Lexus UX 300e oficiálně: První elektromobil Lexus je více eko, ale méně crossover

11 komentářů

Tomáš
3. července • 15:27

Neviete niekto prosím, kto dodáva vykonnostnú elektroniku pre tento nový Lexus? :)

.
22. listopadu • 11:27

Těžká zaostávačka Lexe, na platformě pro ICE nelze postavit konkurenceschopnou elektru. Baterka 54 kWh, nabíjení 50 kW to je dnes těžce mimo mísu

iPace
23. listopadu • 11:10

Toyota nema potrebu prozatim ciste elektricke auto uvadet, v Evrope pohodlne vystaci s hybridy do roku 2024 a o od 2024 do 2030 ji budou hrozit vesmes male pokuty, ktere mozna celkem snadno zaplacne plug-in hybridyToyota spolecne s Power Japan+ vyvyjeji jiz nejakou dobu Solid-state baterie, takze se da ocekavat ze neupravene ICE jako elektromobil pro komercni trh postavi az s temahle baterkama, pro Cinu kde jsou kvoty na BEV si vystaci s predelavkama ICE na baterky, tedy auta jako i tento Lexus UX 300e

.
23. listopadu • 17:09

To se pleteš, s hybridy se do 95 g/km nevejdou už příští rok. Musí presto do plug-inů nebo do EV.

iPace
23. listopadu • 22:12

pokuty co jim hrozej jsou smesne, vzhledem k cene jejich aut a marzim ten flotilovej prumer musej srazit cca o 6 gramu aby neplatili zadne pokuty, smesne cislo proti nekterym Evropskym automobilkam :-D

.
23. listopadu • 23:06

Když nepůjdou do EV nebo plug-inů, tak těch 6 gramů prostě nesrazí. O evropské automobilky neměj strach, ty mají připravených tolik EV a PHEV, že to většina zvládne s prstem v nose.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
iPace
24. listopadu • 9:13

Toyota bude uvadet jen plug-iny, jen elektrina sice nejaka prijde, ale bude jen okrajovym modelem s malyma ambicema na prodeje

iPace
24. listopadu • 9:12

muj "zamestnavatel" teda jiz ted vi, ze s prstem v nose to upravdu nezvladne, muselo by se elektrifikovat cele portfolio znacky a procentualni prodeje tech elektrifikovanych modelu by museli dosahovat ctvrtiny prodeju aby se dosahno nuly, a to ne mameme v portfoliu zadny vyrazny nadlimitni model, a tim ze se pocita s bilanci mensich prodeju se predpoklada ze se budeme pohybovat okolo 20-25g nad limit, ale vesmes je to i plan, protoze nasledne dalsi zprisneni se bude pocitat prave od prumeru automobilky ktery se dosahne v poslednim roce pred novym limitem, takze snazit se do 2024 vyrazne snizovat prumer je ted vesmes nezadouci prave proto aby na roky 2025-2030 byl nejvetsi prostor pro dalsi snizovani prumeru ;-)

Axel Toronto (xax41)
22. listopadu • 12:20

Oni se u Toyoty uz parkrat vyjadrili, ze o ciste elektro moc nestoji, sazej radsi na hybridy a vodik. Ted si zkusili jedno elektro na uz zaplacene platforme ( kterou zakaznici resit nebudou ), jako test trhu a kdyz se chytne... Jsou auta s platformou vyvijenou primarne pro E pohon a presto je nikdo nechce.

bzzz
22. listopadu • 12:49

Pokud by to mel byt na dlouho jediny model... pro zaryte fandy Lexusu a ekologie... ale brzy ma nasledovat dalsi a na nove platforme, doufam s podstatne lepsimi cisly.

.
22. listopadu • 12:29

"Když se chytne", tohle se bezpečně nechytne, protože to těžce zaostává za konkurencí.

Doporučujeme

Články odjinud