Loder1899 Freelander 2: ještě Sportovnější Utility Vehicle?

Kategorie vozidel SUV není z těch, které by podléhaly zásahům tunerů často. Loder1899 se navzdory tomu pohrál s Freelanderem.

Loder1899 je firma, která se věnuje tuningu ne zcela běžných vozů. Tím pochopitelně nechceme tvrdit, že Freelander je něco extra, ale v portfoliu upravených vozů se často neobjevuje. To je pochopitelné, protože vozy SUV jsou až příliš kompromisní, a tak zůstává otázkou, zda jim třeba ze zbylých terénních vlastností ještě trochu ukrást.

U Loderu se rozhodli, že ano. Freelanderu 2 dopřáli nové, agresivnější nárazníky. Ten přední zdobí více chromu, přední difuzor s imitací hliníku a na zádi vozu si našel místo střešní spoiler. Extrémně můžou působit snad jen kola – dvacetipalcové ráfky s pneumatikami 265/45 zřejmě mnoho komfortu nenabídnou a do terénu se s takovým vozem vydá snad jen opravdový dobrodruh.

Dalším překvapením je, že z dvou nabízených motorů pro Freelander si Loder1899 vybral ten slabší, dieselový. Přeplňovaný agregát s objemem 2,2 litru poskytuje v sérii výkon 114 kW (155 k). Přeprogramovanou řídící jednotkou a novým výfukovým potrubím se podařilo z motoru dostat dalších 30 koní navíc, takže jich je v součtu 185. Perfektní dynamiku tak můžete od tohoto vozu čekat jen stěží, i jeho prvotní poslání ho k oslnivým výkonům nepředurčuje. Loder ale zřejmě ví, co si trh žádá…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Loder1899 Freelander 2 - holky ho chtěj' taky..

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků