Líbil by se vám pick-up Fiat Toro? Musíte pro něj do Brazílie

Líbil by se vám pick-up Fiat Toro? Musíte pro něj do Brazílie

Fiat představil zajímavý pick-up Toro, který je ale prozatím určený jen pro jihoamerický trh. U nás s ním asi moc počítat nemůžeme, ale raději si počkejme na oficiální vyjádření, jestli se bude vozit do Evropy.

Fiat Toro má pětimístnou kabinu, která prý nabízí komfort luxusního sedanu, ale my zas nevíme, jaké mají v Jižní Americe požadavky a co si představují pod pojmem „luxusní sedan“. Toro má užitečnou hmotnost 1000 kg a je k dispozici s pohonem předních nebo všech kol.

Nový roadster Fiat 124 vyfocen bez maskování při natáčení reklamy

Nový roadster Fiat 124 vyfocen bez maskování při natáčení reklamy

Pod kapotou Fiatu Toro je buď atmosférický motor 1,8 l o výkonu 103 kW spojený s šestistupňovým automatem a pohonem předních kol, nebo turbodiesel 2,0 l o výkonu 125 kW s šestistupňovým manuálem, který může mít pohon předních nebo všech kol. K dieselu lze dokoupit i devítistupňový automat výhradně s pohonem všech kol.

Vedle poměrně obyčejných verzí s tím nejzákladnějším budou v nabídce i stylové a plně vybavené modely s navigací, parkovací kamerou, koženým čalouněním, duální klimatizací a nechybí ani asistent pro sjíždění svahů a podobně.

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Fiat Sedici 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 59 174 km
Cena: 210 000 Kč
Fiat Doblo 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 130 402 km
Cena: 141 000 Kč
Fiat Stilo 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 145 428 km
Cena: 54 000 Kč
Fiat Stilo 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 69 473 km
Cena: 95 000 Kč
Fiat Panda 1,1
Rok výroby: 2007
Stav: 131 914 km
Cena: 60 000 Kč
Fiat Panda 1,1
Rok výroby: 2007
Stav: 140 196 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků