Líbí se vám BMW X8? Tohle obří kupé-SUV by se mohlo dostat do výroby!

50 komentářů

Bagr
2. listopadu • 11:12

Líbí

Jirka
1. prosince • 0:56

Chtěl bych od někoho vysvětlit tu veřejnou averzi vůči vozům a řidičům této značky. Sám jsem majitelem již třetího vozu BMW. Těmto autům jsem nikdy neměl co vytknout. Na vlastní kůži jsem poznal jejich bezpečnost, rychlost i spolehlivost - auto mě nikdy nikde nenechalo a platil jsem pouze pneu, naftu a běžný servis. A to že nabízí tak širokou nabídku vozů? No a? Aspoň se dá říct, že komu se líbí design automobilky a má dostatek financí si opravdu nekompromisně vybere své "auto snů".
Nabídka BMW s příchodem nové generace X5 nabízela pouze jeden 7-mi místný vůz - 2GranTourer - a to si přiznejme, že není dostatečně reprezentativní vůz pro úspěšné...
Dost mě mrzí, že nejsou tak negativní komentáře i u porsche, že má suv cayenne a macan; že pořádné sporťáky typu ferrari mají být v benzínu a ne v elektrice; proč se nepomlouvá švédské volvo, které je vlastně čínské ale na sedačkách mají stále švédské vlaječky....; nebo proč je sakra lambo čtyřkolka?!?! Vždycky všichni šijou jenom do BMW!
Mimochodem, pro všechny tak trochu retardované typu p.Koubka : u BMW už E30/36 ani 46 asi nikdy novou nekoupíte, ale pořád se nabízí M2, která je prostě skvělá - nutno zkusit!

Bagr
2. listopadu • 11:18

Takoví jsou lidé; nic jiného, než kritizovat neumí, a sami jezdí maximálně Dacií nebo Fábkou. Nechápu je. Já jsem také věrný BMW a vždy budu.

Kuk Vykuk
24. října • 2:24

Nějak jim tz brambory hořej B-]BMW celosvětově svolá 1,6 milionu dízlpopelnic kvůli požárům
https://auto.ihned.cz/c1-66305990-bmw-celosveto... ... Na Pražském okruhu shořelo BMW
https://www.novinky.cz/krimi/484243-na-prazskem-... ...

Kuk Vykuk
24. října • 2:23

Nějak jim tz brambory hořej B-]BMW celosvětově svolá 1,6 milionu dízlpopelnic kvůli požárům
https://auto.ihned.cz/c1-66305990-bmw-celosveto... ... Na Pražském okruhu shořelo BMW
https://www.novinky.cz/krimi/484243-na-prazskem-... ...

JK
20. října • 12:02

R.I.P. BMW design.

Maximus
20. října • 6:38

Tady je zjevny, ze vetsinu prispevku psali majitele tdiicek koncernu ve veku max 25, proste takovi ti tuneri s vochcavkou co tahne pekne vodspodu a kouri jak avie. Kluciii, info pro vas, nejste cilovka, mate skudky za 50, za to si na tohle koupite kola, dve.... Kdo z vas muze dat 2 mio?Krome toho; BMW asi vi co dela a kam smeruje, no jo, proste to jde mimo vasi kategorii, nejste cilovka , hahaha...

JK
24. října • 0:39

A podle čeho je to zjevný? BMW je značka, která se nejvýrazněji přizpůsobila "té své kategorii". Designem je aktuálně cíleno na lidi, kteří sice mohou mít peníze, ale nemají špetku vkusu. Tahle divočina, byť pouze načrtnutá je toho důkazem, o nové X7 ani nemluvím. Já určitě existencím, které ty "2 mio" za takovéhle "šajze" vyplivnou nezávidím, ať si to užijí, jestli jim to dělá život krásnější. Nicméně že se mi něco nelíbí, a u BMW delší dobu vlastně skoro až oprávněně neznamená, že na to nemám. Naopak BMW je značka, která se těší dlouholeté popularitě širokého spektra lidí, tedy je jasné, že kritika bude obšírnější. Konzervativní oddaný klient se dnes vzteká nad zrůdnostmi, které jeho milovaná značka předvádí a lamentuje "jestli má kam přejít". Ale tak naštěstí ještě pořád je z čeho vybírat "za 50" i u jiných značek. ;)

.
20. října • 9:15

Což vůbec nic nemění na skutečnosti, že je to škaredá obluda.

Maximus
20. října • 10:03

Jenze BMW ma jiste zpracovane studie a vi po ekonomicke strance, do ceho pripadne jde. Urcite neresi nazory ridicu, co jezdi v aute za" pade" a v Cesku. Rozhodujici je, jestli zakaznik, ktery chce utratit 2-3 mio za vuz si vybere toto, nebo konkurencni, protoze to je to, oc tu bezi. Tohle je proste mimo vahovou kategorii oktavkaru. Skoda ostatne nema v tom segmentu co nabidnout. Ke klukum, co jsou dnes "naftoborci" s "tdiiiickem" se tyhle vozy nedostanou a nejsou pro ne urceny.

jirka.cerveny
19. října • 20:34

Děs běs.

Roman
19. října • 19:28

Tomu řikám Mastodont:-D

Spinakr
19. října • 18:42

Tak to je bomba, výborná práce BMW. Takže další auto obřích vnějších rozměrů, ale přitom si na zadní sedadla může pohodlně sednout tak maximálně Číňan s výškou 150cm. Vždyť je to celé absurdní, ale když se to někomu líbí, tak proč ne. Jen aby pak nebylo ve zúženích na dálnicích hromada bouraček, protože majitel neodhadne šířku svého vozu...

Peter
21. října • 8:16

A už jsi někdy seděl na zadních sedadlech v Porsche nebo Ferrari? Taky maji 4 sedadla,ale jsou to auta pro 2.

..
19. října • 20:24

blbé...

Aladin
19. října • 18:33

Quo vadis bmw? Překrásné mašiny 80. a 90. let, ale i v současnosti se uměli projevit, např. 6er grandcoupe. Druhá gen. x5 vypadala též velmi dobře. Ale tyto výtvory? To je nedůstojné. Tohle se snad nemůže líbit ani v Asii.

..
19. října • 20:23

strašný..

Zelí
19. října • 17:23

On to suv-kupé vlastně není žádný designový zázrak a objev, ale je to obyčejný starý známý liftback, který měl kdysi před třiceti lety délku cca 4,5metru šířku 1,65m a výšku 1,4m a kola to mělo 14palců. A vdolečci to dnes pomocí funkce měřítko v grafickém editoru jenom zvětšili na délku 5,1m šířku 2m a výšku 1,7m a kola jim vyšla na 20palců a bylo hotovo. Jenom nechápu, že se jim nezvětšil i prostor uvnitř a vzadu se člověk dotýká hlavou stropu. A to je asi to největší know-how z mnichova (asi hradiště).

Josef
20. října • 11:46

Ach Zelí, ty svatá prostoto. Tvoje prázná hlava opět prokázala "zelnaté" know-how (že by z Mnichova Hradiště?;-)...). Použití "grafického editoru" a jenom "zvětšení" "starého známého liftbacku" z doby "kdysi před 30 lety" a konstatování "bylo hotovo", to může napsat jen debil a Zelí.
Jen tak pro informaci, Zelí, tebe opravdu nenapadlo, že při konstrukci (a modernizaci) auta této "kategorie" nejde o zvětšení "prostoru uvnitř a vzadu"? Tvé konstatování, že to "jenom nechápeš" e důkazem tvé prázdné hlavy.
Připomenu na závěr jen všeobecně všem známý fakt, že určité modely aut (zejména značkových) jsou projektovány a vyráběny pro specifické zákazníky, kteří v takovém autě jezdí jen sami nebo ve dvou a vzadu převezou někoho výjimečně jen na krátkou vzdálenost z divadla nebo z nějaké "akce" domů (pokud tedy nemají už zajištěn jiný odvoz - taxi,...) a též platí to, že tito specifičtí zákazníci nevlastní a nepoužívají jen jediné auto. To ale "nechápajícímu" Zelí nikdy nedojde.
Ať si každý koupí auto, které se mu líbí a které mu vyhovouje. Když se někomu líbí zrovna tento "bavorák", tak proč ne? Když se mi líbí jiná kategorie aut, tak přece nebudu "kibicovat" třeba zrovna tohoto "bavoráka", že Zelí? To ale ty nikdy nepochopíš...
Pro mne na rozdíl od tebe je nepochopitelné, proč se zajímáš o auto a "komentuješ" ho, když si ho stejně nikdy nekoupíš, protože pro kategorii "zelnatých jedinců" není tato kategorie aut projektována ani vyráběna.

Beda
19. října • 16:45

Je to spis GT, velice se to podoba a je zrejme, ze tato rada (GT) mrtva neni. Ovsem GT bylo spatne zarazovane, zacalo jako rada 5 a pritom to bylo na podvozku rady sedm, takze znelo hrozne divne BMW GT 535d Xdrive, to malokdo tusil, co to je za auto. Tohle nove oznaceni bude lepsi, rozhodne X8. Za me dobry, asi i proto, ze GT 5 mam a jsem spokojeny uzivatel.

..
19. října • 20:23

hrozný..

k.ik
19. října • 15:20

nelíbí, je to krabice

šofér
19. října • 15:13

Se svými rozměry ideální do města, kde to chtějí parkovat??

Jirka
26. listopadu • 10:55

Přes 2 místa stejně jako kterékoliv jiné bmw....a nic proti nim, taky bych nechtěl mít svou 4ku odřenou :-P

Jaromír Veka
19. října • 16:40

Asi na těch mistech pro postizene, protoze tohle si nikdo jiny koupit nemuze... :-D:-D

..
19. října • 20:23

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

jm
19. října • 13:49

ve svý době byla iksšestka bláznivý nápad, který zaujal. teď už je to jen trapný ...

Joe Doe
19. října • 12:42

GAZ M-20 Pobeda, nas vzor.

peca
19. října • 12:59

No,je

Peter
19. října • 12:37

Bude i 9 a 10?

peca
19. října • 12:24

Idealni vuz pro 150 cm slepice na prevoz deti do skolky a rallye obrubnik u Tesca :-) :-)

..
19. října • 20:22

se zbohatlíkama

Wonn
19. října • 11:57

Ano, je to hnusná obluda, ale asi první X verze, která vypadá lépe, než klasická verze.

..
19. října • 15:05

karoq vypadá lépe..

bafunak
20. října • 2:03

Rozhodně. A Fabia zrovna tak.

Petr
19. října • 11:42

Ty vole, to je humus..

milde
19. října • 11:28

Škoda Garde na velkých kolech :-)

Mirek
19. října • 11:10

Nevím, co je na tomto vypaseném praseti hezkého.

..
19. října • 15:05

Škoda Kodiaq

Karel.
19. října • 11:07

Vytrvalá snaha naroubovat kupé na SUV se daří čím dál hůře, jestli X4 a X6 jsou obludy, tak tohle je megaobluda. Ale když se to někomu líbí, tak proti gustu....

E15
19. října • 13:27

Souhlas, přitom Audi Q8 vypadá přijatelně (ale to není kupé, spíš obří hatchback)

bafunak
20. října • 1:59

Tohle je taky obří hatchback a aspoň to nemá tak otřesnou tlamu jako Q8.

Karel.
19. října • 19:32

Q8 těží z toho, že si sice říká kupé, ale vizuálně z kupé nemá vůbec nic, naopak rovná neklesající střecha a boky alá ur quattro jsou velmi pěkné a v současnosti je to jasná designová jednička mezi německými SUV, která se jako jediná z Němců může postavit vedle XC90 nebo Range aniž by utrpěla debakl.

edna
19. října • 13:50

Q8 je levnější Urus, zatímco tohle je obluda pro Čínu a Rusko.

..
19. října • 15:04

ty jsi zas levnější blb

Petr
19. října • 16:10

Protože?

chytrak1
19. října • 11:00

Nelíbí. Kodiaq GT je hezčí.

bafunak
20. října • 1:57

Kabaňova pomsta je skutečnej designovej skvost.

..
19. října • 14:58

souhlas Kodiaq GT je pecka, škoda že se u nás neprodává hlavně 3 válcem

Anti-automat
19. října • 12:12

auta su to naozaj rozdielne, ale co do dizajnu, tak rozhodne ano.

Doporučujeme

Články odjinud