Lexus zmodernizoval svůj hatchback CT200h. Vypadá nazlobeněji

Aladin  |  17. 06. 2017 11:11  |  [94.230.144.xxx]

U lexusu pojedli vtipnou kaši. Nelze si zvlášť doobjednat tempomat nebo zadní parkovací senzory. Buď je třeba vzít o dva stupně vyšší výbavu (+230tis) nebo o stupeň vyšší + paket s hromadou věcí (50tis+70tis) a tempomat stále nic. Dále jsou v základu kolečka 15" 195/65. Možná si kvůli tomu jeden zákazním připlatí, ale dalších 20 ztratí.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  17. 06. 2017 12:49  |  [89.24.147.xxx]

1) tempomat je od 2.stupně výbavy, stejně jako 16" kola - tento model opravdu 20 nepotřebuje
2) celý život jezdím bez parkovacích senzorů a i s návěsem zaparkuju tam, kam se nevleze řidič OA se senzory.
3) ty stejně asi nebudeš cílová skupina. Lexus se prodává všude, kromě ČR - to asi nebude chyba fabriky.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  17. 06. 2017 14:14  |  [94.230.144.xxx]

Pardon, s tempomatem jsem se spletl. Jinak přednastavené výbavy jsou udělané špatně. Parkování je v premiovém voze naprostý základ. Nemá nikde obdoby, aby musel zákazník jít kvůli senzrorům min. o 120tis výše. To si nedovolí nikdo. A v prodejích ct je to znát.
1.Q 2017: Mercedes A 45tis ks, Volvo V40 přes 20tis ks, Lexus Ct200h pod 3tis ks.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 06. 2017 07:13

Naprostý základ, říkáš? A proto ho mají všechny prémiové značky v autech této velikosti za příplatek, jo?
Divné základy, hm...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  17. 06. 2017 14:35  |  [94.230.144.xxx]

A teď jsem se ze zajímavosti podíval na švýcarské stránky Lexusu. Tam si samozřejmě lze v každém výbavovém stupni připlácet za jednotlivé prvky. V základní verzi jsou příplatky v přepočtu za adaptivní tempomat pod 9000tis, senzory (přední+zadní) 25tis.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  17. 06. 2017 18:44  |  [89.24.147.xxx]

100 let se s auty jenom jezdilo a jezdilo. A teď se nikdo neobejde bez senzorů, parkovacích asistentů??!!! Umět zaparkovat je základ!! Kdo neumí sám bez pomoci zaparkovat, nepatří za volant!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 06. 2017 20:25

Bla bla bla.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 06. 2017 10:46  |  [217.195.168.xxx]

...snaha je ponuknut plne-elekronizovany blbuvzdorny vehikel kazdemu. Ak si pozrieme kolko miliard ludi na planete zije v biede, zarucene spravny postup. Cena indi-vindi mobility bude teraz rast ako huby po dazdi. Ja som len zvedavy, ako to nadvyroba a nadhodnota skompenzuje. Mam pocit ze to neda. Co potom s absolventami VSE....nezavidim.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  18. 06. 2017 23:42  |  [94.113.114.xxx]

Peter, zůstaň u své Felicie nebo možná už i Dacie a Lexusem se vůbec nezabývej... Ty senzory jsou totož jako prvence. Když šťouchneš náhodou se svojí rezavou Felicií, tak pohoda a nějakej Lojza ti to ve stodole Industrolem zamázne. V Lexusu (a ostatních "AUTECH") šťouchnutí už "zabolí" a Industrol to nespraví. A nechat to být také nejde - s "odrbaných" Lexusem se nejezdí...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  18. 06. 2017 23:34  |  [94.113.114.xxx]

Hele Aladine, ty vůbec Lexuse neřeš, protože ho stejně nebudeš kupovat. U Lexusů se nakupuje jinak a výběr je v naprosté pohodě. Kdo jde kupovat Lexus a rozhodne se, určitě bude spokojen.

Odpovědět  |   | 
ello  |  18. 06. 2017 22:22  |  [82.145.218.xxx]

No....skus to este raz napisat (aautomat) a pomalsie.Jako sorry,ale celkom som tvoj prispevok tak nejak nepochopil.A budme radi za Lexus aspon oni ponukaju troska dizajnoveho "vzrusenia".

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  19. 06. 2017 22:41

Lexus- nevkus.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 06. 2017 23:25  |  [94.113.114.xxx]

.... konstatuje "odborník" JohnST.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  20. 06. 2017 08:46  |  [85.160.29.xxx]

CT200h nepomuze ani svecena voda. Spatne auto, ktere se nepovedlo, nejlepsi bude nad nim zlomit hul a co nejdrive vydat novou generaci. Prodeje od zacatku spatne, recenze od pocatku negativni, nejhorsi Lexus poslednich dvou dekad. Paradoxne jako auto mnohem lepe funguje hybridni Auris od mainstreamove Toyoty nez premiove CTcko. Jednoznacne nejslabsi clanek nabidky Lexus.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A