Loder1899 XF: elegance a dynamika

Poměrně známý úpravce Loder1899 se věnuje především úpravám prémiových vozů a výjimkou není ani tento kousek.
Loder1899 XF: elegance a dynamika

Německá firma Loder1899 se stává stále známější. Za minulý rok se stihla zviditelnit zejména úpravou Land Roveru Freelander 2 nebo stylingovým a výkonnostním paketem pro Aston Martin V8 Vantage. U jakýchkoli stylingových zásazích do tk elegantních vozů jako je Aston Martin se však návrháři pohybují na tenkém ladě protože „nezprznit“ tak pěkná auta vyžaduje skutečně velkou dávku citu pro věc. Návrháři z této společnosti si však nadále věří a snaží se nám dokázat, že to zkrátka umějí.

I Jaguar XF by se klidně obešel bez dalších kosmetických úprav, vůz zaujme dost pozornosti i tak. Pokud se však se svým XF cítíte jako šedá myš dopravního provozu, k odlišení vám pomůže nabízený bodykit. Na přídi se usídlil nový nárazník s integrovaným spodním spoilerem a dvojicí chromových lišt. Zadní nárazník je pak „dozdoben“ difuzorem a boční profil zkrášlují 20-ti palcové slitinové disky. Sportovní říz dodává i sada tužšího pružení, která se postarala o to, že vůz šel k zemi o celých 35 mm.
 
Jak už bývá dobrým zvykem profesionálních tuningových firem změny se týkají i pohonné jednotky, pro úpravy posloužil (jak jinak) vznětový agregát s objemem 2,7 l. Technici se pohráli s řídící jednotkou ECU a přidali i nový výkonnější výfukový systém, což se podepsalo na zvýšení celkového výkonu z hodnoty 207 na 249 koní. Zvedl se i maximální točivý moment, jehož hodnota je po úpravách 522 Nm.
 

Maximální rychlost modelu, kterým automobilka podle svých vyjádření začala novou éru, činí 229 km/h. Bořič rychlostních rekordů to tedy není, ale na elegantní pojíždění po ulicích se toto auto skutečně hodí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Loder1899 Jaguar XF
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků