Logo ukrývá trychtýř pro plnění ostřikovací kapaliny: Nový patent Fordu

Zvedání kapoty jen kvůli doplňování kapaliny do ostřikovačů je podle autora patentu pro řadu lidí příliš rizikovou činností.
Logo ukrývá trychtýř pro plnění ostřikovací kapaliny: Nový patent Fordu

Je pravda, že velká část lidí v současné době otevírá kapotu svého vozu jen tehdy, když se rozsvítí příslušná kontrolka signalizující potřebu doplnění ostřikovací kapaliny.

Americká automobilka Ford chce i tuto činnost uživatelům jejích vozů co nejvíce zjednodušit. Nechala si tudíž patentovat zařízení ukryté pod logem. Pokud za zatáhnete za jeho horní okraj, odkryje se vám trychtýř určený pro dolití kapaliny do ostřikovačů. Pokud naopak zatáhnete za spodní část, odemkne se zámek celé kapoty.

Doplnit do ostřikovačů Alfy Romeo 4C kapalinu není snadné. Podívejte se

Doplnit do ostřikovačů Alfy Romeo 4C kapalinu není snadné. Podívejte se

Důvod je prý ten, že občas si někdo méně šikovný od horkého motoru popálí ruce, při naklánění se do motorového prostoru hrozí také zašpinění oděvu.

Myšlenky Fordu využít logo nejen pro označení vozu nejsou úplně nové. Na přelomu tisíciletí například i evropské modely měly odklápěcí logo. Pod něj se zastrkoval klíček a jeho pootočením se opět odemykala kapota..

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

dnes | Vladimír Kadera | 44 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků