Nazývat A3ku limuzínou to chce už opravdu velké koule :-D
Podívej se ve své době na Fluence :-D
Ten vypadá stejně :-D Asi taky super limuzína pro celebrity :-D
Měl jsem sportsback a má to praktičtější kufr než sedan. Nechápu, k čemu sedany obecně jsou. Mám A5, což je sedan, ale liftback, zase daleko praktičtější.
Asi je kupují lidé, pro které není praktičnost na prvním místě, respektive přístup do kufru jim u sedanu vyhovuje. Já osobně bych téměř vždy volil sedan před liftbackem.
kupuji je lide jako druhe auto do rodiny za par slupek pro manzelku na rozvoz deti do skolek/skol/na krouzky a na vikendove nakupy. tam nic vic nepotrebujes. taky, az na to budu mit vek a nebudu muset vozit deti, rad poslu kombika do sveta a sednu do neceho jako a5/a7.
U sedanu vidím výhodu v otvírání kufru v menších prostorech. Ale zase do něj nedáš třeba krabici, která by se dovnitř vešla, ale právě přes to otvírání ji tam nedostaneš.
opravdu si v redakci myslite ze sedan a limuzina je totéž?
Pořád lepší toto jako sluzebak, než Octavii. Ceny nejsou moc rozdílné. Raději méně vybavenou A3 než vybavenější Octavii. Ten lepší komfort A3 je větší bonus.
To auto už je na hranici zdravého rozumu, verze S line 35 tfsi má 150 koní a stojí 870 tisíc.Za tuto cenu nabízí zadní torzní příčku a výbava, teď pozor, neobsahuje ani zadní čidla. V žasnutí se dá pokračovat, protože to auto nemá např. ani obyčejný tempomat. Akční paket Gravity nabízí za 66.000 kč. veškerou tuhle nesmírně pokročilou výbavu: komfortní automatická klimatizace tempomat parkovací senzory vzadu středová loketní opěrka vpředu vyhřívání sedadel vpředu hold assis (UH2)vnitřní zpětné zrcátko automaticky zaclonitelnéVorsprung durch technik!
jak pisu nahore, cenikovka muze byt 870, realne se dostanes na cenu kolem 720. schvalne, zkus to. navic u auta do 1M (kdyz nemas cash) jim staci obcanka + ridicak a na miste zaridej uver u monety (audi na proseku, dalsi to maji urcite podobne). me takhle malem posadili do q3 =D
A co nabízí konkurence za obdobnou cenu? Konkurence je BMW, Mercedes, Lexus. Jistě je tu takova Mazda 3, ale to neni vyloženě konkurent. Octavie bude sice o něco levnější (Liftback 2,0tdi 7' Style Minimálně 742.900 bez příplatků), ale ve svém horší, zejména v komfortu, pohodlí a celkovém naladění. Takže cena je oprávněná.
Zhodou okolnosti pred par rokmi jeden znamy kupoval auto. Vravim mu, pozri, kup si Mazdu 6 a mas pokoj. Kupil si Audi lebo 'premia', on vyssi manazer v nemenovaj pobocke zahranicnej firmy na slovensku.A co sa stalo? Po 4 rokoch islo Audi z domu. Prislo dalsie Audi v blahej nadeji, ze to bude ine. Nebolo. Z 8 rokov jazdil manik 2 roky na nahradnych autach. Ani v jednom nenajazdil viac ako 80 tisic. Medzitym Mazda 6 (rocnik 2008) v nasej rodine najazdila 250 tisic km, predana bola ako jazdenka za 9000 eur. Netvrdim, ze sa nic nepokazilo, ale boli to par oprav realizovanych za par dni a ani jedna nevyustila v nepojazdne auto.Manik dnes jazdi na Mazde a moze si planovat rodinne vylety podla seba, nie podla toho, kedy dostane auto zo servisu, resp. ake dostane ako nahradne.Tie skupiny zakaznikov sa prekryvaju, ide o to, ako dlho trva sukromnej osobe nepodnikatelovi, kym dostane rozum a zisti, ze tzv. nemecka premia v tychto segmentoch za a) nie je premia, za b) neponuka ziadnu pridanu hodnotu.
Ale já nepopírám spolehlivost a kvalitu Mazdy s benzínovými motory, i když ta zase měla slušné problémy s korozí a diesly. Řeším komfort, odhlučnění atd.. Jezdil jsem párkrát Mazdou 6 I a byla super, úžasné řízení, ale taky po 3 letech a 80.000km slušná koroze. Pak jsem měl možnost jet aktualni Mazdou 6 predfacelift a přišla mi hlučná. Mazda je velmi spolehlivá (problémy s korozi aktuálně ovšem neznám). Tak z ní nedělejte něco co není.
Spousta lidí zaměňuje kvalitu se spolehlivostí...
Jen nechápu proč si vyšší manažer kupuje Audi, když ji fasuje, tohle ti moc nevěřím. Navic, když má Audi v servisu, dostane zase náhradní Audi...
S tou Mazdou3 souhlas, parádička bez motoru skutečně pro nikoho není konkurence:-D
Lžeš, 35 TFSI má vzadu víceprvek.
Nelžu, jen jsem to nevěděl :D, tak promiň.
Typická výmluva lháře.
Jenže u služebáku jsou minimálně dva faktory, které to Audi nejspíše nesplní. Za prvé Škoda dává celkem zajímavé slevy pro větší odběr aut, tam Audi nebude tak štědrá a za druhé často nemáš "budget a vyber si" ale carfleet rovnou má smlouvu na odběr od jedné značky, popřípadě dealera na určitý typ auta, popřípadě jen na značku a ty si vybíráš v rámci značky. Pokud mají navíc větší množství aut ve firmě, je pro ně lepší mít to od jedné značky a prodejce kvůli servisu, reklamaci a pod.
nedavna zkusenost u Audi: sleva po prichodu 'z ulice': 22%. tzn. extra vybavena S6 za 2.1M. a pak mi prodejce poslal omylem nabidku pro nejakeho judra z KV, ktery dostal jeste vic (nekde kolem 27 - 28%) - takze kupoval hezky vybavenou A6 za 1.55M. To neni tak silenej priplatek za kvalitu, kterou proti jinym znackam Audi nabizi. IMHO.
Skoda dava takove slevy, ze nase firma misto Octavii nafasovala ceckove medvedy (C220). Mercedes dal lepsi cenu. (neni to vtip)
U nás se používá vše od koncernu, Audi, VW a Škoda. Je to podle pozice a slevy jsou +/- u všech tří stejné. Je to jen o štěstí a náladě pridelujicich co u nich ukecas.
Ale kolik takových firem je. Netvrdím, že to je všude, ale často dostaneš klíče a ani nevis, co vlastně budeš mít za auto.
Já mám pocit, že dost. Už jsem viděl u jinych na přání nafasovany i takové vozy jako Hyundai i30N, Renault Laguna Coupé, u nás Superb Scout, Octavia RS, Fabia RS. Často se řekne napr. musíš mít Opel a máš na to 900.000,- . Vždy jsou to auta přidělena jedné osobě. Kamarád ten dostane auto jen když někam služebně jede a to je něco, auta kde se střídají řidici a podle toho vypadají většinou jde o Fabie nebo Rapíry.
Auto pro tlusté, plešaté vyznavače značkových tepláků, kteří si ovšem nemůžou dovolit ještě dražší audiny.B-]
Proč nám vypravíš o tom co vidíš v zrcadle? Takové sondy do tvého osobního života nepatří na web o autech, nech si to na Facebook.
Ta fotogalerie je výmluvná - čím dražší verze, tím víc fejkového tuzingu.
Těch 200tisíc navíc oproti golfu a dostanete čtyři kroužky a panel na ovládání ventilace s manuální klimatizací.No neberte to :)
Ten kdo Audi v životě nevlastnil, tohle nikdy nepochopí. Nový jsou dražší, ale nevidím sebemenší důvod u ojetin proč si pořizovat VW nebo nedej bože Škodu. Ceny jsou podobný.
Ano, taková paka si též koupí Audi. Většinový zákazník bude zajištěný člověk, který hledá rozměrově vhodné auto do přeplněného města (ne vždy platí balkánská poučka větší =lepší). A tací lidé jdou po svém standardu. Ti nekoupí Peugeota nebo Škodu. Audi je jejich level. A proč by měli připlácet 200tis? Naplácají si tam co chtějí, zaplatí 1.2mil a budou se radovat, jaké hezké a roztomilé auto mají. V Belgii a Holandsku, jezdí hromady A1 a jsou s nimi schopni přejet celou Evropu. V čr se dozvíš, že jak nemáš A6, tak je to malé a nedá se s tím mimo město. A3 sedan je pro jinou mentalitu lidí, ne pro V Evropu.
Sedan má lepší izolaci kabiny od venkovního hluku a bude asi i tužší.
Nikdo tě nenutí abys přestal být věrným zákazníkem Nošovického závodů.B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.