Líbil by se vám pick-up Fiat Toro? Musíte pro něj do Brazílie

Líbil by se vám pick-up Fiat Toro? Musíte pro něj do Brazílie

Fiat představil zajímavý pick-up Toro, který je ale prozatím určený jen pro jihoamerický trh. U nás s ním asi moc počítat nemůžeme, ale raději si počkejme na oficiální vyjádření, jestli se bude vozit do Evropy.

Fiat Toro má pětimístnou kabinu, která prý nabízí komfort luxusního sedanu, ale my zas nevíme, jaké mají v Jižní Americe požadavky a co si představují pod pojmem „luxusní sedan“. Toro má užitečnou hmotnost 1000 kg a je k dispozici s pohonem předních nebo všech kol.

Nový roadster Fiat 124 vyfocen bez maskování při natáčení reklamy

Nový roadster Fiat 124 vyfocen bez maskování při natáčení reklamy

Pod kapotou Fiatu Toro je buď atmosférický motor 1,8 l o výkonu 103 kW spojený s šestistupňovým automatem a pohonem předních kol, nebo turbodiesel 2,0 l o výkonu 125 kW s šestistupňovým manuálem, který může mít pohon předních nebo všech kol. K dieselu lze dokoupit i devítistupňový automat výhradně s pohonem všech kol.

Vedle poměrně obyčejných verzí s tím nejzákladnějším budou v nabídce i stylové a plně vybavené modely s navigací, parkovací kamerou, koženým čalouněním, duální klimatizací a nechybí ani asistent pro sjíždění svahů a podobně.

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků