taky jste tma četly ty spozusty věcí který pravověrný sporťák v sobě nemá jen aby byl co nejlehčí a ejhle de to i sní.. poměr výkonu váha by razantě vzrostl, kdyby se tam všechnio co je pro jizdu není nezbytně nutné váha by musela klesnou snad i o 100 kg
ale není, vzhledem k tomu, že jsem slušný nízkopříjmový člověk, usoudil jsem, že nemám právo se vyjadřovat k tak drahým vozům, který nerozumím. :-|
bol by som strasne rad keby tento upravca dokazal dotiahnut to auto z papiera do praxe. Na Veyron to mat nebude [bohuzial, ten kapital sa niekde prejavi...] v kulturnosti, ale keby frantici ukazali amikom a britom, ze aj v iglu sa da urobit dobre auto.be blessed quebecers****************************len tak mimochodom, bezpecnostou sa asi nikto moc zaoberat nebude - teda aspon tak ako to robia velke automobilky a nekonecne problemy so spolahlivostou komponentov u bugatti nerobia velke predpoklady na navrat McL F1 s 2xhp
Myslím, že konkurentem tohoto vozu není Veyron, který je sice výkonný, ale tím to v oblasti jízdních výkonů končí. Díky jeho váze a naladění je to spíše hypervýkonné GT, které lze používat pro denní ježdění.Tento vůz spíše míří proti "okruhovým" supersportům ala legendární McLaren F1, Saleen apod. Tedy jeho zaměření je poskytovat maximální jízdní výkony na úkor komfortu a každodenní použitlnosti.Prozatím postavili prototypy, které navíc upravovali v evolucích. Z toho co je známo to vypadá, že se tento vůz opravdu povedl. Ale k tomu, aby získal nějakou celosvětovou prestiž mu dle mého bude chybět známost a záštita. Prostě je to jen malá firmička, McLaren je o něčem jiném.V Americe to může být známé, protože tito pánové jezdí vybrané populární závody. Každopádně za 250 tis. dolarů je to fantastická věc.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.