Lexus zmodernizoval svůj hatchback CT200h. Vypadá nazlobeněji

Šest let od uvedení na trh přichází čas na modernizaci hybridního vozu Lexus CT 200h.
Lexus zmodernizoval svůj hatchback CT200h. Vypadá nazlobeněji

Agresivnější přední část získal vstupní model prémiové odnože japonské Toyoty - Lexus CT200h. Na voze se teď, v rámci modernizace, která nastala až šest let po uvedení vozu na trh, objevuje charakteristická "lexusovská" maska ve tvaru vřetene, naopak zmizel integrovaný nárazník ubíhající napříč celou maskou chladiče.

Rámečky mlhových světel jsou nyní nalakované metalickou šedí. Světla denního svicení se přesunula nad světlomety. Také vzadu jsou nová zadní světla s motivem písmene L. Přepracování se dočkala rovněž spodní část zadního nárazníku. Vylepšit vzhled auta pomáhají také nové designy kol. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V interiéru se zvětšila obrazovka multimediálního systému s navigací. Zatímco dříve měly úhlopříčku sedm palců, nyní se jedná o 10,3".

Test ojetiny: Lexus IS je spolehlivý. Pokud to není diesel a manuál.

Test ojetiny: Lexus IS je spolehlivý. Pokud to není diesel a manuál.

Verze CT200h F Sport  má teď nový rastr masky chladiče, který je sladěn s rámečky kolem mlhovek i okolními dekory. Také může být vůz tohoto provedení lakován ve dvou nových barvách - oranžovavé Lava Lava CS a modrou Heat Blue CL.

Na přání mohou nyní zájemci o Lexus CT 200h získat bezpečnostní paket Lexus Safety System +, který obsahuje například předkolizní bezpečnostní systém, adaptivní tempomat, systém pro hlídání jízdních pruhů, automatické přepínání dálkových světel a systém rozpoznávání dopravních značek. 

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků