Lexus zmodernizoval svůj hatchback CT200h. Vypadá nazlobeněji

14 komentářů

Ne321
20. června • 8:46

CT200h nepomuze ani svecena voda. Spatne auto, ktere se nepovedlo, nejlepsi bude nad nim zlomit hul a co nejdrive vydat novou generaci. Prodeje od zacatku spatne, recenze od pocatku negativni, nejhorsi Lexus poslednich dvou dekad. Paradoxne jako auto mnohem lepe funguje hybridni Auris od mainstreamove Toyoty nez premiove CTcko. Jednoznacne nejslabsi clanek nabidky Lexus.

JohnST
19. června • 22:41

Lexus- nevkus.:-/:-/

Josef
19. června • 23:25

.... konstatuje "odborník" JohnST.:-)

ello
18. června • 22:22

No....skus to este raz napisat (aautomat) a pomalsie.Jako sorry,ale celkom som tvoj prispevok tak nejak nepochopil.A budme radi za Lexus aspon oni ponukaju troska dizajnoveho "vzrusenia".

Aladin
17. června • 11:11

U lexusu pojedli vtipnou kaši. Nelze si zvlášť doobjednat tempomat nebo zadní parkovací senzory. Buď je třeba vzít o dva stupně vyšší výbavu (+230tis) nebo o stupeň vyšší + paket s hromadou věcí (50tis+70tis) a tempomat stále nic. :-) Dále jsou v základu kolečka 15" 195/65. Možná si kvůli tomu jeden zákazním připlatí, ale dalších 20 ztratí.

Josef
18. června • 23:34

Hele Aladine, ty vůbec Lexuse neřeš, protože ho stejně nebudeš kupovat. U Lexusů se nakupuje jinak a výběr je v naprosté pohodě. Kdo jde kupovat Lexus a rozhodne se, určitě bude spokojen.

Peter
17. června • 12:49

1) tempomat je od 2.stupně výbavy, stejně jako 16" kola - tento model opravdu 20 nepotřebuje
2) celý život jezdím bez parkovacích senzorů a i s návěsem zaparkuju tam, kam se nevleze řidič OA se senzory.
3) ty stejně asi nebudeš cílová skupina. Lexus se prodává všude, kromě ČR - to asi nebude chyba fabriky.

Aladin
17. června • 14:35

A teď jsem se ze zajímavosti podíval na švýcarské stránky Lexusu. Tam si samozřejmě lze v každém výbavovém stupni připlácet za jednotlivé prvky. V základní verzi jsou příplatky v přepočtu za adaptivní tempomat pod 9000tis, senzory (přední+zadní) 25tis.

Peter
17. června • 18:44

100 let se s auty jenom jezdilo a jezdilo. A teď se nikdo neobejde bez senzorů, parkovacích asistentů??!!! Umět zaparkovat je základ!! Kdo neumí sám bez pomoci zaparkovat, nepatří za volant!

Josef
18. června • 23:42

Peter, zůstaň u své Felicie nebo možná už i Dacie a Lexusem se vůbec nezabývej... Ty senzory jsou totož jako prvence. Když šťouchneš náhodou se svojí rezavou Felicií, tak pohoda a nějakej Lojza ti to ve stodole Industrolem zamázne. V Lexusu (a ostatních "AUTECH") šťouchnutí už "zabolí" a Industrol to nespraví. A nechat to být také nejde - s "odrbaných" Lexusem se nejezdí...

Antiautomat
18. června • 10:46

...snaha je ponuknut plne-elekronizovany blbuvzdorny vehikel kazdemu. Ak si pozrieme kolko miliard ludi na planete zije v biede, zarucene spravny postup. Cena indi-vindi mobility bude teraz rast ako huby po dazdi. Ja som len zvedavy, ako to nadvyroba a nadhodnota skompenzuje. Mam pocit ze to neda. Co potom s absolventami VSE....nezavidim.

Kuk Vykuk
17. června • 20:25

Bla bla bla.

Aladin
17. června • 14:14

Pardon, s tempomatem jsem se spletl. Jinak přednastavené výbavy jsou udělané špatně. Parkování je v premiovém voze naprostý základ. Nemá nikde obdoby, aby musel zákazník jít kvůli senzrorům min. o 120tis výše. To si nedovolí nikdo. A v prodejích ct je to znát.
1.Q 2017: Mercedes A 45tis ks, Volvo V40 přes 20tis ks, Lexus Ct200h pod 3tis ks.

mpolan
19. června • 7:13

Naprostý základ, říkáš? A proto ho mají všechny prémiové značky v autech této velikosti za příplatek, jo?
Divné základy, hm...

Doporučujeme

Články odjinud