Logo Renaultu nebylo vždy kosočtverec. Takto se v posledních 122 letech vyvíjelo

epidem  |  29. 04. 2020 19:26

Článek o <> Ale to je problém asi jen v našich zeměpisných šířkách. Jinde se kosočtvercům říká diamanty a značí se jimi třeba sjezdovky...

Odpovědět  |   | 
Kukuc  |  29. 04. 2020 20:05

Nevsiml jsem si, ze by clanek byl o vas....

Odpovědět  |   | 
Ugh  |  01. 05. 2020 20:10

Nejlepsi je na kapotě, za volantem a na víku kufru

Odpovědět  |   | 
Torro  |  06. 05. 2020 16:10

Kup synovi Renault, nebude mit na drogy

Odpovědět  |   | 
Alík  |  29. 04. 2020 20:12

Jednoznačně diamant! Koneckonců Mitsubishi má tři diamanty... Na vojně jsme říkali "tři p*ci na chladiči" .Ale to už je dávno. Pro mě je srdeční záležitostí Mitsubishi L300. Malý mikrobus s velkou užitnou hodnotou.

Odpovědět  |   | 
JaSo  |  29. 04. 2020 20:23

Delica jezdí hodně v Gruzii, ale v ČR to už moc vidět není. ... Já jsem muž a heterosexuál, takže já se na kosočtverec neurazím. Ještě přidat do znaku chlebíčky a šampaňské a budou to mít komplet.

Odpovědět  |   | 

a slepice na polevku místo chlebíčků by nestačila?

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 29. 04. 2020 20:48

Odpovědět  |   | 
JaSo  |  29. 04. 2020 21:44

Jednou si zde čtenáři nebudou dělat srandu z mpolana, ale z vás, pamatujte na to.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  29. 04. 2020 21:56

Zaspal jsi dobu, to už je tu dávno.

Odpovědět  |   | 

já jsem splachovací, nebot s chudákama mě nic nerozhází. Jaký že měls toho renaulta? a ta ovečka nad tebou co mu odpovídáš?

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  29. 04. 2020 21:44

Mám za to, že symbol Renaultu je myšlen jako znak kosočtverečné soustavy minerálů, ve které je nejtvrdší přírodní nerost - diamant. Že se kolem tohoto "loga" točí celý svět, je druhá věc. Osobně se mi v decentní velikosti na autech líbí. Měl jsem mégane III, tam byl akorát. Teď se rozměr už všeobecně přehání. Značka auta by se měla poznat dřív, než uvidím jeho znak! Tak tomu kdysi i bylo...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  29. 04. 2020 21:58

Tak to chudák BMW a Mercedes... Já vím, u BMW nejsou ledvinky vyloženě "znakem", ale v podstatě se jím staly mnohem více, než ten klasický modrobílý znak na kapotě.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  29. 04. 2020 22:50

"Teď se rozměr už všeobecně přehání". Tak to víte, se to časem vygajdalo. 18ka ji měla tak. 40ka ji už má táákhle. Čas nezastavíš

Odpovědět  |   | 
Liaz Mates  |  29. 04. 2020 23:27

V tom případě nechci vidět znak Renaultu za dalších 20 let

Odpovědět  |   | 
Toper  |  30. 04. 2020 09:20

Tak za to moc neměj, protože to, cos napsal, je nesmysl.

Diamant má kubickou, chceš li krychlovou soustavu a navazující osovou symetrii s devíti rovinami souměrnosti.

Odpovědět  |   | 
wonn  |  29. 04. 2020 22:06

Diamant nediamant, stejně je to k*nda a té automobilce to škodí. Ale co čekat od francouzů :)

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  29. 04. 2020 22:15

Hovoril som s jedným chlapikom z francúzskeho automotive - vôbec netušil, že je to piča

Oni sú fakt čudní

Ani vlastnej piči nerozumejú

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  30. 04. 2020 08:00

a ptal jste se, jaký symbol používají oni? co já vím, tak velká část světa používá trojúhelník... takže logo renaultu je "problém" náš, ne jejich...

Odpovědět  |   | 
Liaz Mates  |  30. 04. 2020 13:08

Já bych netrvdil, že kosočtverec je problém. Maximálně s kosočtverci jsou občas problémy, to ano.

Odpovědět  |   | 
logo  |  30. 04. 2020 07:47

a v jeho další evoluci přidají do středu znaku čárku

Odpovědět  |   | 
HRD  |  30. 04. 2020 10:52

Nechápu, co pořád máte s nějakým diamantem. V článku je jasně napsáno, že ten tvar vznikl kvůli tomu, aby se hodil ke tvaru kapoty a masky, aby tehdy působil opticky vyrovnaně. Od té doby to tak zůstalo a jen zoufalci se snaží přesvědčit nás, i sami sebe, že jde o diamant. Asi aby zakryli trvalou nekvalitu těchto vozů, která je již notoricky známa snad úplně všem, kromě jich samých. Píča zůstane píčou, a jejím neustálým zvětšováním na sebe o to víc upozorní.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 04. 2020 17:55

Je zajímavé, že problémy s kvalitou Renaultů mají jen ti, kdo nikdy žádného neměli...

Odpovědět  |   | 
jean  |  30. 04. 2020 20:30

Mal som, skončilo v šrote pre neustále problémy s pohonom. Trest za to, že som nedal na varovanie na motore, jak môže byť dobrá vec, ktorú kvalitár označil ako píčovinu? 6 rokov a ani raz to nedalo bez poruchy 10000km. Strašné.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  30. 04. 2020 22:35

A mluvíme tu oba o dvacátém prvním století? Ne, dobře, nebudu ti to komplikovat, to by nebylo fér.
Mně stačí, že z lidí v okolí nikdo s Renaulty problém nemá. A znám jich dost. Všechny Renaulty se kazí akorát zarytým škodovkářům.

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  01. 05. 2020 18:40

Jezdím s renaulty necelých 20 let a bez problémů. Např. o nepovedených motorech od vw se moc nemluví...

Odpovědět  |   | 
Pajošek  |  02. 05. 2020 03:53

Například některá atmosférická Clia jsou opravdu celkem slušná Mě ve své době zaujal předchůdce dnešních cross overů Vel Satis, ale moc slávy to neudělalo.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  30. 04. 2020 15:50

Dokonalosti ten znak nabyl až poslední dobou kdy se vzadu do něj doprostřed dává couvací kamera. Teď už je to dokonalá p.ča i s poštěváčkem. I love Renault

Odpovědět  |   | 
Marex  |  30. 04. 2020 19:20

Puberta očividně stále neskončila Až lidé stejné "inteligence" uvidí zámek kufru, který se používal třeba u Clio II, tak budou mít z to zřejmě i vlhké pubertální sny.

Odpovědět  |   | 
Ivan Leixner  |  30. 04. 2020 21:39

Kamera se dává nad znak resp. do jeho horní čísti nebo dovnitř? Protože pokud je kamera uvnitř, tak by to mohla být možná panenská blána, poševní vchod, močová trubice, ale poštěváček ne, ten je nahoře. Alespoň u děvčat co jsem viděl, co máte doma Vy nevím.

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  01. 05. 2020 18:37

Kosočtverec byl ve Francii i symbol šlechty. Čím víc kosočtverců, tím vyšší šlechta. Král jich měl 7. Kosočtverec jako orgán, jak ho známe my, na západě neznají.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  02. 05. 2020 09:38

To se už probíralo v jiné diskusi, podívej se na youtube:
Green | 14. 04. 2020 11:48
Kdybys nebyl hlupák, zak bys vědě, že ten symbol má stejný význam ČR stejně jako třeba ve Francii ve všech evropských zemích.
Green | 14. 04. 2020 11:58
youtube.com/watch?v=culFdvYiy70

Odpovědět  |   | 
Josef  |  02. 05. 2020 09:40

Reakce na mpolana v jiné diskusi:
Josef | 14. 04. 2020 12:08
Zato ty jsi mpolane chytrý jak radio. Samozřejmě moc dobře vím, jak to s tím znakem Renault je, cituji:
"Vtipů na tohle téma známe všichni spoustu, málokdo ale ví, že tvar kosočtverce získalo logo až v roce 1925 kvůli tvarům chladiče, do té doby bylo vždy kruhové. Od roku 1972 pak z loga zmizel i nápis Renault, který do té doby zdobil znak uprostřed. Automobilka samotná jej od počátku 90. let vykládá jako diamant."
https://www.garaz.cz/clanek/co-znamenaji-loga-... ... ...
Každopádně se se symbolikou diamantu v logu lépe vypořádalo Mitsubishi.
Jinak trošku teorie:
VLASTNOSTI DOBRÉHO LOGA
e) Odolnost proti zneužití a vandalismu
Logo by mělo být odolné proti vandalismu a poškození nejen ve fyzické podobě, ale také ve významové rovině. Velmi neblaze může působit, když lidé ve značce vidí něco, co tam být spatřováno nemá. Velmi často značky svádí k různému dokreslování, doplňování, otáčení, oddělení či umazání částí, což má za následek mnohdy zásadní významový posun v jejím vnímání.
Jako příklad značky, která je v tomto ohledu problematická, lze uvést např. automobilku Renault – její logo lze snadno dokreslit tak, aby připomínalo schematizovaný obrázek dámského přirození.
Otázky k zodpovězení: Je značka odolná proti vandalismu? Nemůže být ve značce viděno něco, co tam být nemá?
https://unie-grafickeho-designu.cz/vlastnosti-dobreho-loga-o... ... ...
--------------------------
mpolane už rozumíš pointě?
Jenom pro tebe, možná, že za znakem kosočtverce byl někdo s českým původem a při vývoji a testování nového modelu Renault měl problém s přehřátím motoru a zaklel: "Je to všechno na p..., nemám vodu v chladiču." A bylo to! Byl tak na světě kromě nového tvaru chladiče i ten znak Renault... A Francouzi mu ještě zatleskali...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  02. 05. 2020 09:46

Doplním to ještě tou anekdotou, kterou to v té diskusi o Audi RS5 začalo a pokračoval tím znakem Renault::

Josef | 13. 04. 2020 11:31
Dobré auto, ale Audi si za to nechá dobře zaplatit. Že Audi auto umí dobře navrhnout a vyrobit, o tom snad nikdo nepochybuje. Napadlo mne připomenout starou známou anekdotu: "Audi vymyslel náhon na 4 kola a dal si to na kapotu. Renault nevymyslel nic a také si to dal na kapotu."....

mpolan | 15. 04. 2020 07:47
Zdechni, hloupé zvíře.
Jako obvykle grafomanské plácání naprosto mimo téma, to umíš jen ty, Pepíčku.

Josef | 15. 04. 2020 09:55
Právě ses předvedl jako Zelí, ale na rozdíl od něho jsi navíc poněkud agresivní.Jednotkou omezenosti proto už na Autorevue není Zelí, ale mpolan.
Pokud bys uměl číst a myslet, tak bys věděl, že jsem se k tématu diskuse vyjádřil, napsal jsem, cituji: "Dobré auto, ale Audi si za to nechá dobře zaplatit. Že Audi auto umí dobře navrhnout a vyrobit, o tom snad nikdo nepochybuje."
A to s tím znakem Audi a náhonem na 4 kola jsem s "odlehčením diskuse" konstatoval, že Audi to zkrátka umí a to i v detailech, včetně toho znaku. A to narozdíl třeba od toho Renaultu. Ne že by Renault dělal špatná auta, ale Renault není a nikdy ani nebude Audi. Myslím, že se o to ani Renault nesnaží, protože je zaměřen na jiné zákazníky (a prodává z jinou cenu).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Poslední rána pro spalovací motory? Nová baterie Elona Muska může způsobit revoluci

Poslední rána pro spalovací motory? Nová ba…

Tak nějak jsme tušili, že to jednou přijde…

31.  5.  2020 | | 144 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 32 N/A