Lexus zmodernizoval svůj hatchback CT200h. Vypadá nazlobeněji

Šest let od uvedení na trh přichází čas na modernizaci hybridního vozu Lexus CT 200h.
Lexus zmodernizoval svůj hatchback CT200h. Vypadá nazlobeněji

Agresivnější přední část získal vstupní model prémiové odnože japonské Toyoty - Lexus CT200h. Na voze se teď, v rámci modernizace, která nastala až šest let po uvedení vozu na trh, objevuje charakteristická "lexusovská" maska ve tvaru vřetene, naopak zmizel integrovaný nárazník ubíhající napříč celou maskou chladiče.

Rámečky mlhových světel jsou nyní nalakované metalickou šedí. Světla denního svicení se přesunula nad světlomety. Také vzadu jsou nová zadní světla s motivem písmene L. Přepracování se dočkala rovněž spodní část zadního nárazníku. Vylepšit vzhled auta pomáhají také nové designy kol. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V interiéru se zvětšila obrazovka multimediálního systému s navigací. Zatímco dříve měly úhlopříčku sedm palců, nyní se jedná o 10,3".

Test ojetiny: Lexus IS je spolehlivý. Pokud to není diesel a manuál.

Test ojetiny: Lexus IS je spolehlivý. Pokud to není diesel a manuál.

Verze CT200h F Sport  má teď nový rastr masky chladiče, který je sladěn s rámečky kolem mlhovek i okolními dekory. Také může být vůz tohoto provedení lakován ve dvou nových barvách - oranžovavé Lava Lava CS a modrou Heat Blue CL.

Na přání mohou nyní zájemci o Lexus CT 200h získat bezpečnostní paket Lexus Safety System +, který obsahuje například předkolizní bezpečnostní systém, adaptivní tempomat, systém pro hlídání jízdních pruhů, automatické přepínání dálkových světel a systém rozpoznávání dopravních značek. 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků