Neviete niekto prosím, kto dodáva vykonnostnú elektroniku pre tento nový Lexus? :)
Těžká zaostávačka Lexe, na platformě pro ICE nelze postavit konkurenceschopnou elektru. Baterka 54 kWh, nabíjení 50 kW to je dnes těžce mimo mísu
Toyota nema potrebu prozatim ciste elektricke auto uvadet, v Evrope pohodlne vystaci s hybridy do roku 2024 a o od 2024 do 2030 ji budou hrozit vesmes male pokuty, ktere mozna celkem snadno zaplacne plug-in hybridyToyota spolecne s Power Japan+ vyvyjeji jiz nejakou dobu Solid-state baterie, takze se da ocekavat ze neupravene ICE jako elektromobil pro komercni trh postavi az s temahle baterkama, pro Cinu kde jsou kvoty na BEV si vystaci s predelavkama ICE na baterky, tedy auta jako i tento Lexus UX 300e
To se pleteš, s hybridy se do 95 g/km nevejdou už příští rok. Musí presto do plug-inů nebo do EV.
pokuty co jim hrozej jsou smesne, vzhledem k cene jejich aut a marzim ten flotilovej prumer musej srazit cca o 6 gramu aby neplatili zadne pokuty, smesne cislo proti nekterym Evropskym automobilkam :-D
Když nepůjdou do EV nebo plug-inů, tak těch 6 gramů prostě nesrazí. O evropské automobilky neměj strach, ty mají připravených tolik EV a PHEV, že to většina zvládne s prstem v nose.
Toyota bude uvadet jen plug-iny, jen elektrina sice nejaka prijde, ale bude jen okrajovym modelem s malyma ambicema na prodeje
muj "zamestnavatel" teda jiz ted vi, ze s prstem v nose to upravdu nezvladne, muselo by se elektrifikovat cele portfolio znacky a procentualni prodeje tech elektrifikovanych modelu by museli dosahovat ctvrtiny prodeju aby se dosahno nuly, a to ne mameme v portfoliu zadny vyrazny nadlimitni model, a tim ze se pocita s bilanci mensich prodeju se predpoklada ze se budeme pohybovat okolo 20-25g nad limit, ale vesmes je to i plan, protoze nasledne dalsi zprisneni se bude pocitat prave od prumeru automobilky ktery se dosahne v poslednim roce pred novym limitem, takze snazit se do 2024 vyrazne snizovat prumer je ted vesmes nezadouci prave proto aby na roky 2025-2030 byl nejvetsi prostor pro dalsi snizovani prumeru ;-)
Oni se u Toyoty uz parkrat vyjadrili, ze o ciste elektro moc nestoji, sazej radsi na hybridy a vodik. Ted si zkusili jedno elektro na uz zaplacene platforme ( kterou zakaznici resit nebudou ), jako test trhu a kdyz se chytne... Jsou auta s platformou vyvijenou primarne pro E pohon a presto je nikdo nechce.
Pokud by to mel byt na dlouho jediny model... pro zaryte fandy Lexusu a ekologie... ale brzy ma nasledovat dalsi a na nove platforme, doufam s podstatne lepsimi cisly.
"Když se chytne", tohle se bezpečně nechytne, protože to těžce zaostává za konkurencí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.