Líbí se vám nová Kia Proceed GT? Podívejte se, jak vznikal její design

13 komentářů

gizzi
16. listopadu • 22:33

Hodně povedený auto kam se serou ty škodovky
porad stejný krabice .Jen tak dal super konkurence.
A komu se to nelíbí at si p.....l políbí.

CountachSV
9. října • 11:42

Na obrázcích je možno vidět nafouklý korejský ovocně-masový knedlíček s marcipánovou polevou a velmi sportovním drobením.
Obtloustlou masou mezi koly zkusili rozbít těmi fejkovými prahy. Bohužel pro ně akorát upozornili na nešťastný knedlíčkový faktor tohoto vozidla.
Mám chuť říci, že interiér je fádní a bez nápadu, ale samozřejmě chápu, že když do něj nacpeme alcantaru, červené pošití a nějaké ambient osvětlení, tak je pak velmi sportovní, takže to zcela mění můj názor.Stejně trapné, jako sportovní TDi a jiné SUV poqusy šqodovky - nevidím v těchto výrobcích valný rozdíl. Ten by se dal s odstupem vidět snad jen v tom, že Hyundai(Kia) stále JE obrovský koncern, který zasahuje do mnoha průmyslových odvětví, např. energetika, kdežto Škoda kdysi BYLA takovýmto obrem. Dnes je z ní Rodinné oddělení v obchoďáku VW.

gustav
5. října • 11:35

Na nejnadhernejsi vuz sveta - Skodu Octavia - se nechyta ani omylem!

pája
5. října • 11:22

Jů ár perfekt tu mí kia :-D

bzzz
5. října • 9:21

Ja tam nevidim nic 'eye-catching' a naopak spise nekolik inspiraci. Ono udelat opravdu pekne GT neni zadna sranda. Tady pujde znova jen o to, jakou nabidne techniku a za kolik.

E15
4. října • 17:15

to auto se tak zoufale snaží líbit, až je směšné a trapné. Tohle se Korejci ani s 50ti nakoupenými evropskými designovými studii asi nikdy nenaučí.

Assasin
5. října • 7:18

Z tvého příspěvku je jasně patrné, že se ti neuvěřitelně líbí. Máš ale tzv. osobnostní ovčí nedozrálou neindividuální nutno směrovačnou ontiformickou kasmologickou komtomní poruchu. Kdyby to udělal kdokoli jiný, kákneš si z toho do kalhot. Ale tuto poruchu osobnosti řeší v ústavech. Lobotomie nebo tak nějak se tomu říká.B-]:-D

karlos
4. října • 20:01

A já tvrdím, že snahou se zalíbit nemá ani na Hyundai, ani na škodovku. Ti se snaží o dost více.

Mirek
4. října • 19:06

Tak samozřejmě, kdyby to vytvořili pro automobilky, ze kterých přišli, to bys tady chrochtal blahem. Jenže oni to vytvořili pro nenáviděnou korejskou automobilku. Nezkusil sis někdy položit otázku, jestli třeba nechtěli jít někam, kde můžou udělat trochu emotivní design? Troufnu si tvrdit, že například ve VW by byli nuceni stále dělat hranaté krabice, i když, v poslední době i tam začínají popouštět uzdu fantazie. Člověk by skoro řekl, že tam někomu pomalu dochází, že je již překrabicováno.Ten koncept přece jen mohli více vložit do finálního designu.

danislav beroutek
4. října • 17:20

Clovece, ty mas ale problemy! Jako by jsi nemel u Konzernu dost nehezkych aut na vyber? Prece ti nikdo nedrzi pistoli u hlavy, aby jsi si musel koupit hezke auto. No ne? :-D

eLzyx
4. října • 17:02

jak vznikal design? No normálně, koukli se jak to dělají ostatní ...

povlecena vlecka
4. října • 16:17

Nelibi! Ten zadni previs neni dostatecny. Chtelo by to za zadnim kolem protahnout jeste tak alespon o 2 metry. Jedine pak bude mit sanci uspet v tvrde konkurenci tech "praktictejsich" vozu.Kdo v aute nevozi 20 prepravek, neni Cech, hop hop. :-D :-D :-D

Joe
4. října • 16:45

vidíš to, a mě se to přesně takhle líbí, a moc.... ;-)

Doporučujeme

Články odjinud