Lexus v Paríži: osemvalcový luxusný „hybrid“ LS 600h

Lexus je svojimi „hybridnými“ počinmi už známy a svoju vyspelosť v tomto smere ukázal svetu už u svojich dvoch modelov, sedanu GS 450h a SUV RX400h. Na autosalóne v Paríži však bude mať európsku premiéru model LS 600h, u ktorého zážihový vidlicový osemvalec 5,0 l a elektromotory dávajú spoločný výkon 330 kW (449 k). Ten bude na všetky štyri kolesá prenášaný cez bezstupňovú prevodovku E-CVT. Udávaná kombinovaná spotreba sa pritom pohybuje len na úrovni 9,5 l benzínu na 100 km. Model bude taktiež predstavený aj vo verzii Long (LS 600h L) s o 12 cm predĺženou karosériou.
 
Nebudú chýbať luxusné prvky v podobe klimatizácie regulujúcej výkon podľa telesnej teploty, masážne zadné sedadlá a po prvýkrát vôbec budú na vozidle použité predné svetlomety s technológiou LED diód.

Tip: Viac informácii o novom Lexuse LS 600 h nájdete v našom staršom článku, redakčný test hybridného SUV RX400h nájdete tu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Lexus LS 600h



 



Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Audi Q5 3.0 TDI quattro (minitest)

Obligátní třílitrový turbodiesel obohatil nabídku Audi Q5 na českém trhu teprve nedávno. Jde o druhý nejdražší a zároveň druhý nejsilnější agregát nabídky, otázkou ale zůstává, jestli je ho vůbec potřeba.

včera | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků