Lexus v Česku oslavil 30 let. A udělal jednoho kluka neskutečně šťastným

Joe Doe  |  05. 04. 2019 08:57

V LFA som sedel, a mal som moznost si ho detailne nafotit - pozornost venovana detailom vo funkcnosti dizjanu bola neskutocna.

Este k motoru Yamaha... tam sa asi neda slapnut vedla. Osemvalec vo Volve XC90 bol od Yamahy a bola to najlepsia motorizacia v XC90.

Odpovědět  |   | 
chytrak1  |  05. 04. 2019 10:21

osmiválec yamaha ve volvu byl pěkný nepodarok.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 04. 2019 11:51

Ak je niekto zvyknuty na diesel....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  05. 04. 2019 15:00

Taky jsem měl tu cest. Nádherné auto, ale upřímně. Která premiova značka v podobné katogerii (záměrně nepíšu cenové) nemá špičkově zpracovaný interiér?

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  05. 04. 2019 11:19

tiez by som sa rad usadil do LFA a nechcel vystupit
To RC F TE ma pekny ten karbon skombinovany s cervenymi vlaknami!
Za mna UX strasne drahe male SUV do mesta, ale bez kufru (250L je fakt malo), ale je to stylovka to sa musi uznat a perfektne urobena!

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  05. 04. 2019 11:21

a zabudol som to hlavne, autor clanku dal taky nadpis, ze som cakal v texte ze bola tombola a nejaky cech vyhral LFA

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  05. 04. 2019 11:50

Velká gratulace. Tak dalších 30 let.

Odpovědět  |   | 

Ty kalhoty na obrázku č. 5 mě děsí.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
><  |  08. 04. 2019 07:47

On ma jenom chudak nohy do O jako prase.

Odpovědět  |   | 
pegas64  |  06. 04. 2019 12:36

Good Luck, Lex !

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

včera | Jiří BaborskýOndřej Mára | 37 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 26 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro