Na začátku minulého týdne nás Lexus nalákal na svůj první elektromobil. Nyní už se nemusí skrývat  za pouhé ukázky  a vystavuje se v celé své kráse na právě probíhajícím autosalonu v Číně. Právě v Číně se totiž čekají jeho největší prodeje. Mimo Čínu ale bude dostupný i v Evropě a Japonsku.  Lexus

Na začátku minulého týdne nás Lexus nalákal na svůj první elektromobil. Nyní už se nemusí skrývat za pouhé ukázky a vystavuje se v celé své kráse na právě probíhajícím autosalonu v Číně. Právě v Číně se totiž čekají jeho největší prodeje. Mimo Čínu ale bude dostupný i v Evropě a Japonsku.  | Lexus

První elektromobil automobilky Lexus je derivátem  crossoveru UX . Přesně tento scénář předpověděl před rokem magazín AutoGuide, když vyšťoural název UX 300e u nově registrovaných názvů značky. Na první pohled ale elektrickou verzi asi jen tak nepoznáte.  Lexus

První elektromobil automobilky Lexus je derivátem crossoveru UX. Přesně tento scénář předpověděl před rokem magazín AutoGuide, když vyšťoural název UX 300e u nově registrovaných názvů značky. Na první pohled ale elektrickou verzi asi jen tak nepoznáte.  | Lexus

Poznávacím znamením může být nápis u zadního kola, nebo čtvercové víčko nádrže, kam se připojuje nabíjecí kabel. Elektrická verze má také o dva centimetry nižší světlou výšku. Jinak je ale elektromobil téměř totožný. Minimum změn je i v interiéru, kde jiný je pouze přístrojový štít. Lexus

Poznávacím znamením může být nápis u zadního kola, nebo čtvercové víčko nádrže, kam se připojuje nabíjecí kabel. Elektrická verze má také o dva centimetry nižší světlou výšku. Jinak je ale elektromobil téměř totožný. Minimum změn je i v interiéru, kde jiný je pouze přístrojový štít. | Lexus

Lexus samozřejmě odstranil veškeré spalovací pohonné ústrojí a osadil UX elektromotorem o výkonu 150 kW (204 koní) a s točivým momentem 300 N.m. V podlaze se ukrývá baterie o kapacitě 54,3 kWh, která crossoveru vydrží na ujetí 400 kilometrů. Lexus

Lexus samozřejmě odstranil veškeré spalovací pohonné ústrojí a osadil UX elektromotorem o výkonu 150 kW (204 koní) a s točivým momentem 300 N.m. V podlaze se ukrývá baterie o kapacitě 54,3 kWh, která crossoveru vydrží na ujetí 400 kilometrů. | Lexus

Vůz je možné dobíjet u 50kW nabíječky, kdy proces nabití trvá padesát minut. 6,6kWh domácí nabíječka to zvládne za sedm hodin. Lexus

Vůz je možné dobíjet u 50kW nabíječky, kdy proces nabití trvá padesát minut. 6,6kWh domácí nabíječka to zvládne za sedm hodin. | Lexus

Elektrické ústrojí je samozřejmě o něco těžší. UX 300e váží 1900 kilogramů, hybridní motorizace 250h je tedy o více než 200 kilogramů lehčí. Úpravou tak prošel i podvozek, aby byl jízdní komfort elektromobilu na stejné úrovni, jako u ostatních verzí. Na trh se Lexus UX300e dostane příští rok. České ceny zatím nejsou známy. Lexus

Elektrické ústrojí je samozřejmě o něco těžší. UX 300e váží 1900 kilogramů, hybridní motorizace 250h je tedy o více než 200 kilogramů lehčí. Úpravou tak prošel i podvozek, aby byl jízdní komfort elektromobilu na stejné úrovni, jako u ostatních verzí. Na trh se Lexus UX300e dostane příští rok. České ceny zatím nejsou známy. | Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

První elektromobil automobilky Lexus je derivátem  crossoveru UX . Přesně tento scénář předpověděl před rokem magazín AutoGuide, když vyšťoural název UX 300e u nově registrovaných názvů značky. Na první pohled ale elektrickou verzi asi jen tak nepoznáte.  Lexus
Poznávacím znamením může být nápis u zadního kola, nebo čtvercové víčko nádrže, kam se připojuje nabíjecí kabel. Elektrická verze má také o dva centimetry nižší světlou výšku. Jinak je ale elektromobil téměř totožný. Minimum změn je i v interiéru, kde jiný je pouze přístrojový štít. Lexus
Lexus samozřejmě odstranil veškeré spalovací pohonné ústrojí a osadil UX elektromotorem o výkonu 150 kW (204 koní) a s točivým momentem 300 N.m. V podlaze se ukrývá baterie o kapacitě 54,3 kWh, která crossoveru vydrží na ujetí 400 kilometrů. Lexus
Vůz je možné dobíjet u 50kW nabíječky, kdy proces nabití trvá padesát minut. 6,6kWh domácí nabíječka to zvládne za sedm hodin. Lexus
41
Fotogalerie

Lexus UX 300e oficiálně: První elektromobil Lexus je více eko, ale méně crossover

Příští elektromobil značky Lexus již bude mít zcela novou platformu. Ten první ale mačká maximum z té současné.

Na začátku minulého týdne nás Lexus nalákal na svůj první elektromobil. Nyní už se nemusí skrývat za pouhé ukázky a vystavuje se v celé své kráse na právě probíhajícím autosalonu v Číně. Právě v Číně se totiž čekají jeho největší prodeje. Mimo Čínu ale bude dostupný i v Evropě a Japonsku. 

První elektromobil automobilky Lexus je derivátem crossoveru UX. Přesně tento scénář předpověděl před rokem magazín AutoGuide, když vyšťoural název UX 300e u nově registrovaných názvů značky. Na první pohled ale elektrickou verzi asi jen tak nepoznáte. 

Poznávacím znamením může být nápis u zadního kola nebo čtvercové víčko nádrže, kam se připojuje nabíjecí kabel. Elektrická verze má také o 2 cm nižší světlou výšku, jinak je ale téměř totožná s hybridem, respektive konvenčním motorem poháněnou variantou. Minimum změn je i v interiéru, kde jiný je pouze přístrojový štít.

Lexus odstranil veškeré spalovací pohonné ústrojí a osadil UX elektromotorem o výkonu 150 kW (204 koní) a točivým momentem 300 N.m. V podlaze se ukrývá baterie o kapacitě 54,3 kWh, která crossoveru vydrží na ujetí 400 kilometrů (NEDC). Vůz je možné dobíjet u 50kW nabíječky, kdy proces nabití trvá padesát minut. 6,6kWh domácí nabíječka to zvládne za sedm hodin.

Elektrické ústrojí je samozřejmě o něco těžší. UX 300e váží 1900 kilogramů, hybridní verze 250h je tedy o více než 200 kilogramů lehčí. Úpravou tak prošel i podvozek, aby byl jízdní komfort elektromobilu na stejné úrovni, jako u ostatních verzí. Na trh se Lexus UX300e dostane příští rok. České ceny zatím nejsou známy.

Lexus

Lexus v roce 1989 založila Toyota jako svou luxusní značku. Nejsilnější je stále v USA, ale od roku 2000 vznikají pobočky Lexusu po celém světě. 

Lexus se od roku 2006 spolu s Toytotou věnuje produkci hybridních automobilů.

Lexus UX • Lexus IS •​ Lexus CT •​ Lexus ES •​ Lexus LS •​ Lexus NX •​ Lexus RX •​ Lexus RC •​ Lexus LC

Doporučujeme

Články odjinud