Líbí se vám Škoda Octavia RS230? Připravte si příplatek 75 000 Kč

Líbí se vám Škoda Octavia RS230? Připravte si příplatek 75 000 Kč

Mladoboleslavská automobilka zařadila do svého ceníku novou Škodu Octavia RS230, která se světu představila na březnovém autosalonu v Ženevě. Pořídit si můžete v této verzi liftback i kombi, přičemž minimální cena, kterou na to budete potřebovat, činí 726 900 Kč.

Fotogalerie: Škoda Fabia Monte Carlo a Octavia RS 230 na oficiálních fotkách

Fotogalerie: Škoda Fabia Monte Carlo a Octavia RS 230 na oficiálních fotkách

Příplatek oproti standardnímu RS je 75 000 Kč pro variantu osazenou manuální převodovkou, kdo chce automat, pro něj platí příplatek 73 000 Kč. Přeloženo to znamená, že liftback s automatem vás vyjde na 771 900 Kč, kombi s manuálem pak na 761 900 Kč a nejdražší ze všech je kombi RS230 s automatem za 806 900 Kč. Jen pro srovnání, třeba takový nový Ford Focus ST Kombi s výkonem 250 koní stojí na českém trhu 718 990 Kč.

Test Škoda Octavia Combi RS 2.0 TDI DSG: absolutní špička  

Test Škoda Octavia Combi RS 2.0 TDI DSG: absolutní špička  

Škoda Octavia RS230 má v základní výbavě na rozdíl od klasického RS černá litá kola o velikosti 19" (běžné RS má sedmnáctky),  kožené čalounění, elektricky nastavitelná sedadla vpředu, parkovací senzory vpředu i vzadu, samozřejmě vyšší výkon (162 kW/230 k) a samosvorný diferenciál na přední nápravě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků