Lexus LF-C
Na loňském tokijském autosalónu byly představeny studie LF-S a LF-X. Na ně navazuje koncept LF-C, který dostane vidlicový osmiválec uloženy podélně vpředu a náhon na zadní kola. Dceřiná společnost Toyoty slibuje, že podobný design, jako má tento koncept, bude i nové generace nejmenšího modelu Lexusu IS.
Lexus RX400h
Další koncept RX400h se stane prvním sérovým SUV s hybridním motorem. Pod kapotou bude šestiválec o objemu 3.3 l a elektromotor. Nejvyšší výkon této kombinované pohonné jednotky bude 200 kW. S náhonem na všechny kola slibuje RX400h zrychlení z 0 km/h na 100 km/h za 7,6 s.
Lexus LS 430
LS 430 dostane v novém modelovém roce integrovaný systém Pre-Crash Safety, který čerpá informace z čidel a senzorů o rychlosti, zrychlení, úhlu natočení kol atd. Jakmile systém z dat zjistí, že už není možné se překážce vyhnout, připraví pasažéry na havárii. Zapne se automaticky brzdový asistent a předepnou se bezpečnostní pásy. Dalším podpůrným systémem bude nový tempomat, který bude mimo jiné zvládat i funkci nastavitelné konstantní vzdálenosti mezi LS430 a vozem před ním.
Lexus GS
Sedan GS byl představen už začátkem roku, v Paříži se tedy ukáže už jen jako doplněk výstavní plochy. Jediné dva zážehové motory, osmiválec 4.3 l a šestiválec 3.0l , budou mít šestistupňovou automatickou převodovku, tlumiče s nastavitelnou tuhostí a Pre-Crash Safety systém. Na evropský trh by se měl GS dostat na jaře 2005.