Limuzína Audi A3 má české ceny. Kolik dáte za větší kufr a elegantnější vzhled?

35 komentářů

lol
6. května • 8:35

Nazývat A3ku limuzínou to chce už opravdu velké koule :-D

kari
6. května • 12:35

Podívej se ve své době na Fluence :-D

lol
7. května • 6:14

Ten vypadá stejně :-D Asi taky super limuzína pro celebrity :-D

benho
5. května • 7:58

Měl jsem sportsback a má to praktičtější kufr než sedan. Nechápu, k čemu sedany obecně jsou. Mám A5, což je sedan, ale liftback, zase daleko praktičtější.

Vlk z Vlkohradu
5. května • 9:37

Asi je kupují lidé, pro které není praktičnost na prvním místě, respektive přístup do kufru jim u sedanu vyhovuje. Já osobně bych téměř vždy volil sedan před liftbackem.

bw
5. května • 13:46

kupuji je lide jako druhe auto do rodiny za par slupek pro manzelku na rozvoz deti do skolek/skol/na krouzky a na vikendove nakupy. tam nic vic nepotrebujes. taky, az na to budu mit vek a nebudu muset vozit deti, rad poslu kombika do sveta a sednu do neceho jako a5/a7.

benho
5. května • 10:05

U sedanu vidím výhodu v otvírání kufru v menších prostorech. Ale zase do něj nedáš třeba krabici, která by se dovnitř vešla, ale právě přes to otvírání ji tam nedostaneš.

homer
5. května • 6:39

opravdu si v redakci myslite ze sedan a limuzina je totéž?

Medvěd
4. května • 13:04

Pořád lepší toto jako sluzebak, než Octavii. Ceny nejsou moc rozdílné. Raději méně vybavenou A3 než vybavenější Octavii. Ten lepší komfort A3 je větší bonus.

Tias
4. května • 14:06

To auto už je na hranici zdravého rozumu, verze S line 35 tfsi má 150 koní a stojí 870 tisíc.
Za tuto cenu nabízí zadní torzní příčku a výbava, teď pozor, neobsahuje ani zadní čidla. V žasnutí se dá pokračovat, protože to auto nemá např. ani obyčejný tempomat. Akční paket Gravity nabízí za 66.000 kč. veškerou tuhle nesmírně pokročilou výbavu:
komfortní automatická klimatizace
tempomat
parkovací senzory vzadu
středová loketní opěrka vpředu
vyhřívání sedadel vpředu
hold assis (UH2)
vnitřní zpětné zrcátko automaticky zaclonitelnéVorsprung durch technik!

bw
5. května • 13:42

jak pisu nahore, cenikovka muze byt 870, realne se dostanes na cenu kolem 720. schvalne, zkus to. navic u auta do 1M (kdyz nemas cash) jim staci obcanka + ridicak a na miste zaridej uver u monety (audi na proseku, dalsi to maji urcite podobne). me takhle malem posadili do q3 =D

Medvěd
4. května • 18:08

A co nabízí konkurence za obdobnou cenu? Konkurence je BMW, Mercedes, Lexus. Jistě je tu takova Mazda 3, ale to neni vyloženě konkurent. Octavie bude sice o něco levnější (Liftback 2,0tdi 7' Style Minimálně 742.900 bez příplatků), ale ve svém horší, zejména v komfortu, pohodlí a celkovém naladění. Takže cena je oprávněná.

Joe Doe
4. května • 21:38

Zhodou okolnosti pred par rokmi jeden znamy kupoval auto. Vravim mu, pozri, kup si Mazdu 6 a mas pokoj. Kupil si Audi lebo 'premia', on vyssi manazer v nemenovaj pobocke zahranicnej firmy na slovensku.A co sa stalo? Po 4 rokoch islo Audi z domu. Prislo dalsie Audi v blahej nadeji, ze to bude ine. Nebolo. Z 8 rokov jazdil manik 2 roky na nahradnych autach. Ani v jednom nenajazdil viac ako 80 tisic. Medzitym Mazda 6 (rocnik 2008) v nasej rodine najazdila 250 tisic km, predana bola ako jazdenka za 9000 eur. Netvrdim, ze sa nic nepokazilo, ale boli to par oprav realizovanych za par dni a ani jedna nevyustila v nepojazdne auto.Manik dnes jazdi na Mazde a moze si planovat rodinne vylety podla seba, nie podla toho, kedy dostane auto zo servisu, resp. ake dostane ako nahradne.Tie skupiny zakaznikov sa prekryvaju, ide o to, ako dlho trva sukromnej osobe nepodnikatelovi, kym dostane rozum a zisti, ze tzv. nemecka premia v tychto segmentoch za a) nie je premia, za b) neponuka ziadnu pridanu hodnotu.

Medvěd
4. května • 22:34

Ale já nepopírám spolehlivost a kvalitu Mazdy s benzínovými motory, i když ta zase měla slušné problémy s korozí a diesly. Řeším komfort, odhlučnění atd.. Jezdil jsem párkrát Mazdou 6 I a byla super, úžasné řízení, ale taky po 3 letech a 80.000km slušná koroze. Pak jsem měl možnost jet aktualni Mazdou 6 predfacelift a přišla mi hlučná. Mazda je velmi spolehlivá (problémy s korozi aktuálně ovšem neznám). Tak z ní nedělejte něco co není.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
E15
5. května • 12:16

Spousta lidí zaměňuje kvalitu se spolehlivostí...

Medvěd
4. května • 22:37

Jen nechápu proč si vyšší manažer kupuje Audi, když ji fasuje, tohle ti moc nevěřím. Navic, když má Audi v servisu, dostane zase náhradní Audi...

Roman
4. května • 20:22

S tou Mazdou3 souhlas, parádička bez motoru skutečně pro nikoho není konkurence:-D

Virgin
4. května • 15:03

Lžeš, 35 TFSI má vzadu víceprvek.

Tias
4. května • 15:26

Nelžu, jen jsem to nevěděl :D, tak promiň.

Virgin
4. května • 17:33

Typická výmluva lháře.

kari
4. května • 13:38

Jenže u služebáku jsou minimálně dva faktory, které to Audi nejspíše nesplní.
Za prvé Škoda dává celkem zajímavé slevy pro větší odběr aut, tam Audi nebude tak štědrá a za druhé často nemáš "budget a vyber si" ale carfleet rovnou má smlouvu na odběr od jedné značky, popřípadě dealera na určitý typ auta, popřípadě jen na značku a ty si vybíráš v rámci značky. Pokud mají navíc větší množství aut ve firmě, je pro ně lepší mít to od jedné značky a prodejce kvůli servisu, reklamaci a pod.

bw
5. května • 13:39

nedavna zkusenost u Audi: sleva po prichodu 'z ulice': 22%. tzn. extra vybavena S6 za 2.1M. a pak mi prodejce poslal omylem nabidku pro nejakeho judra z KV, ktery dostal jeste vic (nekde kolem 27 - 28%) - takze kupoval hezky vybavenou A6 za 1.55M. To neni tak silenej priplatek za kvalitu, kterou proti jinym znackam Audi nabizi. IMHO.

Kampan
5. května • 1:09

Skoda dava takove slevy, ze nase firma misto Octavii nafasovala ceckove medvedy (C220). Mercedes dal lepsi cenu. (neni to vtip)

Medvěd
4. května • 17:27

U nás se používá vše od koncernu, Audi, VW a Škoda. Je to podle pozice a slevy jsou +/- u všech tří stejné. Je to jen o štěstí a náladě pridelujicich co u nich ukecas.

Kari
4. května • 18:14

Ale kolik takových firem je. Netvrdím, že to je všude, ale často dostaneš klíče a ani nevis, co vlastně budeš mít za auto.

Medvěd
4. května • 18:43

Já mám pocit, že dost. Už jsem viděl u jinych na přání nafasovany i takové vozy jako Hyundai i30N, Renault Laguna Coupé, u nás Superb Scout, Octavia RS, Fabia RS. Často se řekne napr. musíš mít Opel a máš na to 900.000,- . Vždy jsou to auta přidělena jedné osobě. Kamarád ten dostane auto jen když někam služebně jede a to je něco, auta kde se střídají řidici a podle toho vypadají většinou jde o Fabie nebo Rapíry.

Roman
4. května • 12:37

Auto pro tlusté, plešaté vyznavače značkových tepláků, kteří si ovšem nemůžou dovolit ještě dražší audiny.B-]

LoL
4. května • 13:08

Proč nám vypravíš o tom co vidíš v zrcadle? Takové sondy do tvého osobního života nepatří na web o autech, nech si to na Facebook.

OTTO
4. května • 12:35

Ta fotogalerie je výmluvná - čím dražší verze, tím víc fejkového tuzingu.

Michal
4. května • 11:50

Těch 200tisíc navíc oproti golfu a dostanete čtyři kroužky a panel na ovládání ventilace s manuální klimatizací.No neberte to :)

benho
5. května • 7:55

Ten kdo Audi v životě nevlastnil, tohle nikdy nepochopí. Nový jsou dražší, ale nevidím sebemenší důvod u ojetin proč si pořizovat VW nebo nedej bože Škodu. Ceny jsou podobný.

Světoobčan
4. května • 14:12

Ano, taková paka si též koupí Audi. Většinový zákazník bude zajištěný člověk, který hledá rozměrově vhodné auto do přeplněného města (ne vždy platí balkánská poučka větší =lepší). A tací lidé jdou po svém standardu. Ti nekoupí Peugeota nebo Škodu. Audi je jejich level. A proč by měli připlácet 200tis? Naplácají si tam co chtějí, zaplatí 1.2mil a budou se radovat, jaké hezké a roztomilé auto mají. V Belgii a Holandsku, jezdí hromady A1 a jsou s nimi schopni přejet celou Evropu. V čr se dozvíš, že jak nemáš A6, tak je to malé a nedá se s tím mimo město. A3 sedan je pro jinou mentalitu lidí, ne pro V Evropu.

Světoobčan
4. května • 14:12

Ano, taková paka si též koupí Audi. Většinový zákazník bude zajištěný člověk, který hledá rozměrově vhodné auto do přeplněného města (ne vždy platí balkánská poučka větší =lepší). A tací lidé jdou po svém standardu. Ti nekoupí Peugeota nebo Škodu. Audi je jejich level. A proč by měli připlácet 200tis? Naplácají si tam co chtějí, zaplatí 1.2mil a budou se radovat, jaké hezké a roztomilé auto mají. V Belgii a Holandsku, jezdí hromady A1 a jsou s nimi schopni přejet celou Evropu. V čr se dozvíš, že jak nemáš A6, tak je to malé a nedá se s tím mimo město. A3 sedan je pro jinou mentalitu lidí, ne pro V Evropu.

Michal
4. května • 19:44

Sedan má lepší izolaci kabiny od venkovního hluku a bude asi i tužší.

TVL
4. května • 13:04

Nikdo tě nenutí abys přestal být věrným zákazníkem Nošovického závodů.B-]

Doporučujeme

Články odjinud