Líbí se vám nová Kia Proceed GT? Podívejte se, jak vznikal její design

povlecena vlecka  |  04. 10. 2018 16:17

Nelibi! Ten zadni previs neni dostatecny. Chtelo by to za zadnim kolem protahnout jeste tak alespon o 2 metry. Jedine pak bude mit sanci uspet v tvrde konkurenci tech "praktictejsich" vozu.

Kdo v aute nevozi 20 prepravek, neni Cech, hop hop.

Odpovědět  |   | 
Joe  |  04. 10. 2018 16:45

vidíš to, a mě se to přesně takhle líbí, a moc....

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  04. 10. 2018 17:02

jak vznikal design? No normálně, koukli se jak to dělají ostatní ...

Odpovědět  |   | 
E15  |  04. 10. 2018 17:15

to auto se tak zoufale snaží líbit, až je směšné a trapné. Tohle se Korejci ani s 50ti nakoupenými evropskými designovými studii asi nikdy nenaučí.

Odpovědět  |   | 
danislav beroutek  |  04. 10. 2018 17:20

Clovece, ty mas ale problemy! Jako by jsi nemel u Konzernu dost nehezkych aut na vyber? Prece ti nikdo nedrzi pistoli u hlavy, aby jsi si musel koupit hezke auto. No ne?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 10. 2018 19:06

Tak samozřejmě, kdyby to vytvořili pro automobilky, ze kterých přišli, to bys tady chrochtal blahem. Jenže oni to vytvořili pro nenáviděnou korejskou automobilku. Nezkusil sis někdy položit otázku, jestli třeba nechtěli jít někam, kde můžou udělat trochu emotivní design? Troufnu si tvrdit, že například ve VW by byli nuceni stále dělat hranaté krabice, i když, v poslední době i tam začínají popouštět uzdu fantazie. Člověk by skoro řekl, že tam někomu pomalu dochází, že je již překrabicováno.

Ten koncept přece jen mohli více vložit do finálního designu.

Odpovědět  |   | 
karlos  |  04. 10. 2018 20:01

A já tvrdím, že snahou se zalíbit nemá ani na Hyundai, ani na škodovku. Ti se snaží o dost více.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  05. 10. 2018 07:18

Z tvého příspěvku je jasně patrné, že se ti neuvěřitelně líbí. Máš ale tzv. osobnostní ovčí nedozrálou neindividuální nutno směrovačnou ontiformickou kasmologickou komtomní poruchu. Kdyby to udělal kdokoli jiný, kákneš si z toho do kalhot. Ale tuto poruchu osobnosti řeší v ústavech. Lobotomie nebo tak nějak se tomu říká.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 10. 2018 09:21

Ja tam nevidim nic 'eye-catching' a naopak spise nekolik inspiraci. Ono udelat opravdu pekne GT neni zadna sranda. Tady pujde znova jen o to, jakou nabidne techniku a za kolik.

Odpovědět  |   | 
pája  |  05. 10. 2018 11:22

Jů ár perfekt tu mí kia

Odpovědět  |   | 
gustav  |  05. 10. 2018 11:35

Na nejnadhernejsi vuz sveta - Skodu Octavia - se nechyta ani omylem!

Odpovědět  |   | 
CountachSV  |  09. 10. 2018 11:42

Na obrázcích je možno vidět nafouklý korejský ovocně-masový knedlíček s marcipánovou polevou a velmi sportovním drobením.
Obtloustlou masou mezi koly zkusili rozbít těmi fejkovými prahy. Bohužel pro ně akorát upozornili na nešťastný knedlíčkový faktor tohoto vozidla.
Mám chuť říci, že interiér je fádní a bez nápadu, ale samozřejmě chápu, že když do něj nacpeme alcantaru, červené pošití a nějaké ambient osvětlení, tak je pak velmi sportovní, takže to zcela mění můj názor.

Stejně trapné, jako sportovní TDi a jiné SUV poqusy šqodovky - nevidím v těchto výrobcích valný rozdíl. Ten by se dal s odstupem vidět snad jen v tom, že Hyundai(Kia) stále JE obrovský koncern, který zasahuje do mnoha průmyslových odvětví, např. energetika, kdežto Škoda kdysi BYLA takovýmto obrem. Dnes je z ní Rodinné oddělení v obchoďáku VW.

Odpovědět  |   | 
gizzi  |  16. 11. 2018 22:33

Hodně povedený auto kam se serou ty škodovky
porad stejný krabice .Jen tak dal super konkurence.
A komu se to nelíbí at si p.....l políbí.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro