Líbil by se vám závodní Opel Astra TCR? Může být váš za 2,5 milionu

V zásadě jde o produkční auto upravené pro okruhy dle nutných bezpečnostních pravidel FIA. Pod kapotou má přeplňovaný čtyřválec 2,0 l s výkonem 243 kW.
Seznam kapitol
  1. Opel Astra TCR
  2. Fotogalerie: Opel Astra TCR

Chtěli byste zkusit okruhové závodění s cestovním vozem, ale bojíte se našlapané konkurence a především extrémních nákladů? Tak zkuste některý z národních šampionátů TCR, což jsou vlastně takové „juniorské“ WTCC speciály. Specifikace je podobná, auta jsou ale levnější a závodění také.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Závodní Astra TCR má výrazný bodykit, přeplňovaný dvoulitr o výkonu 330 koní, sekvenční převodovku a vyrámovaný jednomístný interiér. Hmotnost vozu je 1200 kg

S jedním takovým teď přichází Opel. Je to nová Astra a jmenuje se celkem srozumitelně Opel Astra TCR. V zásadě jde o produkční auto upravené pro okruhy dle nutných bezpečnostních pravidel FIA. Výhodou je cena, tohle auto vás bude stát rozumných 95 000 eur bez daně, tedy asi 2 560 000 korun.

Opel Astra má šanci zatopit Golfu a Focusu [první jízdní dojmy]

Opel Astra má šanci zatopit Golfu a Focusu [první jízdní dojmy]

A to je mnohem méně, než na kolik vyjde koupě a provozování aktuálního speciálu WTCC. Pod kapotou závodní Astry je přeplňovaný čtyřválec 2,0 l s výkonem 243 kW (330 k) a točivým momentem 420 Nm. Poháněna jsou přední kola přes šestistupňovou sekvenční převodovku s řazením pod volantem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Závodní Astra stojí v přepočtu asi 2 560 000 Kč bez daně. To je na prakticky připravené závodní auto skutečně atraktivní cena. I šampionáty TCR mají být finančně únosné

Opel Astra TCR má povinnou stolitrovou nádrž, dostal nastavitelný podvozek a nemá ABS nebo podobné asistenční systémy. O zpomalení se starají klasické kotoučové brzdy, vpředu mají disky průměr 378 mm a svírají je šestipístkové třmeny, vzadu pak mají brzdy průměr 265 mm a zabírají na nich dvoupístkové třmeny. Hmotnost závodní Astry je 1200 kg.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Opel Astra TCR
  2. Fotogalerie: Opel Astra TCR
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků