Lexus UX 300e oficiálně: První elektromobil Lexus je více eko, ale méně crossover

.  |  22. 11. 2019 11:27

Těžká zaostávačka Lexe, na platformě pro ICE nelze postavit konkurenceschopnou elektru. Baterka 54 kWh, nabíjení 50 kW to je dnes těžce mimo mísu

Odpovědět  |   | 

Oni se u Toyoty uz parkrat vyjadrili, ze o ciste elektro moc nestoji, sazej radsi na hybridy a vodik. Ted si zkusili jedno elektro na uz zaplacene platforme ( kterou zakaznici resit nebudou ), jako test trhu a kdyz se chytne... Jsou auta s platformou vyvijenou primarne pro E pohon a presto je nikdo nechce.

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 11. 2019 12:29

"Když se chytne", tohle se bezpečně nechytne, protože to těžce zaostává za konkurencí.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 11. 2019 12:49

Pokud by to mel byt na dlouho jediny model... pro zaryte fandy Lexusu a ekologie... ale brzy ma nasledovat dalsi a na nove platforme, doufam s podstatne lepsimi cisly.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  23. 11. 2019 11:10

Toyota nema potrebu prozatim ciste elektricke auto uvadet, v Evrope pohodlne vystaci s hybridy do roku 2024 a o od 2024 do 2030 ji budou hrozit vesmes male pokuty, ktere mozna celkem snadno zaplacne plug-in hybridy

Toyota spolecne s Power Japan+ vyvyjeji jiz nejakou dobu Solid-state baterie, takze se da ocekavat ze neupravene ICE jako elektromobil pro komercni trh postavi az s temahle baterkama, pro Cinu kde jsou kvoty na BEV si vystaci s predelavkama ICE na baterky, tedy auta jako i tento Lexus UX 300e

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 11. 2019 17:09

To se pleteš, s hybridy se do 95 g/km nevejdou už příští rok. Musí presto do plug-inů nebo do EV.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  23. 11. 2019 22:12

pokuty co jim hrozej jsou smesne, vzhledem k cene jejich aut a marzim ten flotilovej prumer musej srazit cca o 6 gramu aby neplatili zadne pokuty, smesne cislo proti nekterym Evropskym automobilkam

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 11. 2019 23:06

Když nepůjdou do EV nebo plug-inů, tak těch 6 gramů prostě nesrazí. O evropské automobilky neměj strach, ty mají připravených tolik EV a PHEV, že to většina zvládne s prstem v nose.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  24. 11. 2019 09:12

muj "zamestnavatel" teda jiz ted vi, ze s prstem v nose to upravdu nezvladne, muselo by se elektrifikovat cele portfolio znacky a procentualni prodeje tech elektrifikovanych modelu by museli dosahovat ctvrtiny prodeju aby se dosahno nuly, a to ne mameme v portfoliu zadny vyrazny nadlimitni model, a tim ze se pocita s bilanci mensich prodeju se predpoklada ze se budeme pohybovat okolo 20-25g nad limit, ale vesmes je to i plan, protoze nasledne dalsi zprisneni se bude pocitat prave od prumeru automobilky ktery se dosahne v poslednim roce pred novym limitem, takze snazit se do 2024 vyrazne snizovat prumer je ted vesmes nezadouci prave proto aby na roky 2025-2030 byl nejvetsi prostor pro dalsi snizovani prumeru

Odpovědět  |   | 
iPace  |  24. 11. 2019 09:13

Toyota bude uvadet jen plug-iny, jen elektrina sice nejaka prijde, ale bude jen okrajovym modelem s malyma ambicema na prodeje

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  03. 07. 2020 15:27

Neviete niekto prosím, kto dodáva vykonnostnú elektroniku pre tento nový Lexus? :)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

včera | Michal Dokoupil | 51 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan