Loder 1899 Discovery 3 TD V6: švihácký Land Rover

Loder se vrhnul na offroad Discovery 3 a připravil pro vůz automobilky Land Rover kompletní tuning: přední nárazník, velká 25palcová kola, brzdový systém a v neposlední řadě i chiptuning vidlicového šestiválce.
Loder 1899 Discovery 3 TD V6: švihácký Land Rover

Tunerská firma Loder připravila kompletní tuningový baliček pro celkem netradiční vůz: Land Rover Discovery 3. Offroad dostal masivní nárazník z ušlechtilé oceli, chrom se objevil na zpětných zrcátkách a na dvojité koncovce výfuku. O pořádnou trakci se starají obří 25palcová kola s širokými nízkoprofilovými pneumatikami a komfortní svezení zajistí nové odpružení vozu.

Chiptuning přidal naftovému šestiválci k původním 140 kW dalších 29 kW, takže celkový výkon se zastavil na konečných 169 kW (230 k). S tímto výkonem se posílené Discovery 3 rozjede z 0 km/h na 100 km/h za 11,7 s, což je o 1,6 s méně než u sériové verze. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 180 km/h. Pěkný dojem budí silnější brzdový systém, který zastaví vůz o hmotnosti 2 600 kg ze stovky na 37 metrech.

Pro interiér má Loder 1899 připraveno luxusní kožené čalounění a doplňky z leštěného hliníku. Nabídka je rozšířena o výkonný multi-funkční audiosystém, který má v sestavě reproduktorů i subwoofer. Pokud se vám tento offroad zalíbil, připravte si 72 500 eur a je váš.


Loder 1899 Discovery 3 TD V6
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 15 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků