Na autosalonu v Ženevě se představí hlavně nová generace nejlevnějších sportovních vozů Porsche. Modely Porsche 718 Boxster a 718 Cayman dostaly přeplňované čtyřválce, ale to už všechno víme. Do Ženevy ale míří i lahůdka v podobě omezené série ostrého Porsche 911 R, což je vlastně GT3 RS s manuálem. Na internet se teď dostalo několik fotek nevalné kvality.
Série to bude opravdu omezená a tím se nemyslí, že auto nemá držáky na nápoje nebo klimatizaci. Porsche vyrobí zatím neznámý počet kusů, ale odhadujeme to pouze na pár set jednotek. Je to jeden z modelů, které vznikají jako oslava 50 let modelu Porsche 911.
Porsche 911 R s nejvyšší pravděpodobností dostane atmosférický šestiválec 4,0 l z Porsche 911 GT3 RS o výkonu 500 koní a zásadním rozdílem má být jinak nastavený podvozek, řízení a samozřejmě přítomnost klasické manuální šestistupňové převodovky. GT3 a GT3 RS se dodávají výhradně s automatem PDK.
Od ostré okruhové GT3 RS se model 911 R liší i absencí agresivního aerodynamického bodykitu. Více informací si ale automobilka schovává zřejmě až na oficiální odhalení do Ženevy.
Nejostřejší atmosférická devětsetjedenáctka zvládla Severní smyčku pod sedm minut, když svého předchůdce pokořila o neuvěřitelných 24 sekund. Podívejte se na ten kalup...
BMW řady 3 E46 vyrobených do roku 2000 se týkal problém s vytrháváním šroubů zadní nápravnice. Jak se ale zdá, tato závada může přetrvávat i u novějších aut.
Inženýři závodního oddělení Porsche vylepšili speciál LMP1, se kterým tovární jezdci třikrát zvítězili v závodě 24 hodin Le Mans. Byl z toho velice zajímavý čas na okruhu ve Spa!
Honda Z nabízená pouze na asijských trzích je v automobilové produkci zcela výjimečným vozem. Spojila totiž vlastnosti městského vozítka s průchodností dobrého SUV a koncepcí vídanou běžně u supersportů.
Na Nürburgringu začala sezona 2018. Hned v úvodu to při závodech odnesl jeden exemplář modelu Porsche Cayman GT4 Clubsport.
Karbonové díly se objevují jak na vnějších částech vozu, tak i v interiéru. Zlato pak z celkem pochopitelných důvodů najdeme pouze na dílech v interiéru.
Na které novinky se můžete v Ženevě těšit? A je ještě vůbec něco tajné?
Legenda pokračuje ve stejném stylu, ale zase o něco modernější a větší.
Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?
Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.
Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.