Od kdy je podle vás Norsko v EU? Není tam, na to jsou moc bohatí a rozumní! Jejich vnitřní trh je ovlivňován spoustou faktorů, ale rozhodnutí Evropské komise stran vnitřního trhu Unie k nim nepatří. Než odněkud (iDnes???) něco opapouškujte, tak si to nejdřív přečtěte a pokuste se myslet. Já vím, že máte šéfa za mořem na dovolené, ale to neznamená, že musíte uveřejňovat takovéhle kraviny.
Toto je oficiální tisková zpráva, kterou rozesílala společnost KPMG českým médiím. Čekal jsem na opravenou verzi. Pravděpodobně se jí ale nedočkám (na místě Norska mohlo být Švédsko nebo Finsko), proto pasáž o Norsku ze zprávy vymažu. Obávám se, že přítomnost Petra Broži by na tomto nic nezměnila...
No dobře, tak to poslala KPMG, ale copak jim opravdu musíte spolknout vše a dělat jim hlásnou troubu? Předpovědí od podobných firem jsem už viděl haldy, většina z nich měla podobnou "hodnotu" a je určena jen pro zviditelnění té firmy. Důvěryhodné je to asi tak, jako audit Enronu, o čemž na první pohled svědčí už ta školácká chyba s Norskem.Copak je problém obhlídnout weby, případně obvolat pár distributorů v EU a dát dohromady vlastní, alespoň něčím _podloženou_ analýzu případně alespoň komentář k tomu nesmyslu?
Není to problém. Zprávě jsem nevěnoval patřičnou pozornost (stejně jako většina ostatních médií), což byla chyba. Omlouvám se za to..
To se dalo cekat, ale dlouhodobe bych to videl na opacny trend. On totiz prijde Japonec nebo Korejec a rekne zlevnime, a ostatnim nezbyde nez nejak zareagovat. Uz cekam ty vykriky jako, "korejce nikdy", ale evropsky zakaznik podle me neni tak konzervativni a asijske auto si koupi kdyz to bude dost vyhodne.
Jinými slovy, studie odhalila, že se výrobci nenechají obrat o zisky. Místo aby všude zlevnili na úroveň Portugalska, tak všude zdraží na úroveň Anglie. Mám ale pocit, že studie z toho viní EU. Já bych ji tak moc nevinil - aspoň s tím zkusila něco udělat. Snad tu jednou bude taková konkurence, která by se mohla blížit trhu USA...
abychom jsme se z cenami aut dotáhlina EU. Ale zase na druhou stranu, i prodejci ze Slovenska budou moci u nás prodávat auta možná za slovenské ceny.
Jako vetsina predmetu nebezne spotreby jsou i auta u nas nejdrazsi v Evrope. Nejvetsi sok pro mne byl, kdyz jsem zjistil, ze v Anglii kde vsichni nadavaji na draha auta je napriklad Citroen C5 o 20% levnejsi nez v CR a tak je to se vsim. I kdyz se to nezda, tak s vyjimkou potravin a par dalsich komodit jsme nejdrazsi zemi v Evrope. Je to dano tim, ze je u nas minimalni konkurence, takze neni duvod stlacovat ceny. Nejkomictejsi je situace u obleceni, kde jsou rozdily v cenach i 100% (oproti EU zakladu).
A co kdyby sis nejdřív zjistil, jak to skutečně je, než začneš šířit podobné bludy? Před časem jsem chtěl kupovat Volvo V40. Ověřoval jsem si cenu v Holandsku a v ČR. Můžu Tě ubezepčit, že v Holandsku by to bylo přišlo podstatně levněji. To samé s doplňky a náhradními díly. Kolega si musel v NL nechat opravit auto - celá oprava stála tuším 320 Euro s použitím originál ND a v autorizovaném servisu. Za ty prachy by v ČR pořídil ten náhradní díl, ovšem v replice a bez montáže. O tom, že v NL byl ten díl do dvou dnů (atypická verse auta, jinak by byl obratem) a v ČR by čekal tři týdny radši pomlčím.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.