Logo Renaultu nebylo vždy kosočtverec. Takto se v posledních 122 letech vyvíjelo

38 komentářů

ffsd
2. listopadu • 21:05

Je již téměř jisté, že po dalším faceliftu dostanou Renaulty ochlupení.

Josef
2. května • 9:40

Reakce na mpolana v jiné diskusi:
Josef | 14. 04. 2020 12:08
Zato ty jsi mpolane chytrý jak radio. Samozřejmě moc dobře vím, jak to s tím znakem Renault je, cituji:
"Vtipů na tohle téma známe všichni spoustu, málokdo ale ví, že tvar kosočtverce získalo logo až v roce 1925 kvůli tvarům chladiče, do té doby bylo vždy kruhové. Od roku 1972 pak z loga zmizel i nápis Renault, který do té doby zdobil znak uprostřed. Automobilka samotná jej od počátku 90. let vykládá jako diamant."
https://www.garaz.cz/clanek/co-znamenaji-loga-... ... ...
Každopádně se se symbolikou diamantu v logu lépe vypořádalo Mitsubishi.
Jinak trošku teorie:
VLASTNOSTI DOBRÉHO LOGA
e) Odolnost proti zneužití a vandalismu
Logo by mělo být odolné proti vandalismu a poškození nejen ve fyzické podobě, ale také ve významové rovině. Velmi neblaze může působit, když lidé ve značce vidí něco, co tam být spatřováno nemá. Velmi často značky svádí k různému dokreslování, doplňování, otáčení, oddělení či umazání částí, což má za následek mnohdy zásadní významový posun v jejím vnímání.
Jako příklad značky, která je v tomto ohledu problematická, lze uvést např. automobilku Renault – její logo lze snadno dokreslit tak, aby připomínalo schematizovaný obrázek dámského přirození.
Otázky k zodpovězení: Je značka odolná proti vandalismu? Nemůže být ve značce viděno něco, co tam být nemá?
https://unie-grafickeho-designu.cz/vlastnosti-dobreho-loga-o... ... ...
--------------------------
mpolane už rozumíš pointě?
Jenom pro tebe, možná, že za znakem kosočtverce byl někdo s českým původem a při vývoji a testování nového modelu Renault měl problém s přehřátím motoru a zaklel: "Je to všechno na p..., nemám vodu v chladiču." A bylo to! Byl tak na světě kromě nového tvaru chladiče i ten znak Renault... A Francouzi mu ještě zatleskali...

Josef
2. května • 9:46

Doplním to ještě tou anekdotou, kterou to v té diskusi o Audi RS5 začalo a pokračoval tím znakem Renault::Josef | 13. 04. 2020 11:31
Dobré auto, ale Audi si za to nechá dobře zaplatit. Že Audi auto umí dobře navrhnout a vyrobit, o tom snad nikdo nepochybuje. Napadlo mne připomenout starou známou anekdotu: "Audi vymyslel náhon na 4 kola a dal si to na kapotu. Renault nevymyslel nic a také si to dal na kapotu."....mpolan | 15. 04. 2020 07:47
Zdechni, hloupé zvíře.
Jako obvykle grafomanské plácání naprosto mimo téma, to umíš jen ty, Pepíčku.Josef | 15. 04. 2020 09:55
Právě ses předvedl jako Zelí, ale na rozdíl od něho jsi navíc poněkud agresivní.Jednotkou omezenosti proto už na Autorevue není Zelí, ale mpolan.
Pokud bys uměl číst a myslet, tak bys věděl, že jsem se k tématu diskuse vyjádřil, napsal jsem, cituji: "Dobré auto, ale Audi si za to nechá dobře zaplatit. Že Audi auto umí dobře navrhnout a vyrobit, o tom snad nikdo nepochybuje."
A to s tím znakem Audi a náhonem na 4 kola jsem s "odlehčením diskuse" konstatoval, že Audi to zkrátka umí a to i v detailech, včetně toho znaku. A to narozdíl třeba od toho Renaultu. Ne že by Renault dělal špatná auta, ale Renault není a nikdy ani nebude Audi. Myslím, že se o to ani Renault nesnaží, protože je zaměřen na jiné zákazníky (a prodává z jinou cenu).

k.ik
1. května • 18:37

Kosočtverec byl ve Francii i symbol šlechty. Čím víc kosočtverců, tím vyšší šlechta. Král jich měl 7. Kosočtverec jako orgán, jak ho známe my, na západě neznají.

ffsd
2. listopadu • 21:17

Tak asi záleží co myslíš tím "na západě". Ale obecně znají. To jen renaulťáci mají vlhký sen o diamantech a šlechtě.https://www.youtube.com/watch...

Josef
2. května • 9:38

To se už probíralo v jiné diskusi, podívej se na youtube:
Green | 14. 04. 2020 11:48
Kdybys nebyl hlupák, zak bys vědě, že ten symbol má stejný význam ČR stejně jako třeba ve Francii ve všech evropských zemích.
Green | 14. 04. 2020 11:58
youtube.com/watch?v=culFdvYiy70

Roman
30. dubna • 15:50

Dokonalosti ten znak nabyl až poslední dobou kdy se vzadu do něj doprostřed dává couvací kamera. Teď už je to dokonalá p.ča i s poštěváčkem. I love Renault:-D

Ivan Leixner
30. dubna • 21:39

Kamera se dává nad znak resp. do jeho horní čísti nebo dovnitř? Protože pokud je kamera uvnitř, tak by to mohla být možná panenská blána, poševní vchod, močová trubice, ale poštěváček ne, ten je nahoře. Alespoň u děvčat co jsem viděl, co máte doma Vy nevím.

Marex
30. dubna • 19:20

Puberta očividně stále neskončila :-D Až lidé stejné "inteligence" uvidí zámek kufru, který se používal třeba u Clio II, tak budou mít z to zřejmě i vlhké pubertální sny.

HRD
30. dubna • 10:52

Nechápu, co pořád máte s nějakým diamantem. V článku je jasně napsáno, že ten tvar vznikl kvůli tomu, aby se hodil ke tvaru kapoty a masky, aby tehdy působil opticky vyrovnaně. Od té doby to tak zůstalo a jen zoufalci se snaží přesvědčit nás, i sami sebe, že jde o diamant. Asi aby zakryli trvalou nekvalitu těchto vozů, která je již notoricky známa snad úplně všem, kromě jich samých. Píča zůstane píčou, a jejím neustálým zvětšováním na sebe o to víc upozorní. :-/

Allamarein
30. dubna • 17:55

Je zajímavé, že problémy s kvalitou Renaultů mají jen ti, kdo nikdy žádného neměli...

jean
30. dubna • 20:30

Mal som, skončilo v šrote pre neustále problémy s pohonom. Trest za to, že som nedal na varovanie na motore, jak môže byť dobrá vec, ktorú kvalitár označil ako píčovinu? 6 rokov a ani raz to nedalo bez poruchy 10000km. Strašné.

Allamarein
30. dubna • 22:35

A mluvíme tu oba o dvacátém prvním století? Ne, dobře, nebudu ti to komplikovat, to by nebylo fér.
Mně stačí, že z lidí v okolí nikdo s Renaulty problém nemá. A znám jich dost. Všechny Renaulty se kazí akorát zarytým škodovkářům.

k.ik
1. května • 18:40

Jezdím s renaulty necelých 20 let a bez problémů. Např. o nepovedených motorech od vw se moc nemluví...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pajošek
2. května • 3:53

Například některá atmosférická Clia jsou opravdu celkem slušná :-) Mě ve své době zaujal předchůdce dnešních cross overů Vel Satis, ale moc slávy to neudělalo.

logo
30. dubna • 7:47

a v jeho další evoluci přidají do středu znaku čárku ;-) :-D

Znalec
29. dubna • 22:15

Hovoril som s jedným chlapikom z francúzskeho automotive - vôbec netušil, že je to piča :-)Oni sú fakt čudní :-)Ani vlastnej piči nerozumejú :-)

ffsd
2. listopadu • 21:21

Jen že Francouzi jsou takový západní čobolové, tvoji bratři.

Palo 44
28. července • 7:41

Ale vedia to, jedna z naznamejsich “zakazanych” reklam na Clio: typek akoze lize logo, a majitelka za volantom dosahuje orgazmus, to museli vidiet. Sam som mal 4renaulty a nemalo preco urazit. Kvalita byva rozna medzi znackami vsade, potom zase chujoviny vyvazoval Alonso ked vyhraval velke ceny..

Phoenix
30. dubna • 8:00

a ptal jste se, jaký symbol používají oni? co já vím, tak velká část světa používá trojúhelník... takže logo renaultu je "problém" náš, ne jejich...

Liaz Mates
30. dubna • 13:08

Já bych netrvdil, že kosočtverec je problém. Maximálně s kosočtverci jsou občas problémy, to ano.

wonn
29. dubna • 22:06

Diamant nediamant, stejně je to k*nda a té automobilce to škodí. Ale co čekat od francouzů :)

Jarda
29. dubna • 21:44

Mám za to, že symbol Renaultu je myšlen jako znak kosočtverečné soustavy minerálů, ve které je nejtvrdší přírodní nerost - diamant.;-) Že se kolem tohoto "loga" točí celý svět, je druhá věc. Osobně se mi v decentní velikosti na autech líbí. Měl jsem mégane III, tam byl akorát. Teď se rozměr už všeobecně přehání. Značka auta by se měla poznat dřív, než uvidím jeho znak! Tak tomu kdysi i bylo...

Toper
30. dubna • 9:20

Tak za to moc neměj, protože to, cos napsal, je nesmysl.Diamant má kubickou, chceš li krychlovou soustavu a navazující osovou symetrii s devíti rovinami souměrnosti.

Petr Vaněk
29. dubna • 22:50

"Teď se rozměr už všeobecně přehání". Tak to víte, se to časem vygajdalo. 18ka ji měla tak. 40ka ji už má táákhle. Čas nezastavíš :-|

Liaz Mates
29. dubna • 23:27

V tom případě nechci vidět znak Renaultu za dalších 20 let :-D

Allamarein
29. dubna • 21:58

Tak to chudák BMW a Mercedes... Já vím, u BMW nejsou ledvinky vyloženě "znakem", ale v podstatě se jím staly mnohem více, než ten klasický modrobílý znak na kapotě.

Alík
29. dubna • 20:12

Jednoznačně diamant! :-) Koneckonců Mitsubishi má tři diamanty... Na vojně jsme říkali "tři p*ci na chladiči" :-) .Ale to už je dávno. Pro mě je srdeční záležitostí Mitsubishi L300. Malý mikrobus s velkou užitnou hodnotou.

JaSo
29. dubna • 20:23

Delica jezdí hodně v Gruzii, ale v ČR to už moc vidět není. ... Já jsem muž a heterosexuál, takže já se na kosočtverec neurazím. Ještě přidat do znaku chlebíčky a šampaňské a budou to mít komplet.

Fefe
23. ledna • 17:59

Jste gurmán jak vidím 😝

petr r. (petrumr)
29. dubna • 20:45

a slepice na polevku místo chlebíčků by nestačila?

JaSo
29. dubna • 21:44

Jednou si zde čtenáři nebudou dělat srandu z mpolana, ale z vás, pamatujte na to. ;-)

Allamarein
29. dubna • 21:56

Zaspal jsi dobu, to už je tu dávno.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
2. května • 8:42

já jsem splachovací, nebot s chudákama mě nic nerozhází. Jaký že měls toho renaulta? a ta ovečka nad tebou co mu odpovídáš?

epidem
29. dubna • 19:26

Článek o <> :-D Ale to je problém asi jen v našich zeměpisných šířkách. Jinde se kosočtvercům říká diamanty a značí se jimi třeba sjezdovky...

Kukuc
29. dubna • 20:05

Nevsiml jsem si, ze by clanek byl o vas....:-D

Ugh
1. května • 20:10

Nejlepsi je na kapotě, za volantem a na víku kufru

Torro
6. května • 16:10

Kup synovi Renault, nebude mit na drogy :-)

Doporučujeme

Články odjinud