Loder1899 Freelander 2: ještě Sportovnější Utility Vehicle?

Kategorie vozidel SUV není z těch, které by podléhaly zásahům tunerů často. Loder1899 se navzdory tomu pohrál s Freelanderem.

Loder1899 je firma, která se věnuje tuningu ne zcela běžných vozů. Tím pochopitelně nechceme tvrdit, že Freelander je něco extra, ale v portfoliu upravených vozů se často neobjevuje. To je pochopitelné, protože vozy SUV jsou až příliš kompromisní, a tak zůstává otázkou, zda jim třeba ze zbylých terénních vlastností ještě trochu ukrást.

U Loderu se rozhodli, že ano. Freelanderu 2 dopřáli nové, agresivnější nárazníky. Ten přední zdobí více chromu, přední difuzor s imitací hliníku a na zádi vozu si našel místo střešní spoiler. Extrémně můžou působit snad jen kola – dvacetipalcové ráfky s pneumatikami 265/45 zřejmě mnoho komfortu nenabídnou a do terénu se s takovým vozem vydá snad jen opravdový dobrodruh.

Dalším překvapením je, že z dvou nabízených motorů pro Freelander si Loder1899 vybral ten slabší, dieselový. Přeplňovaný agregát s objemem 2,2 litru poskytuje v sérii výkon 114 kW (155 k). Přeprogramovanou řídící jednotkou a novým výfukovým potrubím se podařilo z motoru dostat dalších 30 koní navíc, takže jich je v součtu 185. Perfektní dynamiku tak můžete od tohoto vozu čekat jen stěží, i jeho prvotní poslání ho k oslnivým výkonům nepředurčuje. Loder ale zřejmě ví, co si trh žádá…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Loder1899 Freelander 2 - holky ho chtěj' taky..

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků