Lexus v Paříži: Kompaktní crossover NX a ostré kupé RC F

Modely Leuxs NX i Lexus RC F známe, ale vlastně vůbec poprvé se v případě evropské verze kupé RC F dozvídáme přesné technické údaje. A jeden šokující údaj přichází s hmotností. Automobilka se sice v tiskové zprávě ohání hliníkem a uhlíkovými vlákny, ale na váze tohle auto ukáže masivních 1840 kg. To je snad o čtvrt tuny víc než třeba u BWM M4.

Atmosférický osmiválec 5,0 l o výkonu 477 koní v 7100 ot/min. a točivém momentu 530 Nm v rozmezí 4800 až 5600 ot./min. bude mít s autem opravdu hodně práce. I pneumatiky 255/35 R19 vpředu a 275/35 R19 vzadu tak budou mít o zábavu postaráno.

Podobně jako u minulého Lexusu IS F i tady bude motor vydávat dunivý zvuk až po překročení určitého spektra otáček. Klapky ve výfuku se otevřou po 3000 ot./min. Základní výbavou je mechanický samosvorný diferenciál Torsen, ovšem Lexus za příplatek nabízí diferenciál s vektorováním točivého momentu.

Lexus RC F je zde, bohužel stále bez technických podrobností

Lexus RC F je zde, bohužel stále bez technických podrobností

A abychom nezapomněli na Lexus NX. To je další SUV, které má pod kapotou čtyřválec 2,0 l s přeplňováním pro model NX 200t (prý bude i atmosférická verze NX 200) a také hybrid NX 300h se čtyřválcem 2,5 l a elektromotory. Hned v pondělí jedeme na mezinárodní prezentaci nového NX, takže se už příští týden můžete těšit na další podrobnosti a první jízdní dojmy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků