Lincoln Continental se vrací na scénu s motorem V6 bi-turbo

Lincoln Continental se vrátil. Luxusní sedan také dostal nový motor V6 3.0 bi-turbo a pohon všech kol.
Seznam kapitol
  1. Lincoln Continental
  2. Fotogalerie: Lincoln Continental

Luxusní sedan Lincoln Continental se vrací na trh jako vůz modelového roku 2017. Do prodeje zamíří na americkém trhu ještě letos a z necelý rok starého konceptu Continentalu si bere spoustu zajímavých detailů, včetně klik dveří integrovaných do chromované linky bočních oken.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lincoln Continental si bere spoustu zajímavých detailů z konceptu, třeba kliky dveří uchycené v chomované liště bočních oken. Pod kapotou je prozatím jen šestiválec

Pod kapotu sedanu Lincoln Continental se nastěhoval nový přeplňovaný šestiválec 3,0 l se dvěma turby o výkonu 400 koní a točivém momentu 540 Nm. Síla motoru putuje přes automatickou převodovku na všechna kola, mezi zadními koly je pak elektronicky řízený diferenciál s vektorováním točivého momentu.

Lincoln Continental: Šest desetiletí amerického luxusu

Lincoln Continental: Šest desetiletí amerického luxusu

Continental jezdí na adaptivním podvozku, jehož tuhost si může řidič nastavit od režimu Comfort přes Normal po Sport. Nastavitelná je i odezva posilovače řízení a jeho převod je variabilní v závislosti na zvoleném režimu nebo rychlosti a stylu jízdy. Na dálnici bude volant reagovat pomaleji kvůli komfortu, v zatáčkách ve sportovních režimu nebo třeba při parkování naopak rychleji.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér se zaměřuje hlavně na luxus a pohodlí. Důraz se klade na zpracování, výběr materiálů, ale také třeba na akustický komfort. Lincoln aktivně potlačuje hluk v kabině

Lincoln Continental dostal také spoustu asistenčních systémů včetně adaptivního tempomatu umožňujícího jízdu v koloně do úplného zastavení. Věci jako protikolizní systém nebo kamery kolem celého auta umožňující celkový 360° pohled dnes považujeme v tomto segmentu za samozřejmost.

Veliký důraz kladla luxusní odnož automobilky Ford na interiér, jeho kvalitu a komfort posádky. Jen se podívejte na ta luxusní křesla vzadu, perforovanou kůži ventilovaných sedadel nastavitelných ve třiceti směrech nebo provedení čalounění a dekoru palubní desky. Lincoln se také chlubí silnou akustickou izolací a aktivním potlačováním hluku.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Lincoln Continental
  2. Fotogalerie: Lincoln Continental
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků