Limitované Porsche 911 R s manuální převodovkou prozrazeno

Na autosalonu v Ženevě se představí hlavně nová generace nejlevnějších sportovních vozů Porsche. Modely Porsche 718 Boxster a 718 Cayman dostaly přeplňované čtyřválce, ale to už všechno víme. Do Ženevy ale míří i lahůdka v podobě omezené série ostrého Porsche 911 R, což je vlastně GT3 RS s manuálem. Na internet se teď dostalo několik fotek nevalné kvality.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zásadním rozdílem proti GT3 RS je absence aerodynamického bodykitu a přítomnost manuální převodovky. Vznikne pouze omezený počet kusů, údajně je už vyprodáno

Série to bude opravdu omezená a tím se nemyslí, že auto nemá držáky na nápoje nebo klimatizaci. Porsche vyrobí zatím neznámý počet kusů, ale odhadujeme to pouze na pár set jednotek. Je to jeden z modelů, které vznikají jako oslava 50 let modelu Porsche 911.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Porsche 911 R s nejvyšší pravděpodobností dostane atmosférický šestiválec 4,0 l z Porsche 911 GT3 RS o výkonu 500 koní a zásadním rozdílem má být jinak nastavený podvozek, řízení a samozřejmě přítomnost klasické manuální šestistupňové převodovky. GT3 a GT3 RS se dodávají výhradně s automatem PDK.

Od ostré okruhové GT3 RS se model 911 R liší i absencí agresivního aerodynamického bodykitu. Více informací si ale automobilka schovává zřejmě až na oficiální odhalení do Ženevy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků