Lexus zřejmě nahradí hatchback CT200h hybridním crossoverem

Lexus zřejmě nahradí hatchback CT200h hybridním crossoverem

Hybridní hatchback Lexus CT200h není žádný velký obchodní úspěch. Vlastně je to docela propadák. Ať už za tím stojí design, jízdní vlastnosti, malá dynamika nebo nemožnost vybrat si z větší nabídky motorů, hybridní hatchback CT200h neumí přitáhnout zákazníky.

Automobilka nyní zvažuje, že CT200h nahradí v nabídce hybridním crossoverem. Kompaktní SUV táhnou a to nejen v USA, ale i všude jinde. V Evropě jsou nyní SUV nejprodávanější segment a i když je tradiční hatchback stále oblíbený, prodávají se spíše levnější masové produkty.

Nové měření spotřeby uškodí hybridům, myslí si bývalý manažer Fiatu

Nové měření spotřeby uškodí hybridům, myslí si bývalý manažer Fiatu

Lexus CT200h nedokázal konkurovat například Audi A3 nebo BMW řady 1, někteří zákazníci zřejmě neviděli smysl připlácet si dalších několik desítek nebo spíše stovek tisíc za techniku, kterou jste dostali v hybridní Toyotě Auris...

Lexus prodal na evropském trhu v roce 2015 jen necelých deset tisíc kusů hybridního modelu CT200h. Naproti tomu si třeba BMW řady 1 našlo 130 000 zákazníků, Audi A3 dokonce skoro 200 000 kupujících.

Plánovaný kompaktní crossover dostane novou modulární platformu TNGA, kterou má i nová generace hybridu Toyota Prius. To pomůže ušetřit náklady za vývoj.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 50 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků