Lexus UX 300e oficiálně: První elektromobil Lexus je více eko, ale méně crossover

.  |  22. 11. 2019 11:27

Těžká zaostávačka Lexe, na platformě pro ICE nelze postavit konkurenceschopnou elektru. Baterka 54 kWh, nabíjení 50 kW to je dnes těžce mimo mísu

Odpovědět  |   | 

Oni se u Toyoty uz parkrat vyjadrili, ze o ciste elektro moc nestoji, sazej radsi na hybridy a vodik. Ted si zkusili jedno elektro na uz zaplacene platforme ( kterou zakaznici resit nebudou ), jako test trhu a kdyz se chytne... Jsou auta s platformou vyvijenou primarne pro E pohon a presto je nikdo nechce.

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 11. 2019 12:29

"Když se chytne", tohle se bezpečně nechytne, protože to těžce zaostává za konkurencí.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 11. 2019 12:49

Pokud by to mel byt na dlouho jediny model... pro zaryte fandy Lexusu a ekologie... ale brzy ma nasledovat dalsi a na nove platforme, doufam s podstatne lepsimi cisly.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  23. 11. 2019 11:10

Toyota nema potrebu prozatim ciste elektricke auto uvadet, v Evrope pohodlne vystaci s hybridy do roku 2024 a o od 2024 do 2030 ji budou hrozit vesmes male pokuty, ktere mozna celkem snadno zaplacne plug-in hybridy

Toyota spolecne s Power Japan+ vyvyjeji jiz nejakou dobu Solid-state baterie, takze se da ocekavat ze neupravene ICE jako elektromobil pro komercni trh postavi az s temahle baterkama, pro Cinu kde jsou kvoty na BEV si vystaci s predelavkama ICE na baterky, tedy auta jako i tento Lexus UX 300e

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 11. 2019 17:09

To se pleteš, s hybridy se do 95 g/km nevejdou už příští rok. Musí presto do plug-inů nebo do EV.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  23. 11. 2019 22:12

pokuty co jim hrozej jsou smesne, vzhledem k cene jejich aut a marzim ten flotilovej prumer musej srazit cca o 6 gramu aby neplatili zadne pokuty, smesne cislo proti nekterym Evropskym automobilkam

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 11. 2019 23:06

Když nepůjdou do EV nebo plug-inů, tak těch 6 gramů prostě nesrazí. O evropské automobilky neměj strach, ty mají připravených tolik EV a PHEV, že to většina zvládne s prstem v nose.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  24. 11. 2019 09:12

muj "zamestnavatel" teda jiz ted vi, ze s prstem v nose to upravdu nezvladne, muselo by se elektrifikovat cele portfolio znacky a procentualni prodeje tech elektrifikovanych modelu by museli dosahovat ctvrtiny prodeju aby se dosahno nuly, a to ne mameme v portfoliu zadny vyrazny nadlimitni model, a tim ze se pocita s bilanci mensich prodeju se predpoklada ze se budeme pohybovat okolo 20-25g nad limit, ale vesmes je to i plan, protoze nasledne dalsi zprisneni se bude pocitat prave od prumeru automobilky ktery se dosahne v poslednim roce pred novym limitem, takze snazit se do 2024 vyrazne snizovat prumer je ted vesmes nezadouci prave proto aby na roky 2025-2030 byl nejvetsi prostor pro dalsi snizovani prumeru

Odpovědět  |   | 
iPace  |  24. 11. 2019 09:13

Toyota bude uvadet jen plug-iny, jen elektrina sice nejaka prijde, ale bude jen okrajovym modelem s malyma ambicema na prodeje

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

dnes | Petr Schnagl | 1 příspěvek
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 141 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 80 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A