Spirit 70 odkazuje na 70. léta minulého století a v českém konfigurátoru si s ním můžete hrát dle libosti. Na specifikace z propagačních materiálů se omezovat nemusíte.
Porsche před nedávnem představilo třetí model ze série Heritage, který dostal název Spirit 70 a jak již název napovídá, odkazuje svým pojetím na 70. léta. Heritage kolekce bude čítat celkem čtyři modely. První se zaměřoval na 50. léta a druhý na 60. léta. Logicky tak očekváme, že poslední a dosud neukázaný model bude vzpomínkou na 80. léta. Mezitím nám ale společně s uvedením třetího modelu spadlo tohle auto i do konfigurátoru.
Připomeneme, že vůz není zdaleka takovou peckou jako předchozí Heritage verze známá jako Sport Classic. Novinka je vlastně nové hybridní GTS s karoserií Cabriolet, které má několik unikátních prvků výbavy včetně čalounění Pasha, olivového laku karoserie nebo zlatých dekorů uvnitř i vně vozu.
Porsche jich vyrobí pouze 1250 a v českém konfigurátoru už visí cenovka 6.514.894 Kč, zatímco běžná verze Carrera GTS Cabriolet vyjde na 4.875.185 Kč. To je poměrně velký cenový rozdíl za auto, které se liší jen pár unikátními prvky, ale musíme mít na paměti, že je to limitovaná edice a Porsche si za to klidně mohlo říct o dost víc. Navíc, běžné GTS namačkané výbavou k těm šesti milionům možná taky vyroste.
Verze Spirit 70 už spoustu výbavy má, ale i tak si ho můžete dále individualizovat. Auto totiž vůbec nemusí být olivové, ale klidně fialové nebo kapučínové. Kola jsou k mání jenom jedny, pokud tedy nechcete ještě zimáky. Unikátní čalounění Pasha také nemusíte mít v olivové barvě, ale v bílé. Volitelné jsou také dekorativní polepy karoserie a obložení palubní desky v motivu Pasha. U všech zmíněných volitelných položek je příplatek 0 Kč.
Z příplatků můžeme zmínit Porsche Dynamic Chassis Control za 112.612 Kč, systém zvedání přední nápravy ua 60.270 Kč nebo karbon-keramické brzdy za 269.375 Kč. Ke standardní výbavě se řadí zatmavené Matrix-LED světlomety, adaptivní sportovní sedadla, paket SportDesign, sportovní výfukové koncovky z titanu nebo vyhřívaný sportovní volant GT.
Zdroj: Porsche | Zdroj videa: Porsche