Lexus v Paříži: Kompaktní crossover NX a ostré kupé RC F

Modely Leuxs NX i Lexus RC F známe, ale vlastně vůbec poprvé se v případě evropské verze kupé RC F dozvídáme přesné technické údaje. A jeden šokující údaj přichází s hmotností. Automobilka se sice v tiskové zprávě ohání hliníkem a uhlíkovými vlákny, ale na váze tohle auto ukáže masivních 1840 kg. To je snad o čtvrt tuny víc než třeba u BWM M4.

Atmosférický osmiválec 5,0 l o výkonu 477 koní v 7100 ot/min. a točivém momentu 530 Nm v rozmezí 4800 až 5600 ot./min. bude mít s autem opravdu hodně práce. I pneumatiky 255/35 R19 vpředu a 275/35 R19 vzadu tak budou mít o zábavu postaráno.

Podobně jako u minulého Lexusu IS F i tady bude motor vydávat dunivý zvuk až po překročení určitého spektra otáček. Klapky ve výfuku se otevřou po 3000 ot./min. Základní výbavou je mechanický samosvorný diferenciál Torsen, ovšem Lexus za příplatek nabízí diferenciál s vektorováním točivého momentu.

Lexus RC F je zde, bohužel stále bez technických podrobností

Lexus RC F je zde, bohužel stále bez technických podrobností

A abychom nezapomněli na Lexus NX. To je další SUV, které má pod kapotou čtyřválec 2,0 l s přeplňováním pro model NX 200t (prý bude i atmosférická verze NX 200) a také hybrid NX 300h se čtyřválcem 2,5 l a elektromotory. Hned v pondělí jedeme na mezinárodní prezentaci nového NX, takže se už příští týden můžete těšit na další podrobnosti a první jízdní dojmy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků