Lexus zmodernizoval svůj hatchback CT200h. Vypadá nazlobeněji

Šest let od uvedení na trh přichází čas na modernizaci hybridního vozu Lexus CT 200h.
Lexus zmodernizoval svůj hatchback CT200h. Vypadá nazlobeněji

Agresivnější přední část získal vstupní model prémiové odnože japonské Toyoty - Lexus CT200h. Na voze se teď, v rámci modernizace, která nastala až šest let po uvedení vozu na trh, objevuje charakteristická "lexusovská" maska ve tvaru vřetene, naopak zmizel integrovaný nárazník ubíhající napříč celou maskou chladiče.

Rámečky mlhových světel jsou nyní nalakované metalickou šedí. Světla denního svicení se přesunula nad světlomety. Také vzadu jsou nová zadní světla s motivem písmene L. Přepracování se dočkala rovněž spodní část zadního nárazníku. Vylepšit vzhled auta pomáhají také nové designy kol. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V interiéru se zvětšila obrazovka multimediálního systému s navigací. Zatímco dříve měly úhlopříčku sedm palců, nyní se jedná o 10,3".

Test ojetiny: Lexus IS je spolehlivý. Pokud to není diesel a manuál.

Test ojetiny: Lexus IS je spolehlivý. Pokud to není diesel a manuál.

Verze CT200h F Sport  má teď nový rastr masky chladiče, který je sladěn s rámečky kolem mlhovek i okolními dekory. Také může být vůz tohoto provedení lakován ve dvou nových barvách - oranžovavé Lava Lava CS a modrou Heat Blue CL.

Na přání mohou nyní zájemci o Lexus CT 200h získat bezpečnostní paket Lexus Safety System +, který obsahuje například předkolizní bezpečnostní systém, adaptivní tempomat, systém pro hlídání jízdních pruhů, automatické přepínání dálkových světel a systém rozpoznávání dopravních značek. 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků