Lexus zmodernizoval svůj hatchback CT200h. Vypadá nazlobeněji

Aladin  |  17. 06. 2017 11:11  |  [94.230.144.xxx]

U lexusu pojedli vtipnou kaši. Nelze si zvlášť doobjednat tempomat nebo zadní parkovací senzory. Buď je třeba vzít o dva stupně vyšší výbavu (+230tis) nebo o stupeň vyšší + paket s hromadou věcí (50tis+70tis) a tempomat stále nic. Dále jsou v základu kolečka 15" 195/65. Možná si kvůli tomu jeden zákazním připlatí, ale dalších 20 ztratí.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  17. 06. 2017 12:49  |  [89.24.147.xxx]

1) tempomat je od 2.stupně výbavy, stejně jako 16" kola - tento model opravdu 20 nepotřebuje
2) celý život jezdím bez parkovacích senzorů a i s návěsem zaparkuju tam, kam se nevleze řidič OA se senzory.
3) ty stejně asi nebudeš cílová skupina. Lexus se prodává všude, kromě ČR - to asi nebude chyba fabriky.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  17. 06. 2017 14:14  |  [94.230.144.xxx]

Pardon, s tempomatem jsem se spletl. Jinak přednastavené výbavy jsou udělané špatně. Parkování je v premiovém voze naprostý základ. Nemá nikde obdoby, aby musel zákazník jít kvůli senzrorům min. o 120tis výše. To si nedovolí nikdo. A v prodejích ct je to znát.
1.Q 2017: Mercedes A 45tis ks, Volvo V40 přes 20tis ks, Lexus Ct200h pod 3tis ks.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 06. 2017 07:13

Naprostý základ, říkáš? A proto ho mají všechny prémiové značky v autech této velikosti za příplatek, jo?
Divné základy, hm...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  17. 06. 2017 14:35  |  [94.230.144.xxx]

A teď jsem se ze zajímavosti podíval na švýcarské stránky Lexusu. Tam si samozřejmě lze v každém výbavovém stupni připlácet za jednotlivé prvky. V základní verzi jsou příplatky v přepočtu za adaptivní tempomat pod 9000tis, senzory (přední+zadní) 25tis.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  17. 06. 2017 18:44  |  [89.24.147.xxx]

100 let se s auty jenom jezdilo a jezdilo. A teď se nikdo neobejde bez senzorů, parkovacích asistentů??!!! Umět zaparkovat je základ!! Kdo neumí sám bez pomoci zaparkovat, nepatří za volant!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 06. 2017 20:25

Bla bla bla.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 06. 2017 10:46  |  [217.195.168.xxx]

...snaha je ponuknut plne-elekronizovany blbuvzdorny vehikel kazdemu. Ak si pozrieme kolko miliard ludi na planete zije v biede, zarucene spravny postup. Cena indi-vindi mobility bude teraz rast ako huby po dazdi. Ja som len zvedavy, ako to nadvyroba a nadhodnota skompenzuje. Mam pocit ze to neda. Co potom s absolventami VSE....nezavidim.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  18. 06. 2017 23:42  |  [94.113.114.xxx]

Peter, zůstaň u své Felicie nebo možná už i Dacie a Lexusem se vůbec nezabývej... Ty senzory jsou totož jako prvence. Když šťouchneš náhodou se svojí rezavou Felicií, tak pohoda a nějakej Lojza ti to ve stodole Industrolem zamázne. V Lexusu (a ostatních "AUTECH") šťouchnutí už "zabolí" a Industrol to nespraví. A nechat to být také nejde - s "odrbaných" Lexusem se nejezdí...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  18. 06. 2017 23:34  |  [94.113.114.xxx]

Hele Aladine, ty vůbec Lexuse neřeš, protože ho stejně nebudeš kupovat. U Lexusů se nakupuje jinak a výběr je v naprosté pohodě. Kdo jde kupovat Lexus a rozhodne se, určitě bude spokojen.

Odpovědět  |   | 
ello  |  18. 06. 2017 22:22  |  [82.145.218.xxx]

No....skus to este raz napisat (aautomat) a pomalsie.Jako sorry,ale celkom som tvoj prispevok tak nejak nepochopil.A budme radi za Lexus aspon oni ponukaju troska dizajnoveho "vzrusenia".

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  19. 06. 2017 22:41

Lexus- nevkus.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 06. 2017 23:25  |  [94.113.114.xxx]

.... konstatuje "odborník" JohnST.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  20. 06. 2017 08:46  |  [85.160.29.xxx]

CT200h nepomuze ani svecena voda. Spatne auto, ktere se nepovedlo, nejlepsi bude nad nim zlomit hul a co nejdrive vydat novou generaci. Prodeje od zacatku spatne, recenze od pocatku negativni, nejhorsi Lexus poslednich dvou dekad. Paradoxne jako auto mnohem lepe funguje hybridni Auris od mainstreamove Toyoty nez premiove CTcko. Jednoznacne nejslabsi clanek nabidky Lexus.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

dnes | Milan Lažanský
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků

Nejčtenější články

Těmto se vyhněte: Deset nových aut, jejichž koupě řidiči nejvíce litují

Těmto se vyhněte: Deset nových aut, jejichž…

Američané si nejvíce po nákupu stěžují na tuto desítku aut.

22.  12.  2017 | | 21 N/A
Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octavia Trumf má 150 koní za 444.900 Kč

Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octa…

Zatímco ve standardním ceníku je motor 1.4 TSI dostupný od 454.900 korun, akční Octavia Trumf se slušnou výbavu jej nabízí o 10.000 Kč levněji.

8.  1.  2018 | | 147 N/A
Přehled: Co chystají automobilové značky na rok 2018? (2. část)

Přehled: Co chystají automobilové značky na…

Kromě přehršle SUV a crossoverů se příští rok automobilky chystají uvést na trh i slušnou řádku sportovně zaměřených vozů.

25.  12.  2017 | | 17 N/A
Zvláštní tah Hyundai: Maskované SUV stálo na ulici v Českém Těšíně

Zvláštní tah Hyundai: Maskované SUV stálo n…

Snímky maskovaného prototypu vozu Hyundai vyfotil náš čtenář v Českém Těšíně. Vůz stál zaparkovaný na sídlišti a nikdo jej nestřežil…

9.  1.  2018 | | 26 N/A
Toto jsou nejlepší auta roku 2017 podle redakce Autorevue.cz

Toto jsou nejlepší auta roku 2017 podle red…

Prvním dnem roku 2018 definitivně uzavíráme ohlédnutí za rokem minulým. Toto jsou nejlepší auta podle „testovacích“ redaktorů Autorevue.cz.

1.  1.  2018 | | 21 N/A