Lexus v Paríži: osemvalcový luxusný „hybrid“ LS 600h

Lexus je svojimi „hybridnými“ počinmi už známy a svoju vyspelosť v tomto smere ukázal svetu už u svojich dvoch modelov, sedanu GS 450h a SUV RX400h. Na autosalóne v Paríži však bude mať európsku premiéru model LS 600h, u ktorého zážihový vidlicový osemvalec 5,0 l a elektromotory dávajú spoločný výkon 330 kW (449 k). Ten bude na všetky štyri kolesá prenášaný cez bezstupňovú prevodovku E-CVT. Udávaná kombinovaná spotreba sa pritom pohybuje len na úrovni 9,5 l benzínu na 100 km. Model bude taktiež predstavený aj vo verzii Long (LS 600h L) s o 12 cm predĺženou karosériou.
 
Nebudú chýbať luxusné prvky v podobe klimatizácie regulujúcej výkon podľa telesnej teploty, masážne zadné sedadlá a po prvýkrát vôbec budú na vozidle použité predné svetlomety s technológiou LED diód.

Tip: Viac informácii o novom Lexuse LS 600 h nájdete v našom staršom článku, redakčný test hybridného SUV RX400h nájdete tu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Lexus LS 600h



 



TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků