Lifan 320 ukazuje, jak to při nárazových testech opravdu vypadat nemá

Lifan 320 ukazuje, jak to při nárazových testech opravdu vypadat nemá

Ve zprávách z testů Euro NCAP jsme si zvykli, že nové modely většinou dostávají pět (případně čtyři) hvězdy. Když se objeví tříhvězdičkové hodnocení, jak se to nedávno stalo například u Dacie Logan MCV, je to pro automobilku ostuda. V některých částech světa ale výrobci nahlíží na bezpečnost trochu jinak, takže se objevují i případy, které vyjdou z těchto testů s nulovým hodnocením. Takový Lifan 320 nedávno ukázal, jak by to opravdu vypadat nemělo.

Lifan 320 je čínský automobil a proti překážce ho vyslal Latin NCAP. Auto bylo pořízeno v základní výbavě a bez airbagů, přičemž výsledek „překvapil“. Čínský vůz připomínající Mini dopadl tak špatně, že byl dokonce označen za nejhorší, jaký kdy prošel testy Latin NCAP. Výsledek je samozřejmě nulový. Lifan 320 nedostal ani jednu hvězdu.

Lifan 320: čínská kopie Mini se začala vyrábět v Rusku

Lifan 320: čínská kopie Mini se začala vyrábět v Rusku

Karoserie byla označena za nestabilní a navíc se během nárazu uvolnil volant, což naznačuje, že ani případná instalace airbagů toho moc na výsledku nezmění. Spolu s Lifanem byl testován také Chevrolet Onix, který dopadl výrazně lépe. Za ochranu dospělých osob si vysloužil hned tři hvězdy. 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky