Lincoln Continental: Šest desetiletí amerického luxusu

marlen  |  12. 04. 2015 07:11

dobová reklama:
www.youtube.com/watch?v=__q93LZ1Fzg&list=FLn5jGBb58HsFE0oRicwJZhQ&index=13

Odpovědět  |   | 
Milan  |  12. 04. 2015 07:43

Autor by si mel clanek znovu precist a doplnit chybejici slova a opravit preklepy... Nebo to dat precist korektorovi. Diky

Odpovědět  |   | 

Díky, nechám opravit.

Odpovědět  |   | 
John  |  12. 04. 2015 11:47

Americky dizajn aut 60 a 70 rokov bol orientovany na okazalost. Jazdne vlastnosti o nicom, pokrok v konstrukcii motorov, podvozkov o nicom. Okazalost a prehnany doraz na luxus. No proste grc. Tomuto mohli holdovat jedine pripecene americke hviezdy.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  12. 04. 2015 12:24

Luxus za jízdy nepovažuješ za jízdní vlastnost? Dáváš přednost drncání, poskakování a kličkování ve skrčené poloze v hlučném, plechovém interiéru?
Jejich auta nepotřebují umět kličkovat jako zajíc a neustále brzdit, zrychlovat a řadit, jak jsme nuceni jezdit u nás, protože máme úzké a klikaté silničky plné výmolů. Jejich silnice a cestovní a přepravní potřeby jsou jiné a podle toho se vyvíjela jejich auta. Člověk se mohl vozit jako na obláčku, příjemně a pohodlně, obklopený veškerým pohodlím. K tomu předimenzovaná technika schopná dlouhodobého a spolehlivého provozu s minimální údržbou, snadno opravitelná. Co se ti na tom nezdá?

Odpovědět  |   | 
lidodemo  |  12. 04. 2015 15:42

A v čem se jezdilo v těch letech v ČSSR ? V mimořádně technologicky progresivně vyráběných vozech místní a RVHP provenience ? Co se vyrábělo v SSR ? 1203 ?

Odpovědět  |   | 
pláša35  |  12. 04. 2015 22:06

Je-li řeč o autech v ČSSR v 60. až 70. létech, popřípadě o vozech RVHP, tak při nejmenším odpovídala době, či byla jedním z nejlepším. O čem mluvím? V r. 1964 Škoda 1000 MB byla jedním z nejlepších vozů své třídy a překonávala svůj vzor Renault 8. Jenže pak přišel R16 a z novinky byla historie. Připomenu též Tatru 603 či 613. Pak také Lady, polský FSO Polonez, což byl, pravda, také licenční fiat, ale jednalo se o vysoce moderní auto. (starší číslo časopisu Veterán - simcacentrum.cz). Pokud Váš pohled poukazuje především na zastaralost výroby aut během let v tuzemsku obecně, pak se jednoznačně shodneme. Chtěl jsem nabídnout i trochu jiný pohled na věc.

Odpovědět  |   | 

to je dobrý bolševický výplach, sorry, ale takové lži se nedají jinak nazvat
zde nemluvil nikdo o JEDNOM modelu Škody, který byl možná (možná!!!) ještě ten poslední konkurenceschopný (a 20 let potomu už nic), ale o automobilové produkci jako celku

Odpovědět  |   | 
pláša35  |  13. 04. 2015 16:20

V čem vidíte lež, pane Nováku?

Odpovědět  |   | 

"byla jedním z nejlepším"

Odpovědět  |   | 

V dobových testech německých médií embéčko s R8 těsně prohrávalo. A Polonez převzal z úsporných důvodů starší mechaniku 125p v nové karoserii...

Odpovědět  |   | 

je smutné, že jsme se v té době měřili s lowendovými zančkami a modely a to jen jedním modelem, smutný výsledek komunistického znárodnění automobilového průmyslu první republiky

Odpovědět  |   | 
k22  |  12. 04. 2015 19:07

Při rychlosti 88 km/h an dokonalé dálnici potřebuješ luxus a bezpečnost, nic víc. Jízdní vlastnosti? To je o čem?

Odpovědět  |   | 
X1  |  12. 04. 2015 21:55

Pocuvaj, nabuduce uvazuj skor ako nieco napises, predides tomu, ze zo sebe urobis kokotka

Odpovědět  |   | 
Barrichello  |  13. 04. 2015 09:29

A proto Evropa od ameriky vesele kopírovala.

První turbo v osobáku - Oldsmobile a Chevrolet, první palubní počítač - Cadillac, první systém vypínání válců - Cadillac, první head up - Chevrolet, první klimatizace - Chrysler atd

Motory až do ropné krize disponovaly velkými výkony - až 400 koní. Teprve po ropně krizi se výkon začal škrtit kvůli spotřebě. Podovzky jsou stavené na us cesty a na pohodlí.

Odpovědět  |   | 
Fernie  |  17. 04. 2015 08:04

Připadá mi, jako bych si právě přečetl fakt dlouhej výtah z Wikipedie...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 26 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků

Nejčtenější články

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dl…

Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.

13.  12.  2019 | | 95 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A