Lister ukazuje první LFT-C. F-Type bez střechy má 666 koní a zvládne 330 km/h

Na svůj ďábelsky výkonný Jaguar F-Type Cabriolet lákal britský úpravce Lister již dříve. Teď však ukazuje první dokončený exemplář.

Pokud by se někomu zdál současný Jaguar F-Type SVR Cabriolet se svými 575 koňmi (423 kW) jaksi slabý, známý britský výrobce a úpravce Lister již dříve lákal na svou upravenou verzi označenou LFT-C. Ďábelsky naladěný F-Type s výkonem zvýšeným na 666 koní (490 kW) se nyní ukazuje v prvním dokončeném exempláři.

Nové LFT-C navazuje na limitovanou sérii 99 kusů kupé Lister LFT-666. Stejný recept na vylepšení schopností tak úpravce provedl také kabrioletu. To znamená, že upravením původního pětilitrového osmiválce s kompresorem teď F-Type zvládne sprint na 100 km/h lehce pod tři vteřiny a dosáhne maximální rychlosti přes 330 km/h.

Lister potvrzuje moderní verzi starého závoďáku Knobbly. Využije techniku Jaguaru?

Lister potvrzuje moderní verzi starého závoďáku Knobbly. Využije techniku Jaguaru?

Mimo to Lister vyměnil původní části karoserie za karbonové díly včetně nárazníků, kdy vepředu najdete nový splitter a vzadu zase difuzor. Nepatrně širší jsou nyní i zadní karbonové blatníky. Po stránce designu má nakonec upravený F-Type novou masku chladiče, nová kola a samozřejmě zakázkový zelený metalický lak se žlutými detaily.

Stejně jako kupé pak dostává LFT-C rovněž posílenou brzdovou soustavu, nově naladěný podvozek a motor řve do okolí novým výfukovým systémem. Po stránce „neomezených možností personalizace“ je nakonec interiér vyveden v barevné kombinaci ručně prošívané kůže Nappa s kontrastními žlutými prvky jako na karoserii.

Nový Jaguar XJ prý nebude pouze elektrický. Později má přijet i s šestiválcem

Nový Jaguar XJ prý nebude pouze elektrický. Později má přijet i s šestiválcem

LFT-C je nyní nejvýkonnějším otevřeným modelem historie Listeru. Společnost plánuje vyrobit pouhých 10 kusů. Cenovky startují na částce 139.000 liber, tedy v přepočtu asi 3,95 milionu korun. K objednávce vám navíc Lister přihodí sedmiletou záruku. A to se vyplatí!

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 4 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků