Líbil by se vám závodní Opel Astra TCR? Může být váš za 2,5 milionu

V zásadě jde o produkční auto upravené pro okruhy dle nutných bezpečnostních pravidel FIA. Pod kapotou má přeplňovaný čtyřválec 2,0 l s výkonem 243 kW.
Seznam kapitol
  1. Opel Astra TCR
  2. Fotogalerie: Opel Astra TCR

Chtěli byste zkusit okruhové závodění s cestovním vozem, ale bojíte se našlapané konkurence a především extrémních nákladů? Tak zkuste některý z národních šampionátů TCR, což jsou vlastně takové „juniorské“ WTCC speciály. Specifikace je podobná, auta jsou ale levnější a závodění také.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Závodní Astra TCR má výrazný bodykit, přeplňovaný dvoulitr o výkonu 330 koní, sekvenční převodovku a vyrámovaný jednomístný interiér. Hmotnost vozu je 1200 kg

S jedním takovým teď přichází Opel. Je to nová Astra a jmenuje se celkem srozumitelně Opel Astra TCR. V zásadě jde o produkční auto upravené pro okruhy dle nutných bezpečnostních pravidel FIA. Výhodou je cena, tohle auto vás bude stát rozumných 95 000 eur bez daně, tedy asi 2 560 000 korun.

Opel Astra má šanci zatopit Golfu a Focusu [první jízdní dojmy]

Opel Astra má šanci zatopit Golfu a Focusu [první jízdní dojmy]

A to je mnohem méně, než na kolik vyjde koupě a provozování aktuálního speciálu WTCC. Pod kapotou závodní Astry je přeplňovaný čtyřválec 2,0 l s výkonem 243 kW (330 k) a točivým momentem 420 Nm. Poháněna jsou přední kola přes šestistupňovou sekvenční převodovku s řazením pod volantem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Závodní Astra stojí v přepočtu asi 2 560 000 Kč bez daně. To je na prakticky připravené závodní auto skutečně atraktivní cena. I šampionáty TCR mají být finančně únosné

Opel Astra TCR má povinnou stolitrovou nádrž, dostal nastavitelný podvozek a nemá ABS nebo podobné asistenční systémy. O zpomalení se starají klasické kotoučové brzdy, vpředu mají disky průměr 378 mm a svírají je šestipístkové třmeny, vzadu pak mají brzdy průměr 265 mm a zabírají na nich dvoupístkové třmeny. Hmotnost závodní Astry je 1200 kg.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Opel Astra TCR
  2. Fotogalerie: Opel Astra TCR
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků