Lifan 820: vlajková loď čínské značky vypadá „trochu“ německy…

Vezměte příď z Audi A6, spojte ji se zádí z BMW 5 a interiér si doplácejte po svém. Pak vám nejspíš vznikne něco takového…

Čínské firmy si většinou s průmyslovými vzory hlavu příliš nelámou a my jsme o konkrétních případech psali už mnohokrát. Mezi experty v oboru automobilů, kteří ale prvoplánově nekopírují celá auta, patří automobilka Lifan, která mimochodem začala svůj automobily Mini inspirovaný model Lifan 320 již na začátku roku 2011 vyrábět v Rusku. A právě její ruce nyní vynášejí další eso…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lifan 820 inspiraci v modelech kapitalistického světa nezapře

Na počátku příštího roku má být spuštěna výroba špičkového sedanu s označením Lifan 820 (vzpomínka na stejně označený Rover z osmdesátých let by byla asi nemístná…), o jehož pohon se postarají skromné zážehové čtyřválce s objemem 1,8 a 2,0 l. Při pohledu na první špionážní snímky řady 820 se zřejmě neubráníte dojetí: přední část karoserie totiž nezapře inspiraci modelem Audi A6, zatímco profil karoserie a její záď nedají nevzpomenout na aktuální BMW řady 5.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér a detaily karoserie jsou již zřejmě dílem místních stylistů

Při pohledu do interiéru ale žádné osvědčené zdroje nehledejte, spíše se připravte na přísně hranaté, symetrické plochy bez jakýchkoli vazeb na design karoserie a známek elegance. Je možné, že se nový Lifan 820 oficiálně představí již příští měsíc na autosalonu v čínském Guangzhou, kde se po jeho boku zřejmě objeví i menší model Lifan 520.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků