Logo Hyundai není jen stylizované písmeno. Má i druhý význam

57 komentářů

Thomas
13. června • 22:24

Tak to bych zrovna nečekal, že t omá takový význam, spíš by mě vlastně zajímalo, kdo vymýšlí ty názvy modelů aut a hlavně bych chtělp oznat ty hlavičky chytrý, kdo vlastně vymyslel ten motor na vodík, jsem zvědav kdy se začne u nás prodávat

Michal Antel
12. června • 14:30

Čtu tady jak je hyudai jeda z nejhorších značek atd. Koukám, že to je spíš čirá závist lidí co doplatily na klamavé výjevy škodovky :D Hyundai je jedním z top světových výrobců automobilů, když se podíváte na jejich technologie atd. Kam se hrabe např ta škodovka. Jinak co se týče loga, nepřijde mi stejné jako u Hondy. Je stylovější :D, ostatně i jako design jejich aut ! ;)

Barry
13. června • 14:50

Tohle je klasický výron Vošického bandy, která hlásá propagandu ala KLDR, na to jsme už zvyklí a dobře se to o nich ví. Goebels by blednul závistí nad těmi potoky hnusu co český Hujajdej plodí den co den, to, že v ČR její podíl na trhu klesá, protože zákazníci prokoukli nekvalitu a průměrnost až podprůměrnost korejské značky je faktem - nenabízejí nic lepšího než konkurence, přímo naopak. No a když neví kudykam spustí kafemlýnek Kim Čong Unovského typu "........ Hyundai je jedním z top světových výrobců automobilů, když se podíváte na jejich technologie atd. Kam se hrabe např ta škodovka. Jinak co se týče loga, nepřijde mi stejné jako u Hondy. Je stylovější :D, ostatně i jako design jejich aut ! ;)", to může napsat jen úplný debil, je to jako říci o ženě co kulhá, má vypíchnuté oko, downův syndrom a má 110kg říkat, že je to topmodelka mající míry 90-60-90. Čím se vyznačuje značka Hyundai:
1/ Disharmonický design
2/ Zastaralé technologie, motory patří k tomu nejhoršímu na trhu
3/ Design vozu je starý v podstatě po dvou letech provozu
4/ Nižší kvalita výroby oproti ekvivalentní konkurenci - Toyota, Nissan, VW, Honda, Ford, Renault, Peugeot a další
5/ Mizerné jízdní vlastnosti
6/ Děsivé plasty v interiéru
7/ Předpotopní infotainment
Celkově nejhorší auta na trhu, ale pro ty, kteří potřebují jen přibližovadlo je to celkem dobrá nabídka.

Jarda
15. června • 7:31

No to jsou zase žvásty nějakého fanatického škodovkářského prodejce, který je zoufalý z té jeho předražené, nespolehlivé a nepohledné "tradice", od které jeho dosavadní zákazníci hromadně prchají k výrazně spolehlivějšímu a kvalitnějšímu Hyundai.
A bude jen hůř...
Jsem docela zvědavý co budeš psát za pár let, až ti to vůbec nikdo nekoupí.Prakticky všechny ty body cos napsal pasují především na škodovku.P.S. Se značkou Hyundai nemám nic společného.

13. června • 16:57

Souhlasím, po zkušenostech s Hyundai už nikdy více. Prisernost sama. Navíc ta děsivá image. Octavia a ta jejich i30 to je jako porovnávat auto a krabičku z papíru. Octavia je ve vsech ohledech lepším a vyvazenejsim vozem a kdo tvrdí opak je naprostý lhář a populista, koneckoncu nejen u nás, ale ve všech testech Škoda Hyundai porazí. A naprosto zaslouženě. Hyundai je proste průměrně vozidlo.

Rur
14. června • 14:33

Hyundai průměrný? Tak v tom případě je Škoda silně podprůměrná. Miluju takové dementní kecy.

Hubert Mičínský
14. června • 8:32

Tak na ty lži, cos tu vyplodil i tvým předešlým výblitkem, ti dnes už nikdo neskočí. A tak moc by sis to přál, viď ? To víš, tvá škodovka v porovnání s Hyundai prakticky ve všem zaostává, a ty nemůžeš ve svém Škoda showroomu případným zájemcům nabídnout nic víc, než o malinko větší kufr, a to je málo... a to nas*re. Vždyť statistiky mluví za vše. Podle ministerstva dopravy se nejvíc nových aut například v segmentu C prodává do domácností (na rodné číslo) - Hyundai i30. Octavia je až třetí za KiA Ceed, kterou ve skutečnosti vyrábí značka Hyundai pod kterou právě tato automobilka patří.
Na našich silnicích jezdí čím dál víc aut značky Hyundai. A je to dobře, kdo se má pořád dívat na ty hnusně fádní a beztvaré škodovky, které dnes kupují už jen firmy. No, už vlastně ani ty ne. Protože i firmy už z té ,,kvality" vystřízlivěly a kupují auta jiných značek.

Petr
11. června • 23:08

Zákazník Hyundai = Zamindrákovaný Čecháček, spořivý až skrblící a autům v podstatě nerozumějící. Hezký večer

bzzz
12. června • 9:45

Hyundai = 3.-4. celosvetove nejuspesnejsi prodejce aut.

Barry
12. června • 13:15

To nic nemění na tom, že Hyundai je stále to nejhorší co si dnes můžete koupit a objektivně - Renault, Ford, Nissan, Toyota, Honda, Škoda nabízejí stále více, nejen technologicky, ale i designem, historií, legendárními modely a především progresivitou, kde Korejci jdou především systémem pokus omyl. Stinger od Kie je nicméně hezké auto, ale jaksi chybí důvod si ho koupit.

Km
15. června • 19:26

Trolle. Nikdo na ty tvoje vejšplechty není zvědavej.

Vlado
11. června • 22:53

Ne jen znak,ale i ty auto jsou naprsto bezkonkurenční. Líbí se mi , že každé auto je jiné a ne neustále na stejné brdo. Dělají dobrá auta s nápadem a to mám rád.

Barry
11. června • 9:49

Prosím pěkně kdo řeší původ loga tak stupidně nepřitažlivé paraznačky jako je Hujajdej? Honda, ano ta dělá auta, trvalá, hodnotná a cool, vytvořila řadu legendárních modelů a mám můj respekt k naprosté dokonalosti a hlavně novátorství. Co udělal Tfujdaj? Model Pony... okopírovaný od Fordu, tu napodobuje toho tu onoho. Ne děkuji nechci, no a jeho pokus s Genesis tomu se může člověk jenom smát. Každopádně PR oddělení této značky a především u nás připomíná spíše propagandu z KLDR (nejen v této diskusní skupině). A teď do mě tfujdálisti. :-D

Pavlos
11. června • 8:29

Určitě značka má význam, pro většinu čechů v této republice obzvlášť, každopádně pro mě je hlavní co je uvnitř a jak to aspon vypadá, mám doma Konu, nikdy jsem říkal, že nechci velký auta, ale tohle je takovej kompromis

Velký Vezír
9. června • 18:59

To je tak stupidní článek, až jsem myslel, že jsem na autoforu.

Karel.
9. června • 11:33

Hm, automobilka bez historie najednou narychlo vymýšlí co vlastně to křivé háčko znamená. Takovýchto umělých historek si lze vymyslet padesát a pořád to budou jenom marketingové bláboly bez jakéhokoliv základu v nějaké tradici. Není se pak co divit, že tuto směšnou snahu stylizovat se do něčeho tak křiklavě umělého český Pepík shodí jemu vlastním způsobem H=hnůj nebo H=houno nebo dalších padesát nelichotivých příměrů. Kdyby se vyprdli na trapnosti jako učit vyslovovat jejich jméno nebo tato legrační cvičení marketérů, tak by udělali lépe.

bzzz
9. června • 17:51

50 let (materska strojirenska o 20 let starsi) neni samozrejme proti nekterym jinym znackam zadna historie, ale stacili se vysvihnout na hranici 3.-4. nejvetsi znacky - tak jsou spatni ;-)

Roman Rudý
8. června • 22:24

Já bych řekl, že to není o vuziální stránce,ale především o kvalitě vozů a těma se Hyundai může chlubit.

Good Design
10. června • 17:24

Rozhodně je to i o vizuální stránce. Vozy Hyundai jsou jedny z nejpohlednějších na trhu. Podle mého názoru například takový Tucson nemá konkurenci, je to nejhezčí SUV současnosti. Vždyť také Hyundai a jeho KiA vyhrává ty nejprestižnější světové designérské ceny.

bzzz
10. června • 18:27

Nejhezci... no... podle mne nejhezci aktualne Volvo a Lexus. Hezci nez Hyundai mi prijdou i Mazdy, LR, Jag a asi bych si vzpomnel i na dalsi ;-)

šofér
9. června • 13:15

Šikmé Hofno už nikdy, jednou stačilo :-D :-D :-D

Daniel
9. června • 8:21

Přesně tak.Neslyšel jsem že by hyundai měl problem s motory tsi. jako třeba škoda -W...

Marek
9. června • 15:12

2.0gdi, po sedmi tisících vybouchnul píst a roztrhal celý motor. 2 mesice se čekalo, než nový přiletěl z koree. 1.4 benzín, motor má 50tis ale v kondici je jako ve 350tis. Naftové motory v jednom kuse nějaký problém. To jsou jen auta, co mám kolem sebe.
Můj 2.0tdi pd Bmn je proti tomu symbol spolehlivosti.
A problémy s tsi? Myslíte ty už téměř 10let staré trable, o kterých dnes melou jen idioti? Slyšel jste snad někdy Otom, že by s dnešníma tsi byl nějaký problém? Pokud řekněte že ano, tak lzete

Pavel
9. června • 17:40

Ty zabedněné k****e, fakt už mě s***u lidi, co si myslí, že vědí všechno. Jak můžeš napsat, že když vím, že se ty motory rozbijí, tak lžu. Měl by si se stydět.

Milda
10. června • 16:14

Ty chlapče nevíš vůbec nic

Milda
10. června • 16:14

Ty chlapče nevíš vůbec nic

VeIkopřevor
8. června • 22:52

Souhlasím, jenom pár zabedněných škodomilů to stále nemůže pochopit.

Smith
8. června • 18:39

Někdo objevil Ameriku. Tato skutečnost (s podáváním si rukou) je už dlouho známá. Kdo se zajímá o světově významné a cenné značky, což Hyundai rozhodně je, samozřejmě tento význam zná.
Mimochodem, značka Hyundai je, co se hodnoty-ceny týká, na perfektním 35. místě mezi absolutně všemi značkami světa, kterých jsou miliony. A mezi automobilovými na šestém s hodnotou 264 miliard Kč, podle některých zdrojů až 355 miliard Kč (což je např. 10x víc, než hodnota zn. Škoda). http://interbrand.com/best-brands/best-global-b... ... Pro fanatické škodovkáře, co hned budou hledat, kde že je ta jejich "všemi" uctívaná, ceněná a milovaná značka Škoda?
Upozornění: hledat není třeba, protože tam ani není. Není totiž ani světovou značkou, je jen nevýznamnou, okrajovou a lokální.

Marek
9. června • 15:07

Když budu chtít vědět, jak je na tom škoda. Tak si najdu kde v žebříčku je VW 😉😉 hledat to sice nebudu, ale pochybuji, že kundaj je před ním 😉

Smith
9. června • 21:20

Jsi normální? Asi ne? Jak můžeš napsat takovou blbost. Víš vůbec co znamená slovo značka? VW a Škoda jsou samostatné značky. Navíc se porovnávají hodnoty jednotlivých značek a zn. VW je až za zn. Hyundai. Samozřejmě je značka Hyundai hodnotnější než VW, ale i např. než Porsche, Ferrari, Rolls Royce, Bugatti, Bentley, Maserati, Jaguar, Lamborghini, Volvo, Tesla, Audi, atd..Před zn. Hyundai jsou jen tyto značky: Toyota, Mercedes-Benz, BMW, Honda, Ford. Všechny ostatní jsou za zn. Hyundai.Hodnota značky Škoda je naprosto mizivá a zanedbatelná stejně jako např. značek Dacia, Renault, Citroen, Peugeot. Navíc ani jedna z nich není globální.

Pavel
10. června • 1:01

Děkuji

bzzz
9. června • 17:47

No VW je na 40. miste, tzn 5 mist za Hyundai ;-)

Pavel
9. června • 17:43

Jak můžete napsat, že když budete chtít vědět, jak je na tom skoda, tak si najdete VW. Co je to za blbost? Jsou to úplně jiné značky!!!

PetrStary
8. června • 22:31

Takové informace má určitě normální člověk :-D Že zdravím trola do Nošovic nebo k žabotlamovi Vošickému :-D :-D :-D

Smith
9. června • 9:34

ÁÁÁ už je tu asi jeden takový škoda fanatik, co mu nikdo nesmí říct pravdu o jeho malinkaté a zbožňované škůdce. No jo, pravda bolí...PS: Vošického neznám, kdo to je? V Nošovicích jsem nikdy nebyl, ale už se tam chystám, abych se podíval na tamní výrobu aut obrovské světové megaznačky Hyundai.;-):-P

Pepa
8. června • 22:55

Tak hodnota značky je běžně dostupná informace.Žebříčky Interbrandu byli v našich médiích v minulosti zveřejňovány.Že se někomu nehodí a bere je jako tajné informace je pouze věc omezné inteligence dotyčného.

Horák Lad.
8. června • 23:02

Žebříčky byli?? :-D:-D:-D
Místo žebříčků si raději přečti gramatiku pro pátou třídu základní školy.
Ať nepůsobíš inteligenčně omezeně :-D:-D:-D

Daniel
8. června • 17:47

Je jedno co tam je za znak,duležitá je kvalita a cena.

Pavel
9. června • 17:44

Přesně tak. Konečně někdo normální.

Daniel
8. června • 17:47

Je jedno co tam je za znak,duležitá je kvalita a cena.

Ralf
8. června • 16:51

Neoriginální, ošklivé, prý podání ruky... oni už vážně neví jak ty lidi oblbnout, chudák Honda... ta dělá, alespoň stejně jako Toyota pořádná auta. Tyhle plechovky z KLDR (ona je Jižní Korea jen kousek) jsou jen ostudou automobilismu. Prostě Tfujdé.

Ivan
8. června • 12:14

No nevim, lidi, podávající si ruce, jakkoliv stylizovaný, by měli tvořit maximálně písmeno M.....tady si podávaj leda ruku s nohou. Tenhle "jinotaj" je hodně přitaženej za vlasy B-]

puk123
8. června • 14:02

Jeden se otočil zády a chce odejít. Druhý ho drží za ruku a táhne zpět. :-))

Scarab
8. června • 11:19

Hmm, mě to připadá spíš jako přetahovaná - připomíná mi to spíš vztah českého zastoupení Hyundai a jejich dealerů :-D

Bubaak
8. června • 10:59

Logo hondy jsou teda lidi podávající si ruce, jen nejsou nachcaní?
Logo WV je ženska s roztaženýma nohama co do ní někdo chce vrazit V?
Audi a jejich nakrájenej salám je snad jasnej...
BMW je znak bezpečnosti převzatý z "EURO Ncap" ? (nevim kdo s tou černo žlutou začal, určitě ne euncap)
Citroen není odkaz na převodovku, ale hodnost desátníka...... že hnujdej nepřizna že to obšlehl od hondy, protože v tý době to byl jediný způsob jak se s korejským odpadem prosadit

Mates35
9. června • 12:36

Musí propagovat? Aha, takže zákazníci to nechtějí a nemají rádi. Proto se musí uměle propagovat. Kdyby to bylo tak dobré, tak se na to stijí fronta a nemusí propagovat nic. Dokud musí dát čtrtinu zisku do reklamy a všude se vecpávat, je jasné, že výrobek je na pikaču. Ať si celý bžundaj nebo tak se to má pro změnu číst dneska táhne tam, odkud si přišel.

Daniel
8. června • 17:44

A renault je píp.A když píšete že je to hnujdai je váš názor.A jejich motory v sonatě .lantře atd od roku 1991 byli od mitsubischi.Např hyundai cupe rok 1998 měl podvozek vyrobený ze spoluprácí porsche.Nevěřil by jste jak to sedělo v zatáčkách nejenom.A nějaký golf byl v pr..............

JirkaX
8. června • 13:14

Mohu se zeptat co je to WV?

Bubaak
8. června • 13:16

Můžeš :)

JirkaX
8. června • 13:25

Tak se tedy ptám. Co to je WV?

Bubaak
8. června • 14:20

To same co hnujdej, citroen.. neucta k automobilce, kdy se nehodlám zabívat tím jak se to píše...
u citrona mě teda spíš nebaví ë.. než neucta

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
8. června • 14:52

To vidím. Gramatika je tvůj problém asi celkově.

puk123
8. června • 13:57

Alespoň jeden uspokojený. :-)

martin
8. června • 12:38

A preco si v uvahe vynechal znak Renaultu? :-D

bzzz
8. června • 10:52

Asiat se strachoval o prilisnou podobnost s konkurenci? Ale no tak ;-)

gil45
10. června • 20:14

jej, pseudoznačku ne, Hovňáky nebrat:-P

Doporučujeme

Články odjinud