Líbil by se vám pick-up Fiat Toro? Musíte pro něj do Brazílie

Líbil by se vám pick-up Fiat Toro? Musíte pro něj do Brazílie

Fiat představil zajímavý pick-up Toro, který je ale prozatím určený jen pro jihoamerický trh. U nás s ním asi moc počítat nemůžeme, ale raději si počkejme na oficiální vyjádření, jestli se bude vozit do Evropy.

Fiat Toro má pětimístnou kabinu, která prý nabízí komfort luxusního sedanu, ale my zas nevíme, jaké mají v Jižní Americe požadavky a co si představují pod pojmem „luxusní sedan“. Toro má užitečnou hmotnost 1000 kg a je k dispozici s pohonem předních nebo všech kol.

Nový roadster Fiat 124 vyfocen bez maskování při natáčení reklamy

Nový roadster Fiat 124 vyfocen bez maskování při natáčení reklamy

Pod kapotou Fiatu Toro je buď atmosférický motor 1,8 l o výkonu 103 kW spojený s šestistupňovým automatem a pohonem předních kol, nebo turbodiesel 2,0 l o výkonu 125 kW s šestistupňovým manuálem, který může mít pohon předních nebo všech kol. K dieselu lze dokoupit i devítistupňový automat výhradně s pohonem všech kol.

Vedle poměrně obyčejných verzí s tím nejzákladnějším budou v nabídce i stylové a plně vybavené modely s navigací, parkovací kamerou, koženým čalouněním, duální klimatizací a nechybí ani asistent pro sjíždění svahů a podobně.

Klepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků