Lincoln Navigator dostal řádný technický update. To podstatné však stále chybí

Vrchol amerického luxusu má mimo jiné i jméno Navigator. Prestižní koráb nyní dostal pořádnou modelovou péči.

Lincoln Navigator, SUV parník, který můžete zřídka kdy potkat i na českých silnicích, se dočkal výrazného omlazení. Americká automobilka se postarala hlavně o jeho techniku, kterou sdílí s nedávno představeným modelem Aviator. Největší novinkou je odemykání, otevírání kufru a startování přes mobilní aplikaci.

Lincoln vrací do hry sebevražedné dveře. Oslavuje výročí Continentalu

Lincoln vrací do hry sebevražedné dveře. Oslavuje výročí Continentalu

Spousta věci se přestěhovala do standardní výbavy. Již v základu tak najdete vyhřívaná a ventilovaná sedadla, bezdrátové nabíjení telefonu, veškeré jízdní asistenty, které vás napadnou, automatické dálkové světlomety nebo parkovací kameru.

Jako třešničku na dortu pak můžete brát monochromatický paket, který vozu dodá ještě větší punc exkluzivity. Spočívá v chromovaných doplňcích, které se kombinují se třemi barvami - Pristine White, Ceramic Pearl a Infinite Black. Zatím to všechno vypadá na luxusní americký koráb, ale bohužel ta nejpodstatnější věc pořád chybí.

Nový Lincoln Aviator. Tohle můžeme Americe jen závidět!

Nový Lincoln Aviator. Tohle můžeme Americe jen závidět!

Dostal totiž jedinou pohonnou jednotku a tou je šestiválec - dvakrát přeplňovaný, o objemu 3,5 litru, výkonu 450 koní a točivém momentu 690 N.m. To nejsou špatná čísla, ale asi nejsem jediný, kdo by pod kapotou vlajkové lodi Lincolnu očekával osmiválec.

Inovovaný Navigator půjde do prodeje v listopadu tohoto roku. Automobilka si za něj řekne v přepočtu 1,7 milionu korun. O kousek do Čech si budete muset požádat externího dovozce. Cena pak bude samozřejmě vyšší.

~/PubSystem.Controls.Run.GenericDataView/RelatedArticlesByTag.ascx
System.NullReferenceException
Object reference not set to an instance of an object.
App_Code.1evz0his
at PubSystem.CNCUtils.GetAutoCzArticles(Int32 count) at ASP.pubsystem_controls_run_genericdataview_relatedarticlesbytag_ascx.SetControls() at PubSystem.Controls.Run.GenericDataView.DataView.LoadData() at PubSystem.Controls.Run.GenericDataView.DataView.Page_Load(Object sender, EventArgs e) at System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) at System.Web.UI.Control.LoadRecursive() at System.Web.UI.Control.AddedControl(Control control, Int32 index) at PubSystem.Controls.Run.CacheControl.CreateChildControls()
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků