Rozlučková edice není pro Evropu jistá, standardní i okruhové RC F se nicméně v české nabídce zatím ještě drží.
Po deseti letech na trhu a více než 90.000 prodaných kusech v 62 zemích Lexus oficiálně potvrzuje, že kupé RC zakončí výrobu v listopadu letošního roku. O plánech nástupce zatím japonská značka nemluví. K rozloučení však připravila speciální sérii Final Edition, která se mimo standardního RC týká rovněž výkonné osmiválcové specifikace RC F.
Limitovaná produkce 200 kusů RC F Final Edition přinese vozu standardně lehká 19palcová kovaná kola BBS, červeně lakované třmeny brzdičů Brembo, další černě lakované doplňky na karoserii a také již známý karbonový aerokit včetně splitteru, prahů, difuzoru, aktivního křídla a také karbonové střechy.
Uvnitř je finální edice vybavena černo-červeným čalouněním v kombinaci kůže, semiše a karbonového obložení. Nechybí zde ani speciální úvodní animace na přístrojovém displeji a samozřejmě karbonové plakety se zmínkou Final Edition. Pod kapotou si RC F nechává atmosférický pětilitrový V8, který v konečné specifikaci produkuje 472 koní (348 kW) ve spojení s osmistupňovou automatickou převodovkou.
Lexus oznamuje rozlučkové RC F Final Edition pro domácí Japonsko a Severní Ameriku. Zda se edice dostane i na trhy Evropy, to značka nezmiňuje. První vozy se mají dostat k zákazníkům už během prvního čtvrtletí letošního roku.
U českého zastoupení Lexusu se mimochodem v nabídce drží již výhradně osmiválcové RC F, které se finální edici přibližuje výbavou Luxury Carbon (od 2.799.000 Kč), k dostání je nicméně také ve standardní verzi (od 2.599.000 Kč) nebo v okruhově zaměřené Track Edition (2.999.000 Kč).