Lincoln MKS, nový vrchol amerického luxusu

Americký Lincoln patří dlouhá léta k vozům, které jsou známé svým luxusem, výkonem a technickou dokonalostí. Automobilka nyní přestavila svou verzi MKS, která se má stát vrcholem nabídky.
Lincoln MKS, nový vrchol amerického luxusu

Lincoln představil v předpremiéře svůj nejvyšší model. Ten se po vzhledové stránce mírně odklonil od dnešních modelů a nabral více na dynamickém pojetí. Přesto si MKS zachovává tradiční lincolnovské prvky, jako je mřížka chladiče s nezbytným znakem automobilky. Nový model je více uhlazený a snaží se navodit pocit klidu a luxusu, ve spojením s dynamikou.

Ve výbavě se pak také výrazné změny nekonají a nabízí vše, co si americký zákazník žádá. Kvalitní satelitní navigace, DVD audio systém se 14 reproduktory, TV, možnost instalace LCD obrazovek a další prvky komfortu jsou u Lincolnu jaksi samozřejmostí.

Pod kapotou se v počátku objeví jediný osmiválec o objemu 4,4 litru, který dává výkon 231 kW (315 k). Jedná se o motor, který má v nabídce např. Volvo u svého modelu XC90. Výkon je pak přenášen na všechna 20" kola přes šestistupňový automat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lincoln MKS
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků