Lister chystá nejrychlejší SUV na světě – základem je Jaguar F-Pace

Nejen nejluxusnější, ale i to nejrychlejší SUV se tento týden ukazuje. Maximální rychlost by měla překročit 300 km/h.

Jaguar nedávno uvedl své SUV F-Pace ve verzi SVR. Má pětilitrový osmiválec přeplňovaný mechanickým kompresorem a 575 koňských sil. Ale znáte to, vždycky se najde někdo, komu to přijde ještě málo. Třeba společnost Lister.

Na základě tohoto vozu se právě Lister rozhodl postavit nejrychlejší SUV na světě. Spolu s jediným obrázkem to oznámili na svém facebookovém účtu.  F-Pace podle něj dostal agresivnější nárazník i jiný blatník. Rozměr speciálně navržených disků se také zdá větší.

F-Type SVR a XJR575. Jaguar má nové taxíky na Nordschleife

F-Type SVR a XJR575. Jaguar má nové taxíky na Nordschleife

O kolik koní a kilowatt navíc F-Pace dostane zatím není jasné. Hranice by měla podle britského Autocaru měla překročit 500 kilowattů, 680 koní. Podle proklamací Listeru by se tak měly vylepšit i dosavadní hodnoty - zrychlení 4,1 sekund z nuly na stovku a maximální rychlost 283 kilometrů za hodinu. Měnit by se mělo i nastavení podvozku.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 17 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků