Lifan 820: vlajková loď čínské značky vypadá „trochu“ německy…

Vezměte příď z Audi A6, spojte ji se zádí z BMW 5 a interiér si doplácejte po svém. Pak vám nejspíš vznikne něco takového…

Čínské firmy si většinou s průmyslovými vzory hlavu příliš nelámou a my jsme o konkrétních případech psali už mnohokrát. Mezi experty v oboru automobilů, kteří ale prvoplánově nekopírují celá auta, patří automobilka Lifan, která mimochodem začala svůj automobily Mini inspirovaný model Lifan 320 již na začátku roku 2011 vyrábět v Rusku. A právě její ruce nyní vynášejí další eso…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lifan 820 inspiraci v modelech kapitalistického světa nezapře

Na počátku příštího roku má být spuštěna výroba špičkového sedanu s označením Lifan 820 (vzpomínka na stejně označený Rover z osmdesátých let by byla asi nemístná…), o jehož pohon se postarají skromné zážehové čtyřválce s objemem 1,8 a 2,0 l. Při pohledu na první špionážní snímky řady 820 se zřejmě neubráníte dojetí: přední část karoserie totiž nezapře inspiraci modelem Audi A6, zatímco profil karoserie a její záď nedají nevzpomenout na aktuální BMW řady 5.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér a detaily karoserie jsou již zřejmě dílem místních stylistů

Při pohledu do interiéru ale žádné osvědčené zdroje nehledejte, spíše se připravte na přísně hranaté, symetrické plochy bez jakýchkoli vazeb na design karoserie a známek elegance. Je možné, že se nový Lifan 820 oficiálně představí již příští měsíc na autosalonu v čínském Guangzhou, kde se po jeho boku zřejmě objeví i menší model Lifan 520.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků