Lister ukazuje první LFT-C. F-Type bez střechy má 666 koní a zvládne 330 km/h

Na svůj ďábelsky výkonný Jaguar F-Type Cabriolet lákal britský úpravce Lister již dříve. Teď však ukazuje první dokončený exemplář.

Pokud by se někomu zdál současný Jaguar F-Type SVR Cabriolet se svými 575 koňmi (423 kW) jaksi slabý, známý britský výrobce a úpravce Lister již dříve lákal na svou upravenou verzi označenou LFT-C. Ďábelsky naladěný F-Type s výkonem zvýšeným na 666 koní (490 kW) se nyní ukazuje v prvním dokončeném exempláři.

Nové LFT-C navazuje na limitovanou sérii 99 kusů kupé Lister LFT-666. Stejný recept na vylepšení schopností tak úpravce provedl také kabrioletu. To znamená, že upravením původního pětilitrového osmiválce s kompresorem teď F-Type zvládne sprint na 100 km/h lehce pod tři vteřiny a dosáhne maximální rychlosti přes 330 km/h.

Lister potvrzuje moderní verzi starého závoďáku Knobbly. Využije techniku Jaguaru?

Lister potvrzuje moderní verzi starého závoďáku Knobbly. Využije techniku Jaguaru?

Mimo to Lister vyměnil původní části karoserie za karbonové díly včetně nárazníků, kdy vepředu najdete nový splitter a vzadu zase difuzor. Nepatrně širší jsou nyní i zadní karbonové blatníky. Po stránce designu má nakonec upravený F-Type novou masku chladiče, nová kola a samozřejmě zakázkový zelený metalický lak se žlutými detaily.

Stejně jako kupé pak dostává LFT-C rovněž posílenou brzdovou soustavu, nově naladěný podvozek a motor řve do okolí novým výfukovým systémem. Po stránce „neomezených možností personalizace“ je nakonec interiér vyveden v barevné kombinaci ručně prošívané kůže Nappa s kontrastními žlutými prvky jako na karoserii.

Nový Jaguar XJ prý nebude pouze elektrický. Později má přijet i s šestiválcem

Nový Jaguar XJ prý nebude pouze elektrický. Později má přijet i s šestiválcem

LFT-C je nyní nejvýkonnějším otevřeným modelem historie Listeru. Společnost plánuje vyrobit pouhých 10 kusů. Cenovky startují na částce 139.000 liber, tedy v přepočtu asi 3,95 milionu korun. K objednávce vám navíc Lister přihodí sedmiletou záruku. A to se vyplatí!

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

včera | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků