štrekách na dovolené. Navíc k nezaplacení na otravné umývače oken v kolonách.

Odpovědět  |   | 
Janicko  |  11. 08. 2017 10:30

Keď to primrzne to bude super ;)

Odpovědět  |   | 
Stern  |  11. 08. 2017 12:48

Jezdim vic jak desetileti a ostrikovace jsem pouzil snad 2x v zivote. Vysouvaci suplicek vypada jak pisoar na chc*ani

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 08. 2017 17:48

Čurokap....

Odpovědět  |   | 
petr  |  11. 08. 2017 14:40

Podle me super napad, u sluzubaku opravdu clovek otevira kapotu jen pro dolevani teto kapaliny. Vy co pisete ze jezdite desetitisice KM a neostrikujete sklo, kde to jako jezdite?? V zime ta nadrzka vydrzi ani ne tyden kdyz clovek jezdi hlavne po dalnicich, to se od kamionu zadela sklo skoro okamzite a neni nic videt....

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 08. 2017 17:48

V 99% případů, kdy použiješ stěrač nepotřebuješ ostřikovat. To chce jen trochu zkušeností a používat mozek.

Odpovědět  |   | 
Antiutomat  |  11. 08. 2017 18:42

ja som potom bezmozog.

Odpovědět  |   | 
Lightwood  |  12. 08. 2017 20:57

Presne tak, taky jen stiram. Max cas od casu umyji dukladne sklo na benzince v kybliku, ktery tam vetsinou maji a nikdo jej nepouziva.

Doplnovani ostrikovace je pro takove ty mestske neridice (nechci napsat buz.nicky), co neumi na auto sahnout, ale chteji se podivat pod kapotu a mit pocit, jak se o auto staraji. Tak premitaji jak citronovou a nebo neutalni a -10C nebo -20C a kolik litru a tak

Strikaci jsou pak ti, co kdyz si nechali vymenit motorovy olej, tak v popisu auta pri prodeji uvedou "motor po GO"

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků

Nejčtenější články

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 125 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 34 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 95 N/A
Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je naftový šestiválec

Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je n…

Kompletní ceník nové generace BMW X5 by měl být k dispozici zhruba v polovině července. Díky českým dealerům už ale máme k dispozici základní ceny v Evropě nabízených agregátů.

2.  7.  2018 | | 35 N/A
Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy, poplatky, krásné destinace

Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy,…

V 70. letech vznikla v ČSSR studie tunelu z okolí Českých Budějovic až na Jadran. Nic z ní nebylo, takže do Chorvatska stále míříme většinou autem. Je za čím.

23.  6.  2018 | | 39 N/A