Líbil by se vám pick-up Fiat Toro? Musíte pro něj do Brazílie

Líbil by se vám pick-up Fiat Toro? Musíte pro něj do Brazílie

Fiat představil zajímavý pick-up Toro, který je ale prozatím určený jen pro jihoamerický trh. U nás s ním asi moc počítat nemůžeme, ale raději si počkejme na oficiální vyjádření, jestli se bude vozit do Evropy.

Fiat Toro má pětimístnou kabinu, která prý nabízí komfort luxusního sedanu, ale my zas nevíme, jaké mají v Jižní Americe požadavky a co si představují pod pojmem „luxusní sedan“. Toro má užitečnou hmotnost 1000 kg a je k dispozici s pohonem předních nebo všech kol.

Nový roadster Fiat 124 vyfocen bez maskování při natáčení reklamy

Nový roadster Fiat 124 vyfocen bez maskování při natáčení reklamy

Pod kapotou Fiatu Toro je buď atmosférický motor 1,8 l o výkonu 103 kW spojený s šestistupňovým automatem a pohonem předních kol, nebo turbodiesel 2,0 l o výkonu 125 kW s šestistupňovým manuálem, který může mít pohon předních nebo všech kol. K dieselu lze dokoupit i devítistupňový automat výhradně s pohonem všech kol.

Vedle poměrně obyčejných verzí s tím nejzákladnějším budou v nabídce i stylové a plně vybavené modely s navigací, parkovací kamerou, koženým čalouněním, duální klimatizací a nechybí ani asistent pro sjíždění svahů a podobně.

Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků