Logo Hyundai není jen stylizované písmeno. Má i druhý význam

Znáte význam loga Hyundai? Ve Spojených státech se jej rozhodli více propagovat.

Logo korejské automobilky Hyundai u nás i díky automobilce v Nošovicích zevšednělo. Setkáváme se s ním každý den. Na první pohled působí jen jako stylizované písmeno H. Ovšem jeho druhý význam stále není veřejnosti tolik známý. Na logo této značky se poté už nikdy nebudete dívat stejně, jako předtím.

Nyní se samotná automobilka, respektive její zastoupení ve Spojených státech, rozhodla toto malé tajemství marketingově využít. Na své webové stránky přidali vysvětlení s tím, že "nejde jen o symbol, ale o způsob jakým děláme business". Stylizované H můžeme chápat také jako dva lidi třesoucí si rukama. Možná trošku nakloněné, ale nevadí.

Hyundai vypálil Škodě rybník. Tucson už má mild-hybridní pohon

Hyundai vypálil Škodě rybník. Tucson už má mild-hybridní pohon

Jeden reprezentuje zákazníka, druhý automobilku. Samotný akt podání ruky pak důvěru mezi nimi. Když Hyundai přecházel na toto logo s prostým H, ve vedení firmy údajně panoval strach o přílišnou podobnost s Hondou. Možná i proto je logo Hyundai takto stylizované a jeho další význam se tolik nabízel.

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

včera | Jan Mička | 49 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 145 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků