Limitovaná edice BMW M4 jako oslava mistrovského titulu v DTM

BMW o víkendu získalo zásluhou Marca Wittmanna mistrovský titul v šampionátu DTM. V rámci oslav připravilo limitovanou edici 200 kusů modelu M4.

Jak již název napovídá, BMW M4 DTM Champion Edition je limitovaná edice 200 vozů, které mnichovská automobilka připravila v rámci oslav vítězství v šampionátu DTM. To na okruhu Hockenheim vybojoval během závěrečného víkendu šampionátu závodník Marco Wittmann právě s týmem BMW.

Automobil se oproti standardnímu provedení M4 dočkal značných úprav. V útrobách se nachází třílitrový, dvojitě přeplňovaný šestiválec o výkonu 367 kW a točivém momentu 600 Nm. Z klidu na stovku zrychlí tenhle speciál za 3,8 sekundy a maximální rychlost se může vyšplhat až na 305 km/h.

Takto bude vypadat nové BMW M5. Je venku navzdory plánům značky

Takto bude vypadat nové BMW M5. Je venku navzdory plánům značky

Kromě změn u motorizace se vůz dočkal i specifických designových prvků. Všech 200 kusů je k dispozici v alpské bílé, kterou doplňuje pruh tří výrazných barev typických pro BMW M. Zaujmou také drobné aerodynamické změny, včetně upravených nárazníků, bočnic či zadního křídla. Nechybí matně šedá kola s keramickými brzdami. 

Na německém trhu startuje cena tohoto auta na 148.500 eurech (více než čtyři miliony korun).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků