Logo Hyundai není jen stylizované písmeno. Má i druhý význam

Znáte význam loga Hyundai? Ve Spojených státech se jej rozhodli více propagovat.

Logo korejské automobilky Hyundai u nás i díky automobilce v Nošovicích zevšednělo. Setkáváme se s ním každý den. Na první pohled působí jen jako stylizované písmeno H. Ovšem jeho druhý význam stále není veřejnosti tolik známý. Na logo této značky se poté už nikdy nebudete dívat stejně, jako předtím.

Nyní se samotná automobilka, respektive její zastoupení ve Spojených státech, rozhodla toto malé tajemství marketingově využít. Na své webové stránky přidali vysvětlení s tím, že "nejde jen o symbol, ale o způsob jakým děláme business". Stylizované H můžeme chápat také jako dva lidi třesoucí si rukama. Možná trošku nakloněné, ale nevadí.

Hyundai vypálil Škodě rybník. Tucson už má mild-hybridní pohon

Hyundai vypálil Škodě rybník. Tucson už má mild-hybridní pohon

Jeden reprezentuje zákazníka, druhý automobilku. Samotný akt podání ruky pak důvěru mezi nimi. Když Hyundai přecházel na toto logo s prostým H, ve vedení firmy údajně panoval strach o přílišnou podobnost s Hondou. Možná i proto je logo Hyundai takto stylizované a jeho další význam se tolik nabízel.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků