Lincoln Zephyr: luxusnější bratříček Fordu Fusion

Lincoln Zephyr byl představen veřejnosti v loňském roce na autosalonu v New Yorku jako studie blízká sériové podobě. Ta se představila před pár dny v Detroitu. Oproti studii je vůz poněkud umírněný a také, bohužel, méně zajímavý. Vůz má stále výraznou přední masku se svislým žebrováním, ale celkově zkrátka působí poněkud obyčejně. Změn doznal i interiér, ale nejsou tak výrazné.

Zephyr patří do kategorie vozů střední třídy, svůj podvozek sdílí s nedávno uvedeným sedanem Ford Fusion. Původně měl dostat do vínku šestiválcový motor 3.5 V6 s výkonem okolo 185 kW a pohonem všech kol, nicméně podle posledních zpráv nebude uvedený motor do uvedení Zephyru na trh připraven. Vůz tak prozatím dostane třílitrový šestiválec Duratec s výkonem 156 kW, který bude pohánět přední kola. Podle tiskové zprávy má extrémně nízké emise a splňuje velmi přísnou americkou normu ULEV II. Standardně bude Zephyr dodáván s šestirychlostním automatem, který bude výkon motoru přenášet na 17" kola 225/50.

Tip: Další novinky z autosalonu v Detoritu najdete v našem speciálu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků