Loder1899 V8 Vantage: vyladěný krasavec

Nádherné tvary, luxus a propracovaná technika. Tohle vše v sobě spojuje Aston Martin V8 Vantage od firmy Loder.
Loder1899 V8 Vantage: vyladěný krasavec

Vozy Aston Martin mají v sobě obrovské charisma a kus automobilové historie. Ale najdou se i zákazníci, kteří od svého miláčka chtějí ještě víc.

Pro takové má německá ladičská firma Loder1899 v nabídce upravený model V8 Vantage. Nejde o žádnou brutální úpravu, jen zdůraznění sportovních vloh sériového auta. Vidlicový osmiválec o objemu 4,3 l dostal propracovaný výfuk se sportovními katalyzátory, což zvýšilo výkon z původních 283 (385 k) na  298 kW (405 k). Jeho maximum je položeno přesně do sedmi tisíc otáček a motor má podle slov tunera vynikající reakci na plyn. Točivý moment povyrostl na hodnotu 410 Nm při 5000 ot./min. Na dynamice se nový výfuk projeví zlepšením akcelerace na stovku o 0,1 s na výsledných 4,9 s a Aston dosáhne maximální rychlosti 280 km/h.

Loder tak nějak počítá s tím, že s jeho produkty se bude jezdit agresivněji. Proto Astonu nadělil nastavitelný podvozek. Ten umožní regulovat jak světlou výšku vozu, tak odklon kol a v neposlední řadě i tvrdost pružin a tlumičů.

Karoserie vozu dostala několik odlehčujících prvků z karbonu. Z něj je vyroben kupříkladu přední nárazník s integrovaným spoilerem, celá přední kapota, víko zavazadlového prostoru a zadní difuzor. Ten přispívá k dobrému přítlaku ve vysokých rychlostech bez potřeby použití obrovských přítlačných křídel. Ostatní prvky zase srážejí důležitou hmotnost vozu směrem dolů na výsledných 1570 kg.

Jako obutí pro svůj model Loder připravil sadu 21-palcových kol z lehké slitiny, jejichž hmotnost je ve srovnání s těmi sériovými o 25% nižší. To přispívá k redukci velmi nežádoucích neodpružených hmot na nápravách. Přední disky obouvají pneumatiky 255/30, na zadních si našly místo pneumatiky s rozměrem 295/25.

Pokud vás tahle nabídka zaujala, připravte si 147 900 Eur. Tolik si u Lodera za upravený V8 Vantage účtují. Za sériový vůz byste přitom dali 105 000 Eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Loder1899 V8 Vantage

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků