Líbí se vám Škoda Octavia RS230? Připravte si příplatek 75 000 Kč

Líbí se vám Škoda Octavia RS230? Připravte si příplatek 75 000 Kč

Mladoboleslavská automobilka zařadila do svého ceníku novou Škodu Octavia RS230, která se světu představila na březnovém autosalonu v Ženevě. Pořídit si můžete v této verzi liftback i kombi, přičemž minimální cena, kterou na to budete potřebovat, činí 726 900 Kč.

Fotogalerie: Škoda Fabia Monte Carlo a Octavia RS 230 na oficiálních fotkách

Fotogalerie: Škoda Fabia Monte Carlo a Octavia RS 230 na oficiálních fotkách

Příplatek oproti standardnímu RS je 75 000 Kč pro variantu osazenou manuální převodovkou, kdo chce automat, pro něj platí příplatek 73 000 Kč. Přeloženo to znamená, že liftback s automatem vás vyjde na 771 900 Kč, kombi s manuálem pak na 761 900 Kč a nejdražší ze všech je kombi RS230 s automatem za 806 900 Kč. Jen pro srovnání, třeba takový nový Ford Focus ST Kombi s výkonem 250 koní stojí na českém trhu 718 990 Kč.

Test Škoda Octavia Combi RS 2.0 TDI DSG: absolutní špička  

Test Škoda Octavia Combi RS 2.0 TDI DSG: absolutní špička  

Škoda Octavia RS230 má v základní výbavě na rozdíl od klasického RS černá litá kola o velikosti 19" (běžné RS má sedmnáctky),  kožené čalounění, elektricky nastavitelná sedadla vpředu, parkovací senzory vpředu i vzadu, samozřejmě vyšší výkon (162 kW/230 k) a samosvorný diferenciál na přední nápravě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 10 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků