Logo ukrývá trychtýř pro plnění ostřikovací kapaliny: Nový patent Fordu

Zvedání kapoty jen kvůli doplňování kapaliny do ostřikovačů je podle autora patentu pro řadu lidí příliš rizikovou činností.
Logo ukrývá trychtýř pro plnění ostřikovací kapaliny: Nový patent Fordu

Je pravda, že velká část lidí v současné době otevírá kapotu svého vozu jen tehdy, když se rozsvítí příslušná kontrolka signalizující potřebu doplnění ostřikovací kapaliny.

Americká automobilka Ford chce i tuto činnost uživatelům jejích vozů co nejvíce zjednodušit. Nechala si tudíž patentovat zařízení ukryté pod logem. Pokud za zatáhnete za jeho horní okraj, odkryje se vám trychtýř určený pro dolití kapaliny do ostřikovačů. Pokud naopak zatáhnete za spodní část, odemkne se zámek celé kapoty.

Doplnit do ostřikovačů Alfy Romeo 4C kapalinu není snadné. Podívejte se

Doplnit do ostřikovačů Alfy Romeo 4C kapalinu není snadné. Podívejte se

Důvod je prý ten, že občas si někdo méně šikovný od horkého motoru popálí ruce, při naklánění se do motorového prostoru hrozí také zašpinění oděvu.

Myšlenky Fordu využít logo nejen pro označení vozu nejsou úplně nové. Na přelomu tisíciletí například i evropské modely měly odklápěcí logo. Pod něj se zastrkoval klíček a jeho pootočením se opět odemykala kapota..

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

dnes | Jan Mička | 8 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků